Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 ] | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
Watskebeurt met Darryll, dat was n korte hype xD, vast verdronken in de kweekvijfer ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
naar ali toe. Wel handig want dan zitten al die commerciele breezah rappers mooi op 1 label. | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
helaas dat ie nog rapt ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-06-2007 @ 18:34 naar ali toe. Wel handig want dan zitten al die commerciele breezah rappers mooi op 1 label. Inderdaad. Wordje naar dat. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
watskeburt met David Schwimmer? die gast is lol -- Daryll is 'n etterbak -- met z'n nagemaakte beat.. Rellen & Rennen ofzo? die beat lijkt fucking veel op 'n beat van 'n Turkse zanger.. Kenan Dogulu - Cakkidi [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2007 @ 18:41:49 ] | ||
gekkenhuis Jeweethet ![]() |
![]() | ![]() |
laat nino en partysquad daar ook nog heen gaan ![]() ---------------------------------------- Jeweethet | ||
Thymozie![]() |
![]() | ![]() |
Negativ? | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
en mijn idool brainpower? ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Thymozie![]() |
![]() | ![]() |
Xzibit dan | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
met pensioen ofso![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Xzibit heeft een paar maanden terug nog een album gedropt. Volgens mij is hij ook bezig met de volgende, misschien iets met films ook. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 22-08-2007 @ 23:14 en mijn idool brainpower? ![]() haha maar die komt dit jaar met een engelstalig album als het goed is. | ||
RinseGangsta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dkiller schreef op 04-06-2007 @ 08:51 watskeburt met def rhymz? die mannetje is al jaren loesoe man ![]() Mijn vader wil even zeggen dat hij def rhymes mist ![]() | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
haha mijne ook, gast | ||
![]() | ![]() |
watskeburt met ozcan ik zie die gast hier nooit meer ---------------------------------------- Jeweethet | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Patron = Özcan. Watskeburt met Özcans site? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-08-2007 @ 15:54:02 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 30-08-2007 @ 15:53 Patron = Özcan. Watskeburt met Özcans site? oke, sinds/waarom die naams wijziging en inderdaad weblog was dopeness ---------------------------------------- Jeweethet | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Watskeburt met LostRebels! ![]() Spijkenisse!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
youssef en kamal? laatst een nieuwe diss tegen geert wilders.. site is ook uit de lucht ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kempi... lekker rustig nu de hype weg is. Hij treedt nu vooral op in discotheken enzo, beetje zielig voor die jongen. Maar watskeburt | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat jij zo down was met de kemperman ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ben ik ook wel, maar dat veranderd niks aan het feit dat ie toch wel een discotheek breezah artiest is. Het valt me gewoon op dat nu de hype over is, je hem eigelijk nergens op normale optredens ziet. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
misschien moet ie de gevangenis weer in voor een tijdje, doet het altijd goed ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ja dat is wel opvallend ja, maar misschien als die ze album uitbrengt dat die dan weer de man is. je weet het niet, kan gek lopen. Voor mij is het niets, ik kan hem nog steeds niet verstaan. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik hoor nooit meer iets van Sean Paul en Shaggy vond vooral shaggy vroeger echt dope !! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2007 @ 13:54:24 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
watskeburt met hustler en private spice :'( alleen een zwart scherm ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij doen ze het gewoon.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja bij iemand anders ook al. zal wel aan onze digitale ontvanger liggen, de bitch! ---------------------------------------- argh | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Spookrijders | ||
StotdeK Skiller ![]() |
![]() | ![]() |
watskeburt met darryl..![]() ---------------------------------------- Tipboek schrijvers. | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
Z-Bomb Unit?! ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Z-bomb .. haha. maar watskeburt met Dicecream, ook niet echt een wereldcarriere geworden | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Watskeburt met IJsman? ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
District 7? Maar vooral: James? Komt hij met een album? Die clip met Stickz is toch ook al maaanden geleden.. ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
watskebeurt met eiffel 65? dat blauwe mannetje was lauw | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand shit van Nul zeven negen? ---------------------------------------- Oke oke. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
bloedserieus? | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
MC Hammer | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Watskeburt met Tupac? ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
v.s.o.p? [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2007 @ 12:32:11 ] ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
eminem? is ie gestopt? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Nee eminem komt als t goed is deze maand met een nieuw album... ben de naam even kwijt... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
Watskeburt met jou? ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
wie is jou? ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 06-12-2007 @ 13:42 wie is jou? ![]() ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 06-12-2007 @ 12:31 v.s.o.p? gestopt. solo. Mike is aan soloshit bezig, CC ook (zal niet lang meer duren). Tim maakt ondertussen nog wel 2 albums ofzo ![]() ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
watskeburt met albumbase...... ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: NoJoke schreef op 10-12-2007 @ 19:48 watskeburt met albumbase...... Dood. Meer valt er niet te zeggen eigenlijk.. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Goodlife? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
dat is wel kut eigenlijk was een flexxe site. ik ga het missen ![]() ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 ] |