Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-10-2005 om 14:32:38
Ok ik heb de tekst gespit.Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een spit van mezelf heb opgenomen.De beat heb ik van mixman dm2 en die zal wel neit goed zijn maar daar hoef ik geen feed over ik wil graag feed over mn rap>het stuk wordt 2x gerapt.Kijk niet naar de eerste keer want toen ston de versnelling aan dus dat klinkt helemaal nergens naar. Luister als de tekst voor de 2e x word gespit ik weet dat het neit goed is maar heej iedereen moet ergens beginnen ik zou graag feed en opmerkingen krijgen.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=402215
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 13-10-2005 om 14:57:36
Heb je wat gedaan met de feed? dan check ik hem misschien...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-10-2005 om 15:00:06
die feed stop ik in mn volgende tekst dit gaat ff over de manier waarop ik spit en daar zou ik graag feed over willen hebben.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 13-10-2005 om 15:04:23
je stem is volgens mij wel dope, maar de kwaliteit zuigt echt té hard gewoon. de beat moet zachter ook, zo verstond ik 90% niet. je moet het harder inspitten en gebruik je stem ook beter, dit is te monotoon.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 13-10-2005 om 15:06:39
Kwaliteit is idd zwaar zaad en de beat staat veel te hard
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-10-2005 om 15:09:14
jou feed is altijd bruikbaar thnx gast.Ja ik zat ook te luisteren en vond het ook monotoon.En dat moet zeker beter alleen het programma waarmee ik werkte ging neit helemaal lekker het was gewoon irritant.Weet iemand misschien een goed programma waarmee je goed nummers in elkaar kan zetten.Ik zal bij mn volgende nummer er eens lang voor gaan zitten zodat de kwaliteit beter is en het beter kan worden ingeschat.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 13-10-2005 om 15:11:29
zit hem nu ook nog een keer na te luisteren en ik zal hem van het weekend nog wel een keer opnemen zodat het gewoon beter is enzo want het is idd slechte kwaliteit.Misschien nog tips hoe je eht best je stem kan gebruiken?
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.