Index / Muziek / | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
33 geworden vandaag, en nog steeds rappen, props voor de beste blanke rapper ever, EMIN3M! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Uuh.. ja, nog een feestelijke dag toegewenst MOD. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah, ik kan me geluk niet op ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
33 en nog steeds rappen... is dat zo bijzonder dan? En beste blanke rapper is Aesop Rock ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind vannilla ice beter, en wie herrinerd zich nog hoe oud hij is? En wanneer zijn verjaardag is? HET IS NIET EERLIJK!!! VERDOMME! NIET EERLIJK! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd dan maar | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
pff een apart topic hiervoor, nou ik ben blij dat ik het hoor want dan kan ik de hele dag feesten![]() Gefeliciteerd ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man ik had de tape van Vanilla Ice. Helemaal grijs gedraaid. Hij ziet er nou trouwens zo uit. ![]() Ontopic: ook gefeliciteerd met eminem ---------------------------------------- Days to come | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
33 al... ouwe lul is het eik... meer respect voor de Beastie Boys die al in de 40 zijn | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
geef mij idd maar Beastie Boys...zijn ook white ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Beastie Boys... MCA heeft de laatste tijd teveel gerookt ofzo, schorre stem, en Mike D en Adrock hebben altijd een zeurderige 'nénénénénééé' stem gehad (A) ![]() Al moet ik toegeven dat ik ze eigenlijk steeds meer begin te waarderen, mn haat is iig wel weg ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
m&m zegt dat hij alles bereikt heeft in zijn leven. wat heeft hij dan allemaal gedaan? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
genoeg geld verdienen om nooit meer te hoeven werken![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 17-10-2005 @ 13:46 genoeg geld verdienen om nooit meer te hoeven werken ![]() So true! maar gefeliciteerd allemaal, wie haalt er taart ![]() ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
MoD hoop ik.. graag wat champagne er bij ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Eminem is de beste freestyler ter wereld en een van de beste rappers... Gefeliciteerd.. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
stond in een klein hoekje in de krant vandaag Edit: vanilla ziet er meer punkrock dat soort shit achtig,vind ik [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2005 @ 17:49:58 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 17-10-2005 @ 13:11 props voor de beste blanke rapper ever, EMIN3M! *proest* | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb um vandaag nog ff gebeld, hij zegt thanks | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
ja, er kunnen wel mensen tegen het topic zijn, verjaardagswensen zijn wat cheesy... maar in mijn ogen is Eminem toch zeker een van de top 3 rappers aller tijden, samen met Pharoahe Monch en eh... top 2 rappers aller tijden wordt het zelfs. Natuurlijk zijn een aantal van z'n nummers wack, zeurderig, kut beats, maar dat neemt niet weg dat m&m qua skills bizar veel in huis heeft. Z'n freestyles zijn echt sick en veel teksten zijn ook erg origineel. ---------------------------------------- Fok 't | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
als over 1 jaar een mc-top20 komt, welke plaats zou hij dan hebben? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
helemaal te gek wild ouwe ![]() komt Kim ook een stukje taart halen? ![]() | ||
SpitLama Ik spit live uit de ATN:P |
![]() | ![]() |
in de mc top 20 moettie wel in de top 5 ~! ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb em op msn en hij vind het wel leuk dat jullie hem allemaal feliciteren![]() maar natuurlijk is hij gewoon een hele dope rappert gefeliciteerd zou ik maar zeggen ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Achja, hij doet zijn ding. Props voor die man! | ||
Index / Muziek / |