Index / Algemene zaken / | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft het nieuws niet gehoord?? hells angels! Soms zijn gastenboeken leuk, de gemoederen lopen hard op. Kijk zelf maar http://www.guestbookdepot.com/php/guestbook.php?book_id=613020 ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Jah, was gisteren ook in Nova, best linke soep. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Name: dennis Home Page: Date: Tue Oct 18 7:19:11 2005 Referred By: Comments: Hey webmaster! Zit je in de bajes jongen? ![]() ![]() ![]() | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Name: robert Home Page: Date: Tue Oct 18 8:27:20 2005 Referred By: Comments: [quote] zwygen is gou praten is zilver..................hells angels I love you lol [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2005 @ 16:00:59 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
helden die tof lopen te doen op gastenboeken... | ||
thurgood![]() |
![]() | ![]() |
Name: Samir A Home Page: www.wordtnuextremist.com Date: Tue Oct 18 18:15:00 2005 Referred By: bin laden Comments: VIES VUIL SMERIG TUIG, SCHUIF DIE HARLEY"S VAN JULLIE MAAR IN YOUR BIG HAIRY ASSES!!! IK KOM NOG WEL EEN KEER LANGS IN DE BAJES OM JULLIE AFTESLACHTEN!!!!! IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL WEGROTTEN IN DE GEVANGENIS! STEEK DIE RAKETWERPER EN VLAMMENWERPER MAAR JE AARS!!!!! IK HOOR NET DAT GROENLINKS HARLEYS WIL GAAN VERBIEDEN IN NEDERLAND!!!! HAHAHAHAH!! EN ZO TE HOREN IS ELKE PARTIJ BEHALVE SP VOOR HET VOORSTEL!!!! TAKE THAT BITCH ASS MOTHERFUCKERS ![]() ---------------------------------------- ik hou het rustug | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
zwak.. doe dan een echte naam.. ik zou zeggen.. :hey vriendelijke motorclub jongens ![]() ik heb een idee.. fuck harley en ga over tot de puch! of een samatra ook leuk hoor..nja groeten Tony | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Name: Achmed Home Page: Date: Wed Oct 19 3:34:13 2005 Referred By: Comments: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10367 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: thurgood schreef op 19-10-2005 @ 07:16 Name: Samir A Home Page: www.wordtnuextremist.com Date: Tue Oct 18 18:15:00 2005 Referred By: bin laden Comments: VIES VUIL SMERIG TUIG, SCHUIF DIE HARLEY"S VAN JULLIE MAAR IN YOUR BIG HAIRY ASSES!!! IK KOM NOG WEL EEN KEER LANGS IN DE BAJES OM JULLIE AFTESLACHTEN!!!!! IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL WEGROTTEN IN DE GEVANGENIS! STEEK DIE RAKETWERPER EN VLAMMENWERPER MAAR JE AARS!!!!! IK HOOR NET DAT GROENLINKS HARLEYS WIL GAAN VERBIEDEN IN NEDERLAND!!!! HAHAHAHAH!! EN ZO TE HOREN IS ELKE PARTIJ BEHALVE SP VOOR HET VOORSTEL!!!! TAKE THAT BITCH ASS MOTHERFUCKERS ![]() zo die is naast heel erg stoer ook nog eens heel erg dom. | ||
splendid![]() |
![]() | ![]() |
ja ja samir a is wel stoer ! OP HET INTERNET ---------------------------------------- Ik Geef Punches Als Monogame Huisvaders | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: splendid schreef op 19-10-2005 @ 18:19 ja ja samir a is wel stoer ! OP HET INTERNET Je gelooft toch niet ECHT dat het Samir A is? Die zit vast.. ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
splendid![]() |
![]() | ![]() |
nee maar de kneus die dat bericht geschreven heeft ---------------------------------------- Ik Geef Punches Als Monogame Huisvaders | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
sja stoerdoenerij ja maar in het echt ho maar! | ||
splendid![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij word het oorlog met justitie man dit gaat helemaal foute kant op ik denk dat die angels wat terug gaan doen ---------------------------------------- Ik Geef Punches Als Monogame Huisvaders | ||
fakkeldrager![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog nooit zo veel spelfouten bij elkaar gezien als in dat gastenboek geloof ik. wel mooi om dingen als dit te zien: "Hallo alle angels dit is me adres jordyclever@msn.com mail me maaren ik sta er voor jullie ken jullie niet persoonlijk maar wil jullie allemaal leren kennen jullie zijn mijn ANGELS en mijn voorbeeld hoop snel wat te horen van jullie groeten jordy STERKTE ALLEMAAL tot snel" nerd ben je dan zeg. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
shit, de helft van de text is daar IN HOOFDLETTERS getypt.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
splendid![]() |
![]() | ![]() |
shit hey misschien is niet iedereen zo handig als jullie met computers ---------------------------------------- Ik Geef Punches Als Monogame Huisvaders | ||
fakkeldrager![]() |
![]() | ![]() |
je hoeft niet handig te zijn om je fikken van de shift knop af te houden.![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2005 @ 22:56:07 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Met een parkinsonpink is de capslock voor je het weet ingedrukt.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hehehehe ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: splendid schreef op 19-10-2005 @ 19:06 volgens mij word het oorlog met justitie man dit gaat helemaal foute kant op ik denk dat die angels wat terug gaan doen er zijn nog maar 150 Angels op vrije voeten, dus dat kan nooit heel ernstig worden ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Algemene zaken / |