Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, der komt weer een nieuwe nuclear family album.. Deze word morgen officieel gereleased.. De naam word hiervan "Kernsplitsing" toepasselijk voor hun artist name.. snippets zijn hier te downloaden http://www.nuclearfamily.nl >Media >Muziek om ze allemaal in 1x te downloaden kun je dat in .rar bij rapidshare halen Kernsplitsing [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2005 @ 15:28:48 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dit zijn dus SNIPPETS | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
verdomme... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wat is dit? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ossie had toch een topic hierover??? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja dat wasover de presentatie van de cd geloof ik | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
klinkt dope.. had tot op heden nog nix van die gstaen gehoord ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
vind ze een beetje op 0118-vier lijken.. de stem van Din komt me bekend voor ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
deze stukjes klinken zeker dope, die cd wil ik wel hebben | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
memento is fucking dope nummer van hun ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Din is kankermooi werk. | ||
![]() | ![]() |
momento.. al een tijdje oud maar wel 1 van de dopeste | ||
![]() | ![]() |
Pfff. blabla.. mensen komen nu pas memento te weten.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 19-10-2005 @ 16:24 Pfff. blabla.. mensen komen nu pas memento te weten.. hoezo dat? ze kunnen er toch nog steeds op reageren? | ||
![]() | ![]() |
ach jahhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
beter laat dan nooit. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben mád benieuwd naar Kernsplitsing! snippets klinken fakking dope, shit wat ik met optredens heb gehoord ook.. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
t staat nog steeds nie op de frontpage dap je heb het me toegezegd je bent bang he, haagse hiphop is ook net iets doper dan die zwollse zooi ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Nuclear Fam vind ik zeker doper dan die Zwolle shit.. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
0118-vier ownt al die stedelijke winkelcentrumhiphop! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
0118 vier!! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() WORDT GEEN NAPRATER ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
0118 zes (middelburg e.o.) | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 19-10-2005 @ 19:33 Nuclear Fam vind ik zeker doper dan die Zwolle shit.. w00t, ja NuC heeft wel beetje soort van wutang style, wat me erg aanspreekt ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe gisteren hebben ze hun clipje beetje gepromoot. Vandaag wordt heel de dag al de clip op de box aangevraagd. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 21-10-2005 @ 12:31 hehe gisteren hebben ze hun clipje beetje gepromoot. Vandaag wordt heel de dag al de clip op de box aangevraagd. kk gaar ik heb er geen zin in dat iedereen hun kent da vin ik gaar en dan vind ik hun muziek ook nie meer dope | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat ben jij nou weer voor oelewapper. Hun muziek verandert er voorlopig niet om. En anders heb je altijd nog de oude albums. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
als iedereen t ken digg ik het nie meer | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
sterf.. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"als iedereen t ken digg ik het nie meer" is wel de meeste domme opmerking die ik gehoord heb.. echt. Dus als heel nederland opgezwolle,raymzter,duvelduvel,jawat,typhoon en lekker naar beatjes van nav,delic,kubus etc luisteren dan vind jij het niks meer ... aaaha. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
eerst vond ik akon nog wel tof jaar gelede maar nu kent iedereen het en vin ik het kut... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dus? daar wordt je reden niet minder dom op hoor | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
het is niet eens een reden. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Dan heb je het nooit dope gevonden! Want de muziek is toch hetzelfde gebleven? ---------------------------------------- onderschrift | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel heb dat ik het dan niet meer dope vindt. gelukkig vindt niet iedereen die rauwe shit die ik luister vet. ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
NIeuwe cd doet wel! Jammer dat ik veel played shit in et Nederlands hoor maar et Engels klinkt lekker ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
O,o klapt wel erg lekker door de subwoofers moet ik zeggen! | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
realxt, track 'ongelooflijk' van 3e kamer staat al zowat hele dag op repeat. (van Gastelijst) kben alleen te broke om die cd tekopen | ||
![]() | ![]() |
waar kun je de hele album downloaden? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
soulseek... Best lekker albumpje met uitschieters als The Code, Pioneers, We Want Mo en Din... Zeker koopwaar dit, van de week maar even halen... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
echte bitches.. buy the shit man.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
bitches.... albumpje kost verdorie maar 14,50. Koningen hadden hem uiteraard tijdens de presentatie voor 10 gekocht ![]() | ||
ricktorious zwolle shit baby ![]() |
![]() | ![]() |
oude album grijs gedraait, digg de NL/EN style en de manier van rappen, gewoon dope. (Ahab en Ki kwamen ook rapclass geven op me school, nog even props gegeven en shit ![]() ---------------------------------------- 038a28 zes letters, z w o l, yeah now check the method | ||
Kaleman It's hiphop baby |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2005 @ 19:44:08 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
je kan wel snel editten maar onderbouw je mening eens dan | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
die eerste van hun is een van de betere uit mijn nl verzameling. ik heb die 2e al een tijdje, maar vind hem lang niet zo goed als die eerste. komt denk ik een beetje door de andere producers die het hebben overgenomen. ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Beste mensen! NuClear Family heeft jullie hard nodig!9 november a.s. doet NCF een exclusief optreden in de grote zaal van het Paard van Troje. Daar zullen wij een registratie doen voor onze live DVD die als extra bij het nieuwe album zal worden gereleased!Om de dvd goed over te laten komen hebben we zoveel mogelijk mensen nodig die er voor gaan zorgen dat het een dope avond wordt en alles tof op film komt te staan! Dus haal je opa & oma uit het bejaardentehuis, doe je ouders een leuk avond je "uit" kado, en neem al familie en vrienden dan ook maar meteen mee! WE GAAN VOOR UITVERKOCHT!!!Kaartjes zijn voor � 6,50 te koop bij leden van de NuClear Fam en via de website (excl. verzend kosten) van NCF, je kan natuurlijk ook je kaartje al bij de kassa van het Paard halen!Meer info kan je binnenkort vinden op www.nuclearfamily.nl en www.paard.nl Ik ben daar wel waarschijnlijk. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Daar zal ik ook bij moeten zijn ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Koen_B![]() |
![]() | ![]() |
Is din nog een leenwoord ofzo? of gewoon een afkorting van "me vrien-din, zo niet een go-din... enz" ---------------------------------------- Lauwe flows, uit de ouwe doos | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |