Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
leip Gepost door leip op zondag 23-10-2005 om 20:12:19
Goeiemiddag allemaal, zoals jullie weten heeft Manifest een welverdiend platencontract ondertekent en zal 05 DEC de verlossing EP uitkomen..

Op deze cd zullen 5 tracks staan, de cd zal ter promotie gratis te verkrijgen zijn..

Er zullen in Rotterdam 1000 cd's over de MBO opleidingen verspreid worden. En heb jij een school die ook down is met oude rauwe hiphop van Manifest laat het ons dan effe weten via supreme_souls@hotmail.com geef ons je gegevens en je krijgt 05 DEC dertig cd's toegestuurd die jij op je school kan verspreiden...

Of nattuurlijk in je vrienden kring. Het complete album zal te koop zijn via http://www.55entertainment.nl voor 15 euro het album zal 18 tot 20 nummers bevatten. Alle beats zijn geproduceerd door Manifest en het zal één en al dopeheid bevatten veel nieuwe tracks.

Wil je in het bezit komen van de special edition versie van het album bestel deze dan nu alvast dan ben jij alvast verzekerd van een versie die in een klein aantal geperst zal worden je maakt dan tevens kans op VIP kaarten voor de album release party in het HIPHOPHUIS te Rotterdam.

De special edition hoef je nu nog niet te betalen pas als de vernieuwde site van 55 Entertainment online staat (deze zal gemaakt worden door Streetkingz) kan je een bestel formulier invullen dan hoeft er pas betaald te worden maar je kan jezelf alvast aan zo'n uniek album helpen door je bestelling te mailen naar supreme_souls@hotmail.com

Greetz, 55 Entertainment Marketing promotion.

(bron: hiphopnet.nl)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2005 @ 11:39:47 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 23-10-2005 om 20:40:18
linkje doet het niet.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 23-10-2005 om 20:48:14
Ok rlx meteen ff een mail sture die cd'tjes ben ik zo kwijt
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 24-10-2005 om 11:33:54
Ik stuur ook ff een mailtje, ik ben die ep's ook zo kwijt.
----------------------------------------
Jos de Boss
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 24-10-2005 om 11:40:03
link gefixt
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 24-10-2005 om 16:55:45
uh hij zegt dat de link niet bestaat. dus ligt aan de poster Spade
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.