Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Soul
Gepost door Soul op woensdag 26-10-2005 om 09:08:37
Delft - Relevant Elements is een regelmatig terugkerende party georganiseerd door www.hiphopinjesmoel.nl Het biedt een podium aan relatief onbekend hiphoptalent in Nederland. Zaterdagavond 29 oktober beklimmen drie acts het podium, namelijk Lost Rebels (Spijkenisse), Maximus Prime (Delft) en Javlin (Rotterdam). Voor Maximus Prime is het een bijzondere avond, want hij presenteert zijn debuutalbum Make A Difference. Dj’s DBS en Mista Sweet draaien de beste underground hiphophits en de avond wordt gepresenteerd door Bleek. De entree is € 3,- en de zaal gaat open om 21.00.

Informatie artiesten

Maximus Prime – Maximus Prime werkte twee jaar aan zijn debuutalbum Make A Difference. Deze wereldburger woonachtig te Delft schrijft Engelstalige teksten over voornamelijk politieke, maatschappelijke en sociale vraagstukken. Op het album staan nummers over de Europese grondwet, de invloed van massamedia, kindsoldaten, het milieu, kinderarbeid en de oorlog tegen het terrorisme. Bijna alle beats op Make A Difference zijn door Maximus Prime gemaakt. DJ Psar verzorgde de beat voor Signal From The Soul en MistaSweet produceerde Set Up. Het album bevat gastbijdragen van INF (Monotypes), Snizza, ONX (Abstract Dialect) en MiC (Reunited Skillz). www.maximusprime.com

Lost Rebels - Lost Rebels vertegenwoordigt de Kreek in Spijkenisse. De heren MetWes en Lone Ranger vormden in 2000 een duo en begonnen met het verzorgen van rauwe Nederlandstalige raps. Dit jaar brachten ze het album het album Revolutie uit. www.lostrebels.com

Javlin – Getalenteerde vrouwelijke rappers blijven dun gezaaid in Nederland. Gelukkig is er Javlin uit Rotterdam. Met haar no nonsens houding combineert ze serieuze teksten over de dingen in het leven vanuit het hart. Ze spreekt zowel de hardcore hiphop heads aan als de meer mainstream liefhebbers. Ze heeft samengewerkt met gerespecteerde underground artiesten als Unorthodox, ShoGun, DJ Fader, Riza, Baba Israel (USA) en Deams (NL). Het nummer Up Against The Wall staat op de compilatiecd Redrum Underground hits II. Op het podium wordt ze verbaal bijgestaan door rapper en zanger Shafally. www.javlin.tk

Adres : OJV De Koornbeurs, Voldersgracht 1, Delft
Entree : € 3
Aanvang : 21:00-02.00

Geen voorverkoop dus kom op tijd!

-----------------------------------------
Het album Make A Difference is uit!
Op dit album spit Delftenaar Maximus Prime 15 Engelstalige tracks over politieke, maatschappelijke en sociale kwesties.
Check www.maximusprime.com voor de trailer.

Het album is voor slechts €10 te koop bij:
Sounds, Delft
Plaatboef, Leiden
Andere steden volgen binnenkort.

Je kunt het album ook bestellen via Soul Control.
Stuur een e-mail naar info@soulcontrol.nl voor details.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 26-10-2005 om 09:25:36
'k wist het stond in de Delftsepost Ik ben er miss bij
Trouwens schade is €4,- , niet 3

edit : althans, volgens de krant dan , maar zo te lezen is de poster iemand uit die bizz

voor de mensen die willen komen en niet weten waar het is. Kornbeurs in acher de visbanken , in de straat tegenover de grote Halfords , vanaf de markt bij de oude kerk en het stadshuis, rechts , dan loop je er zo tegenaan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2005 @ 09:39:18 ]
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 26-10-2005 om 09:59:41
ik ga ook proberen te komen
alhoewel ik de korn beurs altijd een beetje gaar vindt ,...koornbeurs is altijd beneden ,.right ?
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 26-10-2005 om 10:02:44
Quote:
Able schreef op 26-10-2005 @ 09:59
ik ga ook proberen te komen
alhoewel ik de korn beurs altijd een beetje gaar vindt ,...koornbeurs is altijd beneden ,.right ?


sjup , Kornbeurs is zeker gaar. Beetje creapy studenten kroeg-achtig ding. Maarja , denk dat het feest opzich wel dope kan worden , Lost rebels , maximus , javlin..tjsa...wordt denk ik opzich wel dope. Alleen jammer dat het niet in speakers is , is er veel geschikter voor, voor dit soort dingen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-10-2005 om 10:05:53
kennelijk erg hip om cd-presentaties te geven in te kleine ruimtes.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 26-10-2005 om 10:10:29
Quote:
livio schreef op 26-10-2005 @ 10:05
kennelijk erg hip om cd-presentaties te geven in te kleine ruimtes.


word , Kornbeurs kan echt maximaal 100 man aan , als er 20 buiten willen staan dan.

Speakers kan zo'n 300 - 400 man aan. Ach , ik zorg wel dat ik vroeg binnen ben
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op woensdag 26-10-2005 om 14:07:06
mja misschien moet ik na 4 jaar daar studeren ook es een poging wagen om er voor het eerst uit te gaan
komt er vaak nog een open mic na dat soort optredens mx?
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 26-10-2005 om 16:21:38
omdat ik niet weet of ik het redden ga zaterdag ,heb ik me zelf maar een voorproefje toegeschoteld,


nog niet geluisterd maar dat komt dadelijk als ik naar schiedam ga
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 26-10-2005 om 16:25:23
Quote:
Veelpleger schreef op 26-10-2005 @ 14:07
mja misschien moet ik na 4 jaar daar studeren ook es een poging wagen om er voor het eerst uit te gaan
komt er vaak nog een open mic na dat soort optredens mx?


jawel , we hebben niet al te veel cd releases ( dit keer omdat het een Delftenaar is ) maar Speakers heeft eens in de maand de Friday hip hop night met dj's , mc's , mc battles en open mic ik kom er van de week als het goed is langs, dan zal ik wel kijken of ik zo'n flyer bij ze kan rippen
Vent
Gepost door Vent op woensdag 26-10-2005 om 18:11:45
Quote:
Mx Fortune schreef op 26-10-2005 @ 09:25
'k wist het stond in de Delftsepost Ik ben er miss bij
Trouwens schade is €4,- , niet 3


Ik heb hier nog zo'n aantal flyers liggen en is eurie.
Vent
Gepost door Vent op woensdag 26-10-2005 om 18:13:35
Quote:
Veelpleger schreef op 26-10-2005 @ 14:07
mja misschien moet ik na 4 jaar daar studeren ook es een poging wagen om er voor het eerst uit te gaan
komt er vaak nog een open mic na dat soort optredens mx?

Heb je OV? Dan kan je beter vrijdag naar definitie van dopeheid 9 gaan, afterparty tot 3 uur met open mic, en wordt gezellig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2005 @ 18:14:00 ]
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 27-10-2005 om 00:33:36
Quote:
Vent schreef op 26-10-2005 @ 18:11
[...]
Ik heb hier nog zo'n aantal flyers liggen en is eurie.


bier is inderdaad een eurie, entree niet

en heb je flyers van speakers Delft dan ? kom je uit de omgeving ?

Trouwens, ik ben er wellicht niet bij, hangt er even vanaf hoe en wat. Maar we merken het vanzelf Ga zowizo de cd aanschaffen, al is het alleen al omdat het Delfts is
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op donderdag 27-10-2005 om 11:24:26
en omdat tie best wel vet is ,...stem moest ik heel erg aan wennen ,...er zijn hele kleine stukjes waar ik je flow net niet vindt ,..maar dat is met a a 2 woorden dan ,maar evrder vind ik hem top !
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 27-10-2005 om 11:45:55
ik ga hem van de week halen. Het wordt twijfel-achtig of ik bij de release aanwezig zal zijn.
Soul
Gepost door Soul op donderdag 27-10-2005 om 11:59:52
Voor de duidelijkheid:

-De entree is 3 Euro, niet 4.
-Het optreden vindt niet plaats in de kelder, maar in de grote zaal.
-Er passen veel meer dan 100 man in de zaal.
-De party vindt niet in Speakers plaats, omdat vorige van onze (hiphopinjesmoel) parties daar niet succesvol waren.
-Na afloop van de acts is er open mic.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 12:02:08 ]
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op donderdag 27-10-2005 om 12:04:33
aah dus het is boven ,...vet
dan wordt het vele malen intressanter open mic ga ik neit meedoen maar is zeker wel vet

thanks voor de info
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 27-10-2005 om 12:06:33
thnx voor de info soul

* deelt bitchslap uit aan Delftsepost en internet recources voor foute informatie *

dat maakt de party al een stuk aantrekkelijker, nu nog kijken of ik kan als ik kan , kom ik ook
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 27-10-2005 om 15:22:19
gta lettertype lol
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Vent
Gepost door Vent op donderdag 27-10-2005 om 21:34:12
Quote:
Mx Fortune schreef op 27-10-2005 @ 00:33
[...]

bier is inderdaad een eurie, entree niet

en heb je flyers van speakers Delft dan ? kom je uit de omgeving ?

Ja godver ik ehm.. bedoelde entree 3 eurie, waarschijnlijk stond numlock uit ofzo. Maar die 3 is blijkbaar niet verschenen, heb 't ook niet eens opgemerkt haha.

Verder nee ik heb die flyers van een maat gehad die voor HIJS werkt (tis immers een HIJS party) en hij zei dat ik ze maar moest verspreiden. Dus zodoende.

Edit: en oja ik kom uit Goes.. zeeland, maar dat wiste de meesten hier nu al ghehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 21:36:01 ]
Soul
Gepost door Soul op vrijdag 28-10-2005 om 15:28:35
En, de CD al gechecked???
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op vrijdag 28-10-2005 om 15:32:58
ik wel ,..ik vind hem er vetjes ,..maar heb al eerder wat gezegd erover ,.hierboven wel wat kort,maar de content op het album zeker wel vet ,..vooral dat nummer wat eigenlijk gaat over , dat iedereen loopt te schreeuwen wat ze representen vond ik wel vet ,..en sommige lijns zijn sterk van prime,..
beats: erg vet ,..deed me denken aan premo,maar gewoon lekker ''normaal'' niet over geproduceerd ,maar wel met vette scracthes en shit ,het viel me niet tegen
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Soul
Gepost door Soul op vrijdag 28-10-2005 om 16:00:50
http://www.lijn5.com/page/shows/smaakvol

Maximus vanavond (28 okt) telefonisch in de uitzending.
Ongeveer 18.30 uur
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 28-10-2005 om 19:01:53
Vers uit de Delftsepost

Soul
Gepost door Soul op vrijdag 28-10-2005 om 22:53:54
Delfthopper? Is dat een nieuw woord? Dat hebben we in ieder geval niet in het persbericht gezet.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 29-10-2005 om 01:50:17
Quote:
Soul schreef op 28-10-2005 @ 22:53
Delfthopper? Is dat een nieuw woord? Dat hebben we in ieder geval niet in het persbericht gezet.


ja man , vondt het ook wel appart. Volgens mij is het een Delfste HipHopper ik denk dat "Delfthopper" Urban is ofzo.
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zaterdag 29-10-2005 om 15:58:31
ik ben er bij ,...effe voor de duidelijkheid ,..tis dus boven right ?
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
ricktorious
zwolle shit baby
Gepost door ricktorious op zaterdag 29-10-2005 om 16:13:34
ya, geen keldershit geloof ik

hometown en homsite (HIJS) kom wel langs, KREEK KREEK
----------------------------------------
038a28 zes letters, z w o l, yeah now check the method
ricktorious
zwolle shit baby
Gepost door ricktorious op zondag 30-10-2005 om 09:35:15
was zeker dope, de kreek ging hard. Javlin en Maximus ook dope optredens, leuk feest
----------------------------------------
038a28 zes letters, z w o l, yeah now check the method
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zondag 30-10-2005 om 11:00:45
ja wat ik zo kort gezien heb was vet ,..maat van me trok het alleen niet al om 11 uur ,dus jah hij moest en wilde naar huis ...lekker gaar
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
Soul
Gepost door Soul op maandag 31-10-2005 om 14:20:38
Party review 3 voor 12:

http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=2682&magazines=479&news=210280
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 14:22:53 ]
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.