Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 26-10-2005 om 10:29:41
Vrijdag 4 november met: Opgezwolle, La Melodia, Senna, Tifen, Miss D en Illicit. NLhiphop geeft 2x2 kaarten weg als je het juiste antwoord op die prijsvraag weet. Goeie lineup.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 26-10-2005 om 11:39:00
Zeker dikke line up!
Leuk dat er een flink aantal femcee's meedoen.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-11-2005 om 20:34:19
laatste paar uren om nog mee te doen met de prijsvraag...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 02-11-2005 om 20:30:16
de winnaars hebben NU een mail in hun mailbox.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 05-11-2005 om 14:32:57
Gelukkig hebben we de foto's nog.... https://www.nlhiphop.nl/album.php?id=128

Tifen Melodee Senna en bijzaken als IlliCit (?) en Opgezwolle
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 14:33:45 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Outcubus
Gepost door Outcubus op zaterdag 05-11-2005 om 15:39:47
Was het dope?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 05-11-2005 om 15:42:57
was wel lache ja, helaas was het iets wat rustig voor de grote van de zaal. En vond ik de zaal opbouw ook niet zo super (bar weg gedrukt in hoekje en verder wel heel erg open zeg maar, net of je in een sporthal stond).

Maar was wel gezellig en leuke optredens. Voor mij weer is wat anders een keer laatste tijd veel van het zelfde gezien. Dat maakt het ook leuk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-11-2005 om 15:57:34
geluid was bagger, locatie was een soort sporthal idd met podium. Niet echt veel mensen, op t eind was het nog wel te doen. Host met zijn irritante rijmpjes en gedoe was zwaar irritant, organisatie was ook al niet echt lekker.. gingen ze mensen aankondigen die er nog niet eens stonden of klaar waren... 5 minuten stilte en dan ineens 'dj doe wat!'

.. de optredens waren koel, eindelijk senna melodee en tifen eens live gezien.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.