Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
DytreX Gepost door DytreX op donderdag 27-10-2005 om 19:12:19
ok, ik ben een beetje een noob als het over track maken\opnemen gaat. de beats maken snap ik wel, gewoon wat aankutten met reason, maar ik zou graag weten waar jullie je stem mee opnemen. hebben jullie een mic van de rommelmarkt, een peperdure gekocht in de winkel, of gewoon in je headset? en welk progje gebruiken jullie hiervoor?
RockyJ
Gepost door RockyJ op donderdag 27-10-2005 om 19:18:42
mic is gewoon uit de winkel, goeie kwaliteit..
proggie cool edit pro
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 27-10-2005 om 19:18:57
prog gebruikt vaak iedereen Cool Edit Pro en voor mics moet je maar een beetje in de oude topics zoeken wat iedereen gebruikt enzo
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 27-10-2005 om 19:20:26
Volgende keer aub. een duidelijke topic titel, alleen hoe? nodigd niet uit om te lezen, en geeft totaal niks aan wat je wilt zeggen in een topic.

Tevens zijn er tig topic's over gebruik de search (zoeken) functie is, vind je ze zo terug.

Deze gaat dicht.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.