Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 29-10-2005 om 14:22:28
"Wolken bepalen het weerbeeld, maar op een aantal plaatsen laat ook de zon zich zien. De kans daarop is het grootst in de oostelijke helft van het land. De wind komt meest uit richtingen tussen zuid en zuidoost en is boven land zwak tot matig en wordt vanmiddag aan de westkust en op het IJsselmeer nu en dan vrij krachtig, windkracht 5. Het wordt dan zo'n 20 graden (18/19 graden waar het bewolkt blijft en 20/21 met de zon erbij). Later vanmiddag en vanavond is een enkel buitje niet uitgesloten.

Komende nacht klaart het steeds meer op. Koud wordt het niet, opnieuw zo'n 14 of 15 graden. Zondag wordt een echte zeer fraaie najaarsdag. Er is nauwelijks bewolking en dus veel ruimte voor zon. De temperatuur loopt op de meeste plaatsen op tot iets boven de 20 graden. Dat is bijna 10 graden te warm voor de tijd van het jaar. De wind blijft matig of vrij krachtig en komt uit het zuiden. "

lekker dan
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 29-10-2005 om 14:24:43
ja mooi kut dus
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op zaterdag 29-10-2005 om 14:25:02
Zeker lekker! Dat het klimaat veranderd wordt toch al jaren verteld??

Dit is een goedmakertje van die klote zomer

die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 29-10-2005 om 14:26:50
Heb ik nu voor niks handschoenen en een muts gekocht?!
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 29-10-2005 om 14:29:45
ja lekker dan
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 29-10-2005 om 14:30:00
hehe, het broeikas effect is zeer overdreven, de aarde ondergaat nu eenmaal warmere en koudere tijden, in het extreme glacialen en interglacialen, wij zitten nu in een interglaciaal genaamd het Holoceen, en dan zijn er temperatuurschommelingen.
Vroeger bestond het (versterkte)broeikas effect er nog niet en toch warmde de aarde op, dit kunnen de aanhangers van het (versterkte) broeikas effect dan ook niet verklaren
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 29-10-2005 om 14:30:47
Heb je maandag een aardrijkskunde toets ofzo?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 29-10-2005 om 14:56:44
Quote:
Angelix schreef op 29-10-2005 @ 14:30
Heb je maandag een aardrijkskunde toets ofzo?

nee ben helemaal dood me gegooid op school
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 29-10-2005 om 14:58:20
Quote:
Dadre schreef op 29-10-2005 @ 14:30
hehe, het broeikas effect is zeer overdreven, de aarde ondergaat nu eenmaal warmere en koudere tijden, in het extreme glacialen en interglacialen, wij zitten nu in een interglaciaal genaamd het Holoceen, en dan zijn er temperatuurschommelingen.
Vroeger bestond het (versterkte)broeikas effect er nog niet en toch warmde de aarde op, dit kunnen de aanhangers van het (versterkte) broeikas effect dan ook niet verklaren


dat 't nu weer warmer wordt wil niet zeggen dat dit natuurlijk is
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 29-10-2005 om 14:59:15
Quote:
V.I.P. schreef op 29-10-2005 @ 14:58
[...]

dat 't nu weer warmer wordt wil niet zeggen dat dit natuurlijk is

nee maar het proces gaat al 2 miljard jaar zo en men beweert dat de opwarming dus door het versterkte broeikaseffect komt, maar dat is niet te bewijzen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2005 @ 14:59:51 ]

----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 29-10-2005 om 15:01:31
Wat Dadre zegt klopt wel degelijk, wat hij verteld is al jaren zo geweest, glacialen/interglacialen.

Nu zitten we in een interglaciaal, het word dus steeds warmer. Verder zal dat gezeur,
ook met het broeikas effect te maken hebben. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Remy
Ja toch..
Gepost door Remy op zaterdag 29-10-2005 om 15:07:11
Jah zeker heb het nou op school, met ak en anw.
----------------------------------------
Real name, No gimmics
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 29-10-2005 om 17:57:03
weet wel dat de wereld zo langzamerhand een klein beetje naar de klote gaat
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 29-10-2005 om 18:02:56
wanneer dat gebeurt loop ik hier toch al niet meer rond..
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 29-10-2005 om 18:08:19
laten we het hopen Schaduw
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 29-10-2005 om 18:19:00
als het zo door zou gaan met het broeikas effect dan zouden we over een aantal jaar onder water staan. de ijskappen op een berg in afrika (kilimanjaro?) smelten ook helemaal af..kut broeikaseffect
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 29-10-2005 om 18:26:30
en de noordpool.
RockyJ
Gepost door RockyJ op zaterdag 29-10-2005 om 18:29:55
einde van de wereld is in zicht .

paar weekies mensen.
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 29-10-2005 om 19:04:12
Quote:
Dadre schreef op 29-10-2005 @ 14:30
hehe, het broeikas effect is zeer overdreven, de aarde ondergaat nu eenmaal warmere en koudere tijden, in het extreme glacialen en interglacialen, wij zitten nu in een interglaciaal genaamd het Holoceen, en dan zijn er temperatuurschommelingen.
Vroeger bestond het (versterkte)broeikas effect er nog niet en toch warmde de aarde op, dit kunnen de aanhangers van het (versterkte) broeikas effect dan ook niet verklaren


De hoeveelheid CO2 in de lucht is extreem toegenomen (sinds de industriële revolutie met 25% ) en dat is de belangrijkste veroorzaker van het versterkt broeikaseffect.

Bovendien klopt het niet dat er nu eenmaal warmere en koudere tijden zijn, de glacialen en interglacialen hebben natuurlijk ook een oorzaak. Waarschijnlijk is dat de hoeveelheid waterdamp geweest (de grootste veroorzaker van het natuurlijk broeikaseffect), die weer is ontstaan door een opwarming (meer warmte -> meer verdamping -> meer waterdamp) van de aarde, en die is waarschijnlijk weer veroorzaakt door een stijgende hoeveelheid CO2 door vulkanen.

Nog belangrijker, tijdens het laatste interglaciaal bestond de mens nog helemaal niet en was het dierlijk leven heel anders. Wat nou als door een te grote opwarming al het dierlijk leven uitsterft, of eilanden onder water lopen, boomsoorten uitsterven, gletsjers smelten enz.

Heel misschien is het broeikaseffect niet de verklaring voor de stijgende temperatuur op aarde. Maar het stijgen van maar een enkele graad is desastreus voor heel veel planten en dieren. Om over de gevolgen voor mensen nog maar te zwijgen. Zouden we daar niet iets aan proberen te doen, zelfs heeft het misschien geen effect?

Kortom, het loont zeer de moeite om het broeikaseffect te (proberen te) bestrijden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-10-2005 @ 19:06:53 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prog
Gepost door Prog op zaterdag 29-10-2005 om 19:06:18
Veranderingen in het klimaat vind al plaats sinds aarde bestaat, geen ramp dus. Zometeen komt moeder natuur wel weer met mooie oplossing
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 29-10-2005 om 19:09:54
Quote:
Prog schreef op 29-10-2005 @ 19:06
Veranderingen in het klimaat vind al plaats sinds aarde bestaat, geen ramp dus. Zometeen komt moeder natuur wel weer met mooie oplossing


'moeder natuur' heeft vast wel een oplossing ja, daar twijfel ik niet aan

helaas denk ma op een iets andere tijdsschaal, een paar miljoen jaar herstel is een paar seconden voor d'r

dus ook al lost mammie alles op, dat wil niet zeggen dat de mensheid 't ook overleeft...

word @ TJ btw
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 29-10-2005 om 19:10:33
Vast wel een mooie oplossing voor moeder natuur, zoals bijvoorbeeld ook alle dinosauriërs zijn uitgestoreven, dat was ook al zo'n handige oplossing.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prog
Gepost door Prog op zaterdag 29-10-2005 om 19:22:24
Niet dat ik levensmoe ben ofzo, maar we hebben hooguit 80 jaar (ik dan, optimistisch gezien) te leven, dus het lukt niet in ons bestaan dat nog te herstellen (dat wij het meemaken)
Dusja, wachugondo
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 29-10-2005 om 19:24:56
Stemmen op groenlinks is een optie
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 29-10-2005 om 20:07:24
Quote:
The_TJ schreef op 29-10-2005 @ 19:04
[...]

De hoeveelheid CO2 in de lucht is extreem toegenomen (sinds de industriële revolutie met 25% ) en dat is de belangrijkste veroorzaker van het versterkt broeikaseffect.

Bovendien klopt het niet dat er nu eenmaal warmere en koudere tijden zijn, de glacialen en interglacialen hebben natuurlijk ook een oorzaak. Waarschijnlijk is dat de hoeveelheid waterdamp geweest (de grootste veroorzaker van het natuurlijk broeikaseffect), die weer is ontstaan door een opwarming (meer warmte -> meer verdamping -> meer waterdamp) van de aarde, en die is waarschijnlijk weer veroorzaakt door een stijgende hoeveelheid CO2 door vulkanen.

Nog belangrijker, tijdens het laatste interglaciaal bestond de mens nog helemaal niet en was het dierlijk leven heel anders. Wat nou als door een te grote opwarming al het dierlijk leven uitsterft, of eilanden onder water lopen, boomsoorten uitsterven, gletsjers smelten enz.

Heel misschien is het broeikaseffect niet de verklaring voor de stijgende temperatuur op aarde. Maar het stijgen van maar een enkele graad is desastreus voor heel veel planten en dieren. Om over de gevolgen voor mensen nog maar te zwijgen. Zouden we daar niet iets aan proberen te doen, zelfs heeft het misschien geen effect?

Kortom, het loont zeer de moeite om het broeikaseffect te (proberen te) bestrijden.

serieus, je praat poep alleen dan mooi verwoord
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 29-10-2005 om 20:12:22
Quote:
Dadre schreef op 29-10-2005 @ 20:07
[...]
serieus, je praat poep alleen dan mooi verwoord


Bedoel je daarmee dat je het niet snapt?

Dat is serieus geen poep, ik doe mijn profielwerkstuk erover dus ik weet er vrij veel van. Waarschijnlijk meer dan je aardrijkskundeleraar (als die zo dom is als die van mij iig).
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 29-10-2005 om 20:12:29
wij nederlanders kunnen alleen maar klagen he..

dan is het te koud, dan is het weer te warm..
dan is het weer te warm voor de tijd van het jaar dus moet het kouder maar dan is het weer te koud dus moet het warmer.. maar dat kan weer niet blabla..

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 29-10-2005 om 20:56:21
Er bestaat geen broeikas effect.

Dit weer wordt veroorzaakt door de El Nino.

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 30-10-2005 om 18:05:43
Door dat warme weer zijn in ieder geval alle muggen hier weer actief en hongerig. En ze maken meer herrie dan in de zomer lijkt wel.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 31-10-2005 om 17:09:59
Quote:
Prog schreef op 29-10-2005 @ 19:06
Zometeen komt moeder natuur wel weer met mooie oplossing


maar wie zegt dat wij de oplossing van moeder natuur overleven?

maar ik zeg tegen iedereen die roept dat de wereld naar de kut gaat: Een goed milieu begint bij jezelf
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 17:24:28
Ik roep niet dat de wereld naar de kut gaat, wij rijke mensen zullen het wel overleven. Alleen arme mensen gaan naar de kut door overstromingen, mislukte oogsten enz.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-11-2005 om 16:48:04
Weersverwachting: komende honderd jaar zon!

Quote:
Eindelijk weer eens goed nieuws over klimaatverandering. Het Milieu- en Natuurplanbureau zegt namelijk dat we er voorlopig nog geen zak van zullen merken. Pas aan het eind van deze eeuw zal Nederland af en toe blank komen te staan. Wel wordt het de komende tientallen jaren veel vaker lekkerder weer met extreem warme zomers. En alsof dat nog niet genoeg is, komt er meer regenval om de hete zon te compenseren. Ook de boeren blij dus.

Enige probleempje is dat we plannen moeten gaan maken om Duitsland binnen te vallen. Als dat niet lukt, de Rijn, de Maas en de Waal dempen: "Als stroomopwaarts gelegen landen maatregelen nemen om daar overstromingen te beperken, dan nemen de risico's in Nederland toe." Verder komen er allemaal nieuwe planten en dieren in Nederland, van tropische oorsprong. Maar een aangenaam Afrikaans klimaat gaat helaas nog zes eeuwen duren. "klimaatzones verschuiven met 400 km per eeuw naar het noorden". Tot zover dit positieve bericht.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 01-11-2005 om 16:55:26
das mijn kinderen zullen in een afrikaanse klimaat wonen?

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 01-11-2005 om 17:02:47
kut.. ik kan geen goed duits.. ik heb frans gekozen.. is frankrijk ook een goede oplossing??
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op dinsdag 01-11-2005 om 17:06:10
Wat een gedoe om niks, als het komt, komt het toch, je kunt er niks aan doen. Vervuiling gaat vanzelf weg, simpelweg doordat fossiele brandstoffen opraken. Gewoon kwestie van tijd, meer kun je niet doen!
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 01-11-2005 om 17:11:47
Quote:
AsbezT schreef op 01-11-2005 @ 16:55
das mijn kinderen zullen in een afrikaanse klimaat wonen?


6 eeuwen gast..

je klein klein klein klein kleiner dan klein klein x10 kinderen misschien ja.

Quote:
edit: of je kan geen kinderen krijgen natuurlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2005 @ 17:12:16 ]
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 01-11-2005 om 19:24:07
Wat voor weer zouden ze in Afrika krijgen dan?
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
RockyJ
Gepost door RockyJ op dinsdag 01-11-2005 om 19:24:31
strakke vraag.. zuidpool klimaat ??
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0183 sec.