Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ja, het is nu 10 over half, zullen we alvast gaan inpakken dan? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 30-10-2005 @ 00:38 Ja, het is nu 10 over half, zullen we alvast gaan inpakken dan? ja man is cool ik pak de koffers neem jij de kinderen? box terug naar de kleine | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft de snacks ook alweer? Ik pak de Dubbel Frisss... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Code #50 Helaas, je hebt geen rechten berichten te plaatsen in dit subforum wat komt dit tof doen ? in een ander topic ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 30-10-2005 @ 00:42 Wie heeft de snacks ook alweer? Ik pak de Dubbel Frisss... ja relex als het goed is, crea heb je de kids nu al, ik sta met de koffers al buiten | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
vaag gebrabbel hierzo ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Nee ik heb die niet want kinderen worden zelf al gehebt [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2005 @ 00:44:45 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 30-10-2005 @ 00:43 Code #50 Helaas, je hebt geen rechten berichten te plaatsen in dit subforum wat komt dit tof doen ? in een ander topic je bent niet tof genoeg denk ik | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 30-10-2005 @ 00:44 vaag gebrabbel hierzo Ja, niet bedoeld voor mensen die biochemie gaan studeren (a) ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk niet dat ik 't ga halen tot 3 uur, lig hier al half te slapen ![]() iemand nog tips om wakker te blijven? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2005 @ 00:46:49 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 30-10-2005 @ 00:46 [...] Ja, niet bedoeld voor mensen die biochemie gaan studeren (a) ![]() hehehehehe Volgend jaar pas nu heb ik nog tijd genoeg om uit de bol te gaan op internet ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 30-10-2005 @ 00:46 ik denk niet dat ik 't ga halen tot 3 uur, lig hier al half te slapen ![]() iemand nog tips om wakker te blijven? speed ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Pffff, ik heb dus echt geen last van slaap nu ![]() Eughm, tips... eten ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 30-10-2005 @ 00:46 ik denk niet dat ik 't ga halen tot 3 uur, lig hier al half te slapen ![]() iemand nog tips om wakker te blijven? golden powerrrrr ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 30-10-2005 @ 00:46 ik denk niet dat ik 't ga halen tot 3 uur, lig hier al half te slapen ![]() iemand nog tips om wakker te blijven? ja mij mee helpen om dat tuig uit het wat doe je zo laat topic te houden tot 1 uur ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Horrorfilm kijken! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 30-10-2005 @ 00:48 [...] ja mij mee helpen om dat tuig uit het wat doe je zo laat topic te houden tot 1 uur ![]() ik heb zelf de deur open gezet ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 30-10-2005 @ 00:50 [...] ik heb zelf de deur open gezet ![]() sjonge jonge die mods van tegenwoordig, | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Gaan we vandaag dan ook de Slowchat topic deel 3 halen jongens? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Doen we. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 30-10-2005 @ 00:52 Gaan we vandaag dan ook de Slowchat topic deel 3 halen jongens? hahaha dat zijn 350 berichten ofzo ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
niet zo negatief pascool hehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
speciaal voor pascool: ....mijn bijdrage aan het topic ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja goed zo, als iedereen zijn steentje bijdraagt rocken we het dit wel | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
350 berichten, easy shit man ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ALLEMAAL deze film checken: blood in, blood out had net weer gedeelte gezine TE DOPE ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
OOOH het is de rijmpiet ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik heb al 4950 berichten, en da's zonder SLP, dus 350 haal ik wel ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 30-10-2005 @ 00:56 ik heb al 4950 berichten, en da's zonder SLP, dus 350 haal ik wel heb der maar 1400 ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ikke lekker 1130 | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wajow tan2 spang brada vet tranga beter praat je geen kaka want dan ga k loesoe ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ikke maar 210 ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-10-2005 @ 01:01 wajow tan2 spang brada vet tranga beter praat je geen kaka want dan ga k loesoe jo neger ander topic we zijn verkast | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
wacht ik ben mobiel vergeten | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
funky flex duvel brandt wierook en is je qua hype en gedachtenkracht zonder meer de baas. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
jullie zijn wel blij met deze reeks he ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hell yeah ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
kinderhand is snel gevult? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ha ha ha, wat grappig ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 30-10-2005 @ 01:20 Idd, mijn hand is anders best grootHa ha ha, wat grappig ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik ben ook heel grappig, hoef ik niet eens me best voor te doen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
aan arrogantie ook geen gebrek dus spade, naast humor (a) ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
is geen arrogantie hoor ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh ja, tuurlijk, sorry, wiskunde heeft mn neuroontjes beschadigd, herken al die shit niet meer zo goed ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
je bent gewoon zo moe dat je niet meer helder kan denken ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
onze topic is toe :o ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik verveel me de tering maar ben niet moe... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 30-10-2005 @ 01:41 Hey, welcome to my world.ik verveel me de tering maar ben niet moe... | ||
![]() | ![]() |
hmmmz en wiskunde is nog wel zo'n leuk vak ![]() ![]() mja ik deed nooit iets anders bij wiskunde dan tekenen, om dan als nog een 8 of een 9 te halen, misschien maakte dat het ook wel leuk... Talen waren niet leuk omdat ik daar altijd onvoldoendes voor haalde. God wat mis ik school toch absoluut niet. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 30-10-2005 @ 01:42 hmmmz en wiskunde is nog wel zo'n leuk vak ![]() ![]() mja ik deed nooit iets anders bij wiskunde dan tekenen, om dan als nog een 8 of een 9 te halen, misschien maakte dat het ook wel leuk... Talen waren niet leuk omdat ik daar altijd onvoldoendes voor haalde. God wat mis ik school toch absoluut niet. Goh wat haat ik jou momenteel erg ![]() Damn, als ik zo makkelijk zulke goede cijfers kon halen voor wiskunde, pffff ![]() doen voor een voldoende ![]() Naja, mijn talen en geschiedenis zijn dan weer wel goed maar daar heb ik nix aan, verkeerd profiel denk ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] |