Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
poSs
Gepost door poSs op zondag 30-10-2005 om 22:14:09
nasty spul dat crystal meth, niet aan beginnen :p
----------------------------------------
peace naar iedereen in zwolle
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 30-10-2005 om 22:19:11
David, we gaan die vliegezwam uitproberen, kheb recept gevonden, kan niet fout gaan.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
poSs
Gepost door poSs op zondag 30-10-2005 om 22:30:40
lukt et me eindelijk om van (bijna) alle druks af te blijven, komt hij aan met ze vliegezwam
----------------------------------------
peace naar iedereen in zwolle
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 16:49:58
Mixxman, wiet als extra component in een cake of brownie gebruiken vind jij dat ook erg
dom of niet? Want het moet niet als bak produkt gebruikt worden, want het is een drug die altijd gerookt moet worden.

Ik denk niet dat je mijn punt begrijp.Het gaat om het doel van het product en niet op de manier van gebruiken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 17:00:29
Ik ben een keer verdoofd met lachgas door ambulancefiguren. Vet lache shit is da, zat gewoon flauwe grappen te maken tegen de artsen.

Oppassen met vliegenzwammen, er schijnen veel paddestoelen te zijn die erop lijken en giftig zijn.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 31-10-2005 om 18:22:39
hahaha.. teh_jordy wij gaan ook helium kopen!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 31-10-2005 om 18:49:42
Mixxman, nootmuskaat is ook jaren lang als bedwelment middel gebruikt voordat het als specerij
werd gebruikt. Mensen die geen opium meer konden krijgen tijdens de tijd van de opium oorlogen
en dat gezeur, namen regelmatig nootmuskaat, om maar iets te hebben waar je ''high'' van werd.

Het is tegenwoordig iets om over je eten te pleuren, vroeger niet, dat het nou toevallig
lekker smaakt. Eigenlijk gebruik je het als specerij voor het verkeerde doeleind, aangezien
het een middel is waar je knetter van wordt, zouden ze niet moeten verkopen in de winkels.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 19:04:25
Ik zou ook geen nootmuskaat snuiven net zoals ik geen maillot uit de middeleeuwen zou dragen of een shirt uit de jaren '90. We hebben tegenwoordig betere shit om high van te worden/jezelf mee aan te kleden.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 31-10-2005 om 19:08:47
Ja maar voor de wanhopige, die geen wiet kunnen halen omdat ze er als 12 uit zien, is er nootmuskaat.
Net zoals zwerfers hun kleding bij het leger de heils halen en bedelen op straat.

Om de vergelijkingen maar krom te houden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 19:09:33 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 31-10-2005 om 19:12:59
Quote:
The_TJ schreef op 31-10-2005 @ 19:04
Ik zou ook geen nootmuskaat snuiven net zoals ik geen maillot uit de middeleeuwen zou dragen of een shirt uit de jaren '90. We hebben tegenwoordig betere shit om high van te worden/jezelf mee aan te kleden.


hehe, je moet het ook niet snuiven maar opeten.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 19:13:47
Ik heb denk ik nog wel shirts uit de jaren 90 in mn kast hangen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
gOldfinger Gepost door gOldfinger op maandag 31-10-2005 om 19:15:41
Quote:
mixxman schreef op 30-10-2005 @ 10:56
Ik doe alleen aan softdrugs,maar de laatste tijd ga ik steeds meer met mensen op die ook aan de harddrugs zitten.De verleiding is er wel eens bijvoorbeld toen een paar vrienden van me truffels en paddo's hadden, maar ik denk maar zo wat je nooit hebt gedaan kan je ook niet missen.

sorry maar truffels en paddo's is geen harddrugs
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 19:20:13
Quote:
Angelix schreef op 31-10-2005 @ 19:08
Ja maar voor de wanhopige, die geen wiet kunnen halen omdat ze er als 12 uit zien, is er nootmuskaat.
Net zoals zwerfers hun kleding bij het leger de heils halen en bedelen op straat.

Om de vergelijkingen maar krom te houden.


Ok, maar IK zou het nooit snuiven. En ik vind wanhopigen die eruitzien als 12 en dus maar nootmuskaat gaan snuiven maar een beetje zielepoten. Net als dat ik zwervers zielepoten vind om de vergelijking krom te houden.


@livio, dat zeg ik toch ook juist
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 19:57:06
Ja ik blijf bij mijn standpunt.Voor mensen die er als 12 uitzien toch willen smoken enz zijn er mensen die er niet als 12 uitzien.En het is wat jezelf zegt nootmuskaat werd gebruikt omdat er niks beters was en dat is er nu wel dus waarom zou je het gebruiken tenzij je een arme sloeber bent die geen eens wiet kan kopen?En dat ben ik niet dus zal het ook niet gebruiken ik vind het gewoon vaag als je het gebruik.En al helemaal als je in nederland zit,want dan zijn er toch zat dingen die beter zijn dan nootmuskaat...
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 31-10-2005 om 19:58:51
Tja, als je wil spacen, waarom rook je dan wiet, haal mda(zonder a) chrystallen.
Als er iets beters is, waarom dan niet dat nemen, als ik jou redenering volg.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 20:02:05
dat is onzin...Ik vind wiet fijn om te gebruiken en ik hoef echt niet zwaar te spacen.Ik wil gewoon lekker chillen zonder zwaar te spacen enz.Wiet is voor mij goed genoeg en zeker beter dan bijv nootmuskaat
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 20:06:25
Daarnaast heb je ook te maken met de hoeveelheid tijd & geld die je wilt spenderen en ook te maken met risico's. Waarom van iets simpels en goedwerkends als wiet teruggrijpen op nootmuskaat? Wiet kost bijna niks, is makkelijk aan te komen, is sterk genoeg maar niet extreem gevaarlijk en je loopt niet het risico ervoor opgepakt te worden.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 20:07:17
Quote:
mixxman schreef op 31-10-2005 @ 19:57
Ja ik blijf bij mijn standpunt.Voor mensen die er als 12 uitzien toch willen smoken enz zijn er mensen die er niet als 12 uitzien.En het is wat jezelf zegt nootmuskaat werd gebruikt omdat er niks beters was en dat is er nu wel dus waarom zou je het gebruiken tenzij je een arme sloeber bent die geen eens wiet kan kopen?En dat ben ik niet dus zal het ook niet gebruiken ik vind het gewoon vaag als je het gebruik.En al helemaal als je in nederland zit,want dan zijn er toch zat dingen die beter zijn dan nootmuskaat...


Nee, je verdraait je punt nu. Je zei eerst dat het onzinnig is om nootmuskaat te gebruiken omdat het een specerij en geen drugs is. Nu sluit je je opeens aan bij TJ die zegt dat er betere drugs zijn dan nootmuskaat en zeg je vervolgens dat je daarom bij je standpunt blijft. Foei.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 20:08:11 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 20:07:30
word voor TJ
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 20:07:46 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 31-10-2005 om 20:08:50
Quote:
Angelix schreef op 31-10-2005 @ 19:08
Ja maar voor de wanhopige, die geen wiet kunnen halen omdat ze er als 12 uit zien, is er nootmuskaat.


Haha .
Zelfs voor hun is er gewoon wiet, bij ons in wijk is het iig zo te fixen voor jochies en meisjes van 12. Ze gaan gewoon naar dealers, ze beginnen tegenwoordig ook steeds vroeger hier, sicke shit.
----------------------------------------
Jos de Boss
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 20:10:27
Quote:
Huussuh schreef op 31-10-2005 @ 20:07
[...]

Nee, je verdraait je punt nu. Je zei eerst dat het onzinnig is om nootmuskaat te gebruiken omdat het een specerij en geen drugs is. Nu sluit je je opeens aan bij TJ die zegt dat er betere drugs zijn dan nootmuskaat en zeg je vervolgens dat je daarom bij je standpunt blijft. Foei.


ik voer gewoon nieuwe argumenten aan man.En vind het eigenlijk wel leuk geweest nou ,want voor als je het nog neit in de gaten had ik ben niet over te halen.Ik vind het dus gewoon vaag om nootmuskaat en die shit te roken/snuiven en voor ARGUMENTEN zie alles wat ik boven aangevoerd heb en daar kan je het mee eens of niet mee eens zijn.Einde discussie(voor mij)
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 20:11:16
Lafaard

Ik ben het ook met je eens dat wiet een betere drug is dan nootmuskaat, daar zullen heel veel mensen het met je eens zijn denk ik, maar ik vond het gewoon onzinnig om te zeggen dat je geen nootmuskaat kan gebruiken omdat het een specerij en geen drugs is. Het doel heiligt de middelen, om het zo maar te stellen. En deze middelen voelen nog heilig aan ook, wat wil je nog meer?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 20:14:41 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 31-10-2005 om 20:35:24
Quote:
Huussuh schreef op 31-10-2005 @ 20:11
Lafaard

Ik ben het ook met je eens dat wiet een betere drug is dan nootmuskaat, daar zullen heel veel mensen het met je eens zijn denk ik, maar ik vond het gewoon onzinnig om te zeggen dat je geen nootmuskaat kan gebruiken omdat het een specerij en geen drugs is. Het doel heiligt de middelen, om het zo maar te stellen. En deze middelen voelen nog heilig aan ook, wat wil je nog meer?



Ik heb nooit gezegd dat je geen nootmuskaat kan gebruiken omdat het een specerij is en geen drugs.Ik zei dat ik het zelf nooit zou gebruiken en voerde daar als ondersteuning bij aan dat het een specerij is en geen drug.Maar zoals ik al zei vind ik dat iedereen zelf moet weten wat je doet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op maandag 31-10-2005 om 21:55:53
Ik werk bij de supermarkt, en daar is een potje nootmuskaat 40 cent voor 50 gram..
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op maandag 31-10-2005 om 22:08:03
ik hou niet zo van hard drugs,
ik heb gezien want die shit met je kan doen.
vooral coke kan je leven op fucken tis nooit genoeg.
maar goed ook pillen en dat soort vind ik niks.
gaat er alleen maar rare bekken van trekken.

en een junk..
voor mij is een junk iemand die steelt om aan zijn of haar drugs tekomen.

zelf nog nooit aan hard drugs gedaan *stoere smiley*
alleen blowe en paddo's
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 31-10-2005 om 22:11:27
Quote:
Angelix schreef op 30-10-2005 @ 22:19
David, we gaan die vliegezwam uitproberen, kheb recept gevonden, kan niet fout gaan.


jij test echt alle drugs uit voor dat project van je :p
als je daar geen goede score op krijgt begrijp ik het niet
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 31-10-2005 om 22:25:46
lumi ben je al begonnen stoppen te smoke? hou je het al vol ?
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 01-11-2005 om 00:00:41
heheh nee nog niet
ga ik ook niet doen alleen minder smoken
in het weekend of zo


----------------------------------------
Cur tu me vexas?
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 01-11-2005 om 00:17:59
Quote:
Lumi-Fizzle schreef op 31-10-2005 @ 22:08
maar goed ook pillen en dat soort vind ik niks.
gaat er alleen maar rare bekken van trekken.


sja, het is en blijft natuurlijk harddrugs, dus het doet rare dingen met je.
maar ik heb wel eens geëxperimenteerd met xtc en dat was echt fantastisch.
ik was op een hardhousefeest, en alle mensen waren lief, de muziek was te gek
(terwijl ik normaal zeer weinig met hardhouse heb), de sfeer kon niet beter..
ik weet zeker dat ik aan deze drug verslaafd zou kunnen raken wanneer ik regelmatig
op zulke feesten zou komen of met de 'verkeerde' vrienden uitga. daarnaast vond ik
die bijverschijnselen vrij irritant, ik stond te kauwen als een gek, en de volgende dag
had ik mad veel pijn in m'n kaken. en wat ook wel apart was, ik dacht zo af en toe
dat ik over smalle bruggetjes en trappen liep, terwijl ik gewoon over de vloer van een zaal liep.
had ik niet verwacht bij xtc.

Wel heb ik alleen nog maar water en redbull aangeraakt nadat ik ze had ingenomen,
mede daardoor werkte het waarschijnlijk ideaal bij mij.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 01-11-2005 om 00:54:11
Allemaal ff volgende week maandag 11.00 spuiten en slikken kijken gaat ie paddo's gebruiken volgens mij heeft ie precies dezelfde space als ik. Paddo's kan ik iedereen aanraden maar doet het wel als je chill op je kamer zit ga niet in de stad ronddwalen (was mijn fout).
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 01-11-2005 om 09:27:54
Dingen door elkaar nemen is ook nooit een goed plan,
ik heb een keer wat middeltjes door elkaar ingenomen+alcohol.
De avond daarvoor was een zwart gat, me tong was stuk, harde keel pijn
en een brak gevoel dat je niet kan beschrijven en dan te bedenken dat de
avond niet eens leuk was. Geen aanrader dus, als je iets neemt, neem het appart.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0153 sec.