Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 01-11-2005 om 21:11:03
Quote:
JUBMC schreef op 01-11-2005 @ 19:26
ben voor zijn plan om de subsidie op speciaal onderwijs af te schaffen. Als je ziet wat voorn tekorten dat zou oplossen! Onze school heeft een gebouw waarvan je serieus de muren door kan trappen!


LoL, ben blij dat jij niet in de politiek zit. Daar voor??? Waarom??? special onderwijs is heeel anders.. SOmmige mensen hebben communicatie problemen of kunnen niet zo goed leren of hebben een raar verleden of wat dan ook... en die moet je op zo middelbare onderwijs zetten???

Dat past niet gewoon, dat klikt niet gewoon en die school van jouw geeft teveel uit aan die onzin dingen, zoals uitjes van jullie met 1 jaar even bezuinigen op dat is de zaak opgelost.

Ik weet waar ik over praat, want heb daar ook op gezeten.( niet dat ik communicatie gestoord was, maar wegens me taalprobleempjes).
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Prog
Gepost door Prog op dinsdag 01-11-2005 om 21:11:50
Helemaal waar TJ,
Iedereen ziet 'ons' in de toekomst thuis in je eentje aan je bureau leren via internet,
dan voer ik dus helemaal geen flikker meer uit lekker motiverend is dat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2005 @ 21:12:11 ]
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 01-11-2005 om 21:12:55
Dat heeft daar niets mee te maken vince. Met speciaal onderwijs bedoelt Peter R Christelijke of Islamitische of wat voor religieuze school dan ook, geen school voor gehandicapte kinderen ofzo. En ik kan me daar best in vinden. T moet maar ns afgelopen zijn met dat religieuze gezwets altijd.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 01-11-2005 om 21:15:58
Quote:
Huussuh schreef op 01-11-2005 @ 21:12
Dat heeft daar niets mee te maken vince. Met speciaal onderwijs bedoelt Peter R Christelijke of Islamitische of wat voor religieuze school dan ook, geen school voor gehandicapte kinderen ofzo. En ik kan me daar best in vinden. T moet maar ns afgelopen zijn met dat religieuze gezwets altijd.


Owhz... sorry, ik dacht dat andere. Nee oke, Christelijke moet gewoon blijven, want die hebben de helft van de scholen opgericht.( ja, in 1900, subsidie... dankzij die shit hebben we nu ook fatsoenlijk school) . De islamitische mag niet vindt ik, misschien heel raar, maar dan heb je toch geen multicultirele samenleving?? ze komen naar ons, dus ook op dat gebied aanpassen. Ja... we gaan in turkije toch ook geen andere rooms-katholieke bouwen. Ja.. niet rasistisch bedoeld hoor, maar jah...
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 01-11-2005 om 21:17:38
Religion is so 14 days ago.

@DVince, nou eigenlijk hebben we dat wel gedaan tijdens de kruistochten.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 01-11-2005 om 21:19:45
Hehe niet 14 days ago, zegmaar gerust 2000 jaar ofzo. En omdat christenen 100 jaar geleden scholen hebben opgericht, wil niet zeggen dat ze nu moeten blijven. Dat christendom verziekt al lang genoeg de maatschappij, tijd dat t uitgeroeid wordt (niet de christenen zelf, maar het gedachtegoed bedoel ik dan he).
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 01-11-2005 om 21:20:00
Quote:
The_TJ schreef op 01-11-2005 @ 21:17
Religion is so 14 days ago.

@DVince, nou eigenlijk hebben we dat wel gedaan tijdens de kruistochten.


Ja, dat is zooooo vroeger.. maar heb het over nu... ik heb ze nog nooit gezien daar...

ach... ik vindt die shit zo goed. Die leraren moeten gewoon niet zoveel uitjes maken van 1000 euro's.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 01-11-2005 om 21:21:06
Quote:
Huussuh schreef op 01-11-2005 @ 21:19
Hehe niet 14 days ago, zegmaar gerust 2000 jaar ofzo. En omdat christenen 100 jaar geleden scholen hebben opgericht, wil niet zeggen dat ze nu moeten blijven. Dat christendom verziekt al lang genoeg de maatschappij, tijd dat t uitgeroeid wordt (niet de christenen zelf, maar het gedachtegoed bedoel ik dan he).


Gewoon alles openbaar maken!!!!!!!!!!!!!!!!! daz de oplossing... Dan heb je die click naar multiculti shit! als die gedachte goed achter zit stem ik er mee in.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 01-11-2005 om 21:21:34
Die uitjes moest ik altijd zelf betalen hoor, die werden niet door de school betaald. En van een excursie naar Rome hebbik meer geleerd dan gepreek uit de bijbel.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 01-11-2005 om 21:22:12
Quote:
Dvince schreef op 01-11-2005 @ 21:20
[...]

Ja, dat is zooooo vroeger.. maar heb het over nu... ik heb ze nog nooit gezien daar...

ach... ik vindt die shit zo goed. Die leraren moeten gewoon niet zoveel uitjes maken van 1000 euro's.


Jah het was een oorlog he, dus die scholen en kerken werden direct weer vernietigd nadat we weg waren. Reken maar dat er genoeg mensen gestorven zijn om daar 'het christendom te introduceren' (roven en plunderen dus)
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 01-11-2005 om 21:22:27
peter blijf bij je leest. al heeft ie zoveel ideeen ook hij zal ze nooit allemaal waar maken, dat is nu eenmaal zo. veder is hij te eigenwijs en kan niet tegen kritiek,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 01-11-2005 om 21:28:37
Jammer genoeg kan niemand elkaar zijn geloof accepteren...
Ja.. dus word naar TJ.. dan zal dat wel kloppen en logisch zijn.

ach jah... bijbels zijn ook leuk als je kapot verveelt en niks te doen hebt
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op dinsdag 01-11-2005 om 22:38:23
gratis openbaar vervoer dienstplicht
----------------------------------------
Whahahaha
Prog
Gepost door Prog op dinsdag 01-11-2005 om 23:37:26
Quote:
Huussuh schreef op 01-11-2005 @ 21:19
(...) tijd dat t uitgeroeid wordt (niet de christenen zelf, maar het gedachtegoed bedoel ik dan he).


Vind dat dat voor alle religie's geld.
Zorgt er alleen maar voor dat mensen tegen elkaar gezet worden en elkaar de kop in willen slaan.
Oftwel, je maakt er alleen maar vijanden/tegenstanders mee.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-11-2005 @ 23:38:49 ]
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-12-2005 om 19:25:13
HILVERSUM - Peter R. de Vries zet een punt achter zijn politieke activiteiten. De misdaadverslaggever kreeg vrijdag van het NIPO te horen dat 31 procent van de bevolking zijn Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang een aanwinst zou vinden voor het politieke landschap. De Vries zelf had van te voren die lat op 41 procent gelegd.

Tijdens een persconferentie in Hilversum zei hij dat voor zijn partij geldt: "Een man een man, een woord een woord. Er zijn al genoeg politici die niet te vertrouwen zijn". Hij zal daarom ook niet mee doen aan de Tweede Kamerverkiezingen van 2007, ook al zou hij volgens het onderzoek op dit moment zeker negen zetels kunnen binnenhalen en hebben de ondervraagden zich in grote meerderheid uitgesproken voor een nieuwe politiek.

Media

De Vries en zijn partijvoorzitter Klaas Wilting voerden een aantal argumenten aan waarom het uiteindelijk toch niet gelukt was de 41 procent te halen. Een daarvan, zo zei De Vries, is "dat ik misschien wel een lastige lijsttrekker ben geweest, die niet voor alles in was. Dat levert beperkingen op. Ik ben niet bereid geweest alles voor de pers te doen," zei in een verhuld verwijt naar de media.

GroenLinks

De Vries stoorde zich bij voorbeeld aan het feit dat van zijn 55-puntenplan niet meer dan zeven onderwerpen het nieuws hebben gehaald, waardoor zijn politieke ambities onvoldoende over het voetlicht kwamen. Daarnaast waren, volgens Wilting, de gevestigde partijen ook niet erg behulpzaam. Met uitzondering van GroenLinks wilde niemand met De Vries in debat. Tot slot vormde ook de financiering van de campagne een probleem. Daar was domweg te weinig geld voor beschikbaar.

Bovendien had de gedoodverfde lijsttrekker een drukke baan die hem ervan weerhield het hele land af te reizen. Misschien als we meer tijd hadden gehad en ons minder beperkingen hadden opgelegd was het wel gelukt, aldus de televisiepersoonlijkheid.

Nooit

In januari komt het PRDV-team nog een keer bij elkaar om de campagne te evalueren en een borrel te drinken. Maar hoewel je nooit nooit mag zeggen denkt Wilting toch dat het nu einde verhaal is voor de PRDV.

De Vries richtte samen met oud-politievoorlichter Klaas Wilting en Jan Nagel, oprichter van Leefbaar Hilversum, in april de PRDV op. Van begin af aan maakte de misdaadverslaggever duidelijk dat hij geen politieke rol in de marge ambieerde. Hij wilde minstens twaalf zetels, anders had hij niets in de politiek te zoeken.

Lat

Mede door een imagoprobleem brak zijn partij echter niet goed door. Dan weer werd hij afgeschilderd als links en dan weer als rechts. De Vries zegt "niet verbitterd" te zijn en zich voorlopig weer op zijn werk te gaan concentreren. De lat is blijkbaar toch te hoog gelegd, aldus de vertrekkende lijsttrekker. Zijn partij is met zijn vertrek ook ter ziele. Zonder De Vries is er geen PRDV, aldus Wilting.

Bos

PvdA-leider Wouter Bos zei vrijdag het jammer te vinden dat De Vries niet doorzet. "Het is een beschaafde en fatsoenlijke vent." Een grote verrassing is het niet voor Bos.

"Ik had het gevoel dat hij er niet voor de volle 100 procent voor ging. Misschien is De Vries voor Nederland als misdaadjournalist van groter belang dan als ongelukkig politicus in Den Haag."
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 16-12-2005 om 19:28:18
die laatste quote, wat een sukkeltje is die bos.

Ik moet bekennen het stiekem toch wel jammer te vinden dat hij niet doorgaat, ondanks dat ik gezegd heb dat het wel een beetje een hype-reactie wat, denk ik toch dat hij wat had kunnen betekenen.

The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 16-12-2005 om 19:29:29
Hij is niet geschikt als politicus, hij houdt zich aan beloftes
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 16-12-2005 om 19:30:11
Hè verdikkeme toch, Petertjepetertje, dat wordt een sikkeneurige kerst!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 16-12-2005 om 19:31:29
ik vind het ook wel jammer, had t nu wel weer wat wakker geschud
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 17-12-2005 om 00:06:24
beter dat ie er nooit mee begint dan dat ie straks geen enkele zetel krijgt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 17-12-2005 om 00:09:50
hij komt vast wel met kritiek via de media ofzo, hij gaat zich wel meer bezig houden met politiek..
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.