Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 01-11-2005 om 00:37:11
Al jaren is er over gespeculeerd, al maanden zijn ze aan het bouwen en ik fiets er elke dag
langs naar m'n stage, maar volgens mij is er hier nog niets over gezegd..

Quote:

De Waerdse Tempel is een multifunctioneel horecacomplex, een combinatie van muziekpodia en strandpaviljoen. Dit wordt ingegeven door de locatie, aan de oever van een nieuw recreatiewater in het parkachtige knooppunt van de gemeenten Heerhugowaard, Alkmaar en Langedijk.

De Waerdse Tempel wil een breed muziekaanbod aanbieden; van folk tot hardrock, van Nederlandse popmuziek tot Afrikaanse wereldmuziek, van dance tot koffieconcert. Het aanbod omvat zowel alternatieve als populaire muziekvormen. De Waerdse Tempel biedt diverse oefenruimten voor het actief beoefenen van allerlei muziekvormen. Op de zaterdag ligt de nadruk op de vaste Dance-avonden. Op de andere dagen is er een brede muziekprogrammering, waaronder de mogelijkheid voor beginnende bands om op te treden in de Waerdse Tempel.

Ze beschikken over 2 zalen, 1 voor 2000 man, en 1 voor 500.
Daarnaast zijn er nauwe contacten met Mojo, wat automatisch betekend dat er
de nodige toffe optredens in het verschiet liggen...
En dat op 5min fietsen van mijn huis
oja, opening zal hoogstwaarschijnlijk maart 2006 worden.
voor foto's en info zie: www.tempelmusic.nl
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0202 sec.