Index / Algemene zaken / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
is uit, en we verloten er drie ... hierrr. Quote: DVD DJ's Off The Wall (www.weareoffthewall.com) hebben ter ere van het 10 jarig TopNotch jubileum een geweldige DVD mix gemaakt van de TopNotch videoclips. Dit gaat van Spraakwater tot Voorjekijkendoorlopen en van Viben tot het Verre Oosten. Deze mix is in vier delen gesplitst en was al te zien op muziekzender The BOX. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Aangezien ik nooit mee mag spelen... Komt dit ding ook nog ergens te koop? En wanneer? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jep gewoon in de winkels. Freerecordshops. Plato's etc. 'binnenkort'. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2005 @ 16:58:44 ] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik zet em wel op me stinklaas/verjaardag lijstje, je krijgt er een dikke poster bij, zei de verkoper ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
yeah! eindelijk the opposites op mijn beeldbuis! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ohja die gasten zitten ook bij top notch he :\ ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 04-11-2005 @ 17:25 ohja die gasten zitten ook bij top notch he :\ nee ze zitten bij K3 records. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
14 November, album van The Oppsites - De Fike Erin, 17,99 gaat ie kosten ofzo ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Vet, beter ga ik m winnen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Kheb maar iets gegokt ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 04-11-2005 @ 18:56 Kheb maar iets gegokt ![]() gokken nog wel? | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 04-11-2005 @ 17:27 [...] nee ze zitten bij K3 records. ![]() damn, jij bent bijdehand joggiie hé ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 04-11-2005 @ 19:02 [...] gokken nog wel? uhu. ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
oh tering, omdat er verloten staat heb ik niet verder gelezen en niet gezien dat het een prijsvraag was dus heb ik geen antwoord gegeven, nu mag ik zeker niet meer meedoen? ![]() | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Vet heb meegedaan met prijsvraag. Maar is het alleen ene mix van clips op die dvd? Geen beelden van t fesest of zo stonder daar toch niet voor niks te filmen.......... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
alsie een leuk prijsje heeft en wat boeiende clips koop ik em misschien wel maar ik kan em ook gewoon hier winnen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dope. heb meegedaan [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 13:27:11 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
die vraag is zo simpel als 1+1 , wel vette DVD ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 04-11-2005 @ 17:20 yeah! eindelijk the opposites op mijn beeldbuis! dus niet ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
VETTE SHET ! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
waneer maken jullie bekent wie de gelukkige is? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Donderdag worden de winnaars bekend gemaakt. Hier wat teasers: klik 1 (Quicktime) klik 2 (Quicktime) klik 3 (Quicktime) klik 3 (Quicktime) | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ik moet me schamen ik weet het niet eens... [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2005 @ 00:03:09 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
heb meegedaan ,..dacht het te weten ,..maar weet het nu niet meer zeker ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
laatste dag | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 04-11-2005 @ 18:56 Kheb maar iets gegokt ![]() hehe, wat dan? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Winnaars hebben email. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Kener wou zo graag winnen ![]() ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
IK HEB EM GEWONNENNNN ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
t antwoord was extince toch ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
jep ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Met spraakwaterr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
waar te koop? bij frs zeiden ze dat ie daar niet te krijgen was. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Plato zowiezo. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Klik hier [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2005 @ 20:10:10 ] ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hehe waar blijft ie? dap? anyone?![]() nog niet binnen ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
oh ja, je had je adres niet doorgegeven dus heb ik de mijne maar doorgegeven. Tnx daarvoor! | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
naja morge maar naar de plato lopen als me stufi weer binnen is! edit: of eerst maar bij MM als ze m hebbe scheelt t weer paar drankjes vana t weekend ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2005 @ 23:41:18 ] ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Denk dat je toch zal moeten wachten tot de 24/25ste![]() ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Bij de Boudisque hebben ze m ook... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
BOL.com zie eerdere post werkt relaxt. Hebt em snel op je deurmat liggen ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
K heb ma l bij rete veel winkels zien liggen. Alleen gewoon tussen de cd's. Ik zie persoonlijk maar van de aankoop af, alleen een paar clipjes die ik voor 60% niet echt dope vind. Geen extras en een amateuristisch uiterlijk. Lamahange ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Index / Algemene zaken / |