Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
P8a Gepost door P8a op dinsdag 20-02-2001 om 21:00:24
Zondag om 13.00 uur!
Feyenoord - PSV
Dat wordt een strrijd om de eerste en tweede plaats in onze competitie op het hoogste niveau. Waarschijnlijk een wedstrijd die niet is om aan te zien maar ja dat is altijd want stel je voor dat je als club zijnde verliest.

Maar ja op Europees niveau doen we niet meer mee en de clubs op het hoogste niveau in Nederland is het vaak om geld te doen.

Paspoortcontroles, uhm ook daarmee is het mis bij de voetballers. Maar ja ook deze criminele bezigheden zijn tegenwoordig met een schrikking afdoende.Talenten komen ons land binnen via asielprocedures (lekker goedkoop, voor de clubs).

De gemiddelde supporter blijft thuis voor de buis. De Hooligan mag geneens meer georganiseerd een stadion slopen.

Waar moet het heen????
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 20-02-2001 om 21:03:12
ach 1 hooligan laat zich neerschieten ofzo en ze mogen 3 dagen lang een stad slopen :pukey:
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
P8a Gepost door P8a op dinsdag 20-02-2001 om 21:10:15
Lekker laf zeg iemand in zijn rug schieten. Had hem dan op zijn minste een kans gegeven.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 20-02-2001 om 21:17:47
of dat allemaal zo gebeurt is als gezegt is weet ik niet en vindt ik iets dat van belang is voor de familie. Ik vindt het daarintegen belachelijk dat dat stelletje idioten dan maar 3 dagen het centrum terroriseert, je moet ook ff bedenken dat de mensen die daar een winkel hebben totaal niets met de schietpartij te maken hebben maar wel gedupeerd zijn, daarnaast heb je dan nog de mensen die daar wonen en er ook al niets mee te maken hebben. dat soort praktijken dat hooligans van mening zijn te mogen uitvoeren vindt ik echt belachelijk.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
P8a Gepost door P8a op dinsdag 20-02-2001 om 22:11:44
Maar ja dit topic is niet bedoeld om de rellen in den Bosch te bediscuseren want dat is niet te doen. Naar mijn idee.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 21-02-2001 om 10:09:17
das waar, en voetbal op zich is wel leuk :smile:
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 22-02-2001 om 21:03:13
Yep, vooral de wedstrijden van NAC enzo.. en eh.. Nah.. Ajax was een paar jaar geleden ook nog wel genieten.. En eh.. Njah.. eh.. EK's en WK's zijn altijd leuk, mits een grote biervooraad in huis :
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 01-03-2001 om 00:54:50
Sja ik blijf er bij, Voetbal ZUIGT :r PUNT!

En zoiets zeg ik niet snel. Maar kom op welke sport wordt er nou nog erger uitgebuit dan voetbal (commercieel gezien) en welke sport heeft (geeft???) nou meer gezeik als voetbal? Nah laat voor mij maar zitten hoor.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 01-03-2001 om 10:10:31
Hehe Spade heeft een voetbal-volgende-vader, vast foute herinneringen aan enzo ;

Maareh.... Jullie gaan verliezen tegen Turkije en dan gaat Bliss heel hard roepen wat Dapozza tegen België riep over de Turkse spits toen wij in het EK van Turkije verloren...

Hakan! Hakan! He's our man, if he can't do it nobody can !!!
:P
tijn Gepost door tijn op donderdag 01-03-2001 om 10:13:11
spade heeft gelijk, voetbal STINKT!!!!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 01-03-2001 om 16:36:36
Sporten die commercieler uitgebuit worden dan voetbal ? eitje. Ik zal maar de namen van organisaties noemen ter nuancering.
NBA (Nationall Basketbal Association)
NFL (Nationall Football League) (right FOOTball ........) :frusty:
NHL (Nationall Bockey League)
MBL(Mayor League Baseball) wel een originele naam)
F1 racing
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 02-03-2001 om 00:49:05
HET voetbal is bijna overal kapot!!

behalve in Engeland.. daar is het ook een groot commercieel circus maar toch blijft het voetbal daar voor de normale arbeider!!
sup. op de 1e plaats
fuck skyboxen!!!!!!!!

peace Yid
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 06-03-2001 om 02:52:12
Bij mij draait VOETBAL nog steeds om het spelletje
----------------------------------------
Signature
P8a Gepost door P8a op woensdag 07-03-2001 om 12:39:44
Ja voetbal is ook bedoeld als een spelletje maar ja daar komt het niet altijd op neer.
Zelfs de grasmat is al een probleem tegenwoordig
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0171 sec.