Index / Muziek / | ||
Arjen | ![]() | ![]() |
Hej, ik heb een track gevonden laatst van Pete Philly, CeeMajor en Stickert. Ik vindt deze track echt compleet dope. Pete philly in 't nederlands is ook wel een leuke. Het is opgenomen in club lek. Wat nu het fuckte is, op het eind begint de beat een beetje te veranderen. Wat sneller enzo, dit klinkt echt tof maar dan stopt de mp3 : ( Heeft iemand meer opnames ergens liggen van dit concert? | ||
Mc_Rough Ik Gebruik Geen Drugs..Ben Dope Geboren :) ![]() |
![]() | ![]() |
Ja als iemand er 1 heeft wil ik hem wel horen ![]() ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat is een hele oude, dat is een freestyle sessie geen track. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wilde net zeggen......die is al zo oud... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
kan je die track online gooien arjen? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Arjen | ![]() | ![]() |
Aight, oude sjit of niet, 't blijft vet. Ben gewoon benieuwt of er meer van is. @ Arihasj, nu aan 't uploaden, edit zo bericht met linkje. edit: Opgezwolle & CeeMajor & Pete Philly - Freestyle.mp3 [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 13:38:22 ] | ||
![]() | ![]() |
bedankt gast ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SGC-876![]() |
![]() | ![]() |
hoe kan ik deze track DOWNLOADEN. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Download File klikken. 'duh' | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind trouwens Pete in het Nederlands niet zo goed als ik eerlijk moet zijn. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind hem soms erg vet klinken in zijn moedertaal. Maar ik prefereer ook Engels bij Pete, hoewel ik dat niet bij veel Nederlandse Mc's die Engels rappen kan zeggen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Cee major. gum shoe, melodee, skiggy rapz oa ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
niet echt freestyle dit, tenminste... sticks spit een geschreven tekst, nadat 'ie wat freestylde, maar wel geinig. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 16:55:27 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Stickert freestylet een paar lines daar, daarna gaatie gewoon Vraag & Antwoord spitten. Beetje zwak. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dude dit is dik voor vloeistof... plus freestyle is niet per definitie freestyle in woorden. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 16:57:26 ] | ||
Hehe, geskilld dan zeg. Hij gebruikt op Vraag & Antwoord lyrics die ie tijdens een freestyle bedacht heeft![]() Maar kheb al meerdere freestyles van Stickz gehoord, en daarbij valt deze tegen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Dap dat dit voor vloeistof was snap ik, maar je hoort toch duidelijk dat dat geen freestyle was... eerst freestyled sticks wat, en daarna spit 'ie gewoon z'n geschreven tekst, die 'ie later ook voor vloeistof gebruikt heeft. Maar het is net hoe je "freestyle" opvat natuurlijk, da's waar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 17:03:17 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het is niet hoe ik het opvat, het is zoals het is. Freestyle kan gewoon ook gewoon lossigheid whatever teksten zijn op een andere beat. Tuurlijk had ie deze lyrics al lang klaar, maar zelfs in citysoundradio shows van opge in begin / zomer 2002 (of 2003) hoorde je al veel lyrics die later op de cd zijn gekomen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 05-11-2005 @ 17:05 het is niet hoe ik het opvat, het is zoals het is. jah, dat bedoel ik toch. Als ik zeg "hoe je het opvat" bedoel ik niet per se jij. ![]() maar eigenlijk wel kut dat 't begrip "freestyle" zo onduidelijk is... een freestyle kan dit zijn en een freestyle kan dat zijn. Er zouden eigenlijk gewoon 2 aparte benamingen voor moeten zijn... [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 17:11:57 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja, of mensen houden op met zeuren over of dingen wel of niet geschreven zjin.. | ||
![]() | ![]() |
of mensen stoppen met de wijsneus uit te hangen. ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
![]() | ![]() |
Freestyle is gewoon lauwe dingen droppen op een beat, geschreven of ongeschreven. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Okee, maar hoe noem je dan "echt" freestylen, ongeschreven, recht uit 't koppie? -edit- laat ook maar trouwens. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2005 @ 17:15:57 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Pete Philly vind ik niet klinken in 't nl eigenlijk ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Arjen schreef op 05-11-2005 @ 13:36 Opgezwolle & CeeMajor & Pete Philly - Freestyle.mp3 whoa! thxz ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
volgens mij doet casto ook mee in die sessie ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
dit is een andere jammer ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
hier pete philly in het nederlands tegen Djiggy bij de radio bij Giel ik vind uhm best vinden klinken in nederlands rapidshare.de/files/7229843/Jiggy_Dj__vs_Pete_Philly.mp3.html ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Pete Philly op de freestyle ownt![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mc_Rough Ik Gebruik Geen Drugs..Ben Dope Geboren :) ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind die gasten maar beetje stoned zingen.. ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
![]() | ![]() |
die scratch doet stickert wel dope. De S fwikie T, m'n naam is de stickert ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Index / Muziek / |