Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Yndi Gepost door Yndi op zaterdag 05-11-2005 om 14:48:50
haallo!

ben nieuw hier op forum, maar wel dik forum dus wel relax! Ik en vriend van me hebben samen radiohiphopshowtje, die te horen is in regio den bosch op radio, en overal op internet. Besteden veel aandacht aan nl dingen zoals zwolle, spacekees teri, nuke fam, alle buitenwesten shit enz, maar ook aan alle goede buitenlandse hiphop! (of ja wat wij goed vinden)
Check het maar keer, het is elke zaterdag avond van 2100 tm 2200 op www.lokaal7.nl (link zit rechtsboven) en zondag van 2200 tot 2300
Let verder niet op de site, is van de omroep, er komt snel een eigen website aan!

zou vet zijn als jullie luisteren, ben benieuwd naar wat reacties van jullie

PIEZ

Yndi
----------------------------------------
www.rushhourradio.hyves.nl Meld je aan voor elke week de lekkerste HipHop van NL en daarbuiten!
fatb Gepost door fatb op maandag 23-10-2006 om 16:27:05
je weet dat we luisteren, zeker lauwe show!
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 23-10-2006 om 16:31:46
als je dit zaterdag nog eenns komt zeggen, dan wil ik best even checken
----------------------------------------
....
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op maandag 23-10-2006 om 16:34:02
Quote:
Replay schreef op 23-10-2006 @ 16:31
als je dit zaterdag nog eenns komt zeggen, dan wil ik best even checken



What she said
Yndi Gepost door Yndi op zaterdag 04-11-2006 om 17:52:28
(omdat het andere topic gesloten is(terecht, maar vergeten dat deze nog bestond) my bad!)

SaP!

voor mensen die echte hiphop willen horen check

http://rushhourradio.hyves.nl/

Dit is een hiphop radio showtje, ook te beluisteren via internet! Elke week nieuwe goede hiphop en geen urban entertainment shit!

PIEZ!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-11-2006 @ 18:23:17 ]

----------------------------------------
www.rushhourradio.hyves.nl Meld je aan voor elke week de lekkerste HipHop van NL en daarbuiten!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.