Index / Muziek / | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
grootmeesterjan.nl/muziek.html hijs echt dope ![]() die bovenste vind ik het doopst | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zal 't eens uitchecken, maar ik vond hem altijd kut in DAC. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Woeha, kvinnem dope ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vinnum nog steeds kut, en de beats ook. Tim vind ik trouwens wel koel in dat nr Ghetto.nl ofzo. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
dope | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
ik dig 'm wel, hij heeft skills, opzeker. ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat heeft gmj eigenlijk bijgedragen aan het laatste album van dac ? (professioneel chille) kan me ff niets van naar boven brengen owja vond gmj best whack op spitt 2003 ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
wat dacht je van Ik meen 't echt en een aantal dope verses op andere tracks..? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind 't maar niks eigenlijk. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
je www toch, echt dikke skeit dit ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
sorry hoor maar GMJ maakte die fokking shit van Proffesioneel Chillen kompleet, Ik Meen 't For Real is te erg. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 05-11-2005 @ 19:00 wat heeft gmj eigenlijk bijgedragen aan het laatste album van dac ? (professioneel chille) kan me ff niets van naar boven brengen owja vond gmj best whack op spitt 2003 ik meen 't echt een van de beste nl hiphoptracks ooit edit: ik moet toegeven dat die tracks niet echt vet klinken, voornamelijk door de kutbeats [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2005 @ 12:27:49 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Vind hem maar kut, maar die gast heeft de doopste nederhoptrack ooit gemaakt. | ||
![]() | ![]() |
hmm ok ik vroeg me al hele tijd door wie ik meen t echt gemaakt was, gmj dus, hou van dat nr omdat ik er raakvlakken mee heb, en ben fan van gitaarbeats, maar verder heb ik dan nog nooit iets dopes gehoord van hem ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 06-11-2005 @ 22:37 hmm ok ik vroeg me al hele tijd door wie ik meen t echt gemaakt was, gmj dus, hou van dat nr omdat ik er raakvlakken mee heb, en ben fan van gitaarbeats, maar verder heb ik dan nog nooit iets dopes gehoord van hem dr zit wel meer in dan dat die hele track rijmt op ee-uh-ah en ah-uh-ee, vrijwel elk woord heeft een rijmfunctie en dat heeft de betekenis niet eens geforceerd. dat is wel het leipst mogelijke schrijfwerk ongeveer ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
![]() | ![]() |
hmm ok dope dope, zo had ik er nog niet naar geluisters! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Spitfall![]() |
![]() | ![]() |
ik vond gmj altijd de dopeste van dac.. (op jiggy na dan) 11 november was de releaseparty van gmj! dat was echt de shit!! hij heeft bewezen dat ie ook dope is in solo shit. de nieuwe tracks van grootmeester jan vind ik juist fokking ill! props naar jan! ---------------------------------------- Blijf niet hangen in je verleden en onderneem | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
welke is dat die gast van :: ik ben een lapzwans als ik op de tap dans in springstof ofzo? die is namelijk wackerdewack ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Spitfall![]() |
![]() | ![]() |
ik ben een lapzwans en een apart type als ik op de tap dans en van de bar kieper haha damn.. hij is fokking ill man. Z'n (vooral nieuwere) teksten rijmen altijd zo nice. En ik digg zijn stemgebruik.. en manier van flowen wel ---------------------------------------- Blijf niet hangen in je verleden en onderneem | ||
Index / Muziek / |