Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Leyla
Gepost door Leyla op woensdag 09-11-2005 om 16:17:58
Quote:
LIL'J schreef op 09-11-2005 @ 16:15
binnen een week zijn de rellen verdwenen denk ik, "het wordt al minder" kost allemaal onnodig veel geld en veel schieten ze er alsnog niet mee op..

Nee hoor, die rellen worden alleen maar uitgesteld, er komen toch weer rellen als er geen oplossingen komen... Maja, dit is geen probleem dat de overheid in zn eentje kan oplossen, iedereen moet meewerken, als het niet van beide kanten komt, leidt het toch weer tot niets...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Prog
Gepost door Prog op woensdag 09-11-2005 om 16:27:45
Het is makkelijker iets te vernielen dan iets goeds op te bouwen (oplossingen) dus het zal nog wel tijdje doorgaan
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 09-11-2005 om 16:33:15
PARIJS - Alle mensen die in het kader van de onlusten in Franse steden door de rechter zijn veroordeeld en niet de Franse nationaliteit hebben, moeten worden uitgezet.

De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.

Volgens Sarkozy gaat het tot dusverre om 120 mensen. "Ik heb de prefecten (hoogste vertegenwoordigers van de Staat in de departementen) gevraagd die personen terstond uit te zetten", zei Sarkozy in het parlement.

tjah, zo kan het ook..
Leyla
Gepost door Leyla op woensdag 09-11-2005 om 16:35:23
Woehahaha, die Sarkozy weet niet meer wat ie moet doen, echt
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 09-11-2005 om 16:39:53
vind het ook maar een zwakke actie..
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 09-11-2005 om 18:05:42
Quote:
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy heeft dit woensdag van de prefecten in het land geëist. Het bevel tot uitzetting geldt ook voor buitenlanders die over geldige verblijfsvergunningen beschikken.


dat klopt niet.
gOldfinger Gepost door gOldfinger op woensdag 09-11-2005 om 18:12:34
en als het wel zou kloppen zou het wel heel erg kk dom zijn..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 09-11-2005 om 18:47:07
waarom alleen de buitenlanders, gewoon meteen alle criminelen het land uit flikkeren


----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op woensdag 09-11-2005 om 20:24:52
@ dadre
veel discotheken hebben dat hoor, hier ook, ik kan mn g-unit's niet aan naar discotheek

ik heb ook die witte G-unit's k kom er meestal wel mee naarbinnen maar dan ken ik die gasten ook wel of ik word op de gastenlijst gezet
----------------------------------------
overdedreven dang
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op woensdag 09-11-2005 om 20:25:37
Quote:
Mip schreef op 08-11-2005 @ 20:47
verkeerde manier om aandacht te trekken, want zo krijg je nooit sympathie van politici maarja..

99 van de 100 van die gasten die daar rellen doen het waarschijnlijk ook om alleen om het rellen en niet om de aandacht van de politiek te trekken, bewijst maar weer hoe laag sommige mensen hun IQ is..

daarbij is het natuurlijk wel erg, en snap ik de wanhoop van ze wel maar dit is natuurlijk niet de goeie manier. alhoewel een brief naar de minister ook niks zal uithalen.. dit neemt der mate slechte vormen aan dat ze het verpesten vor zichzelf


word naar dit
----------------------------------------
overdedreven dang
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 09-11-2005 om 20:45:11
Uitzetten???? ja, nee.. ze weten dat ze zelf fouten maken en moeten ze niet ineens gaan praten van...uitzetten.. sorry..

triest
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 10-11-2005 om 11:10:29
maar opzich, er worden tal van illegalen opgepakt. Wtf doen zij daar? Als je EN illegaal bent EN zo stom om opgepakt te worden. Dan moet je de consequenties maar inzien.

gOldfinger Gepost door gOldfinger op donderdag 10-11-2005 om 19:54:44
precies helemaal met je eens liv.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 11-11-2005 om 16:31:12
idd livio dar ben ik het meej eens
----------------------------------------
overdedreven dang
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.