Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
rame
Gepost door rame op dinsdag 27-12-2005 om 15:12:41
Redman in het land

dinsdag 27 december 2005

Redman, die morgenavond in de Melkweg in Amsterdam optreedt, is in Nederland aangekomen. Zijn aankomst is allesbehalve geruisloos verlopen. Getuigen verklaren dat zij vanochtend rond 09:00 een wild schreeuwende Redman op Schiphol tegen het lijf liepen. Red had ruzie met een crewlid en de woordenwisseling werd uiteindelijk met een aantal rake klappen nog wat kracht bijgezet. De twee stapten uiteindelijk wel, nog druk ruziënd, in dezelfde taxi.

De geruchten gaan dat Method Man ook in Nederland verblijft en morgenavond als special guest wat zal komen spitten tijdens het optreden van zijn goede vriend Redman

Juize.fm

Ik heb mijn kaartjes voor Redman vandaag gehaald

Morgen lekker op het station slapen, ik heb er al zin in
of heeft er iemand enig ander idee van wat er te doen is in amsterdam na het concert?
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op donderdag 29-12-2005 om 09:29:45
shit was te vet

Jawat heeft nog een gast op zijn bek geslagen met de microfoon, omdat er steeds bier over hem heen werd gegooid tijdens zijn optreden. Rico & sticks kwamen nog ff langs

Redman rockte zwaar hard en toen method man ook nog even zijn ding kwam doen was de avond compleet.

Dikke dikke shit
Sjon_Muis
Sjon Muis
Gepost door Sjon_Muis op donderdag 29-12-2005 om 10:35:37
c-ker dikke shit.. gast kreeg rake klappe ook .. je hoorde hele tijd "bap bap" dankzij die mic
----------------------------------------
Een appel valt wel... maar niet meej
Mip
Gepost door Mip op donderdag 29-12-2005 om 11:18:54
stoer hoor je optreden afbreken om een gozer een klap te geven
doe dat dan na je show ofzo, ik vindt het niet bepaald een goeie actie van em
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op donderdag 29-12-2005 om 11:20:24
Ik vond het eigenlijk wel mooi. Als je show constant wordt verstoord door bier over je heen en flesjes naar je hoofd, dan mag er best actie ondernomen worden
dk Gepost door dk op donderdag 29-12-2005 om 12:21:32
Jawat had volop gelijk. Dat je dat 1 keer door de vingers ziet, ok. Twee keer, netjes. Maar na drie keer? En zelfs zien dat die gast elke keer nieuw bier ging halen. Wat wil je dan, voor hetzelfde geld doet hij het nog 10 keer. Hij heeft zich professioneel genoeg gedragen door het de eerste paar keer door de vingers te zien en daarnaast heeft hij zijn optreden gewoon afgemaakt en zich verontschuldigd. Ik vond het volledig terecht. Die mic die je hoorde, was dat niet Rico die er achter aan kwam? Ik dacht dat ik jawat de mic zag neerleggen eerst. In ieder geval, het was weer vet, zowel het vooroptreden als redman en method man.
----------------------------------------
blaat
dap
038
Gepost door dap op donderdag 29-12-2005 om 12:49:30
jep schijnt rico geweest te zijn.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 29-12-2005 om 18:01:24
Fok it, nu baal ik nog meer dat ik er niet bij was, ik had jawat die gast wel willen zien klappen. En natuurlijk Method Man & Redman allebei willen zien.
----------------------------------------
Jos de Boss
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 29-12-2005 om 18:08:42
Had er graag geweest en had die kill ook nog met eens kinderkop op zn kinderkop geslagen
vind ik nep met bier gooien, ga dan naar een concertje van Normaal ofzo
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op donderdag 29-12-2005 om 18:12:12
ik sprak rico vandaag nog hij zei die gast zat al steeds uit te dagen na de derde keer werd jawat het zat en sprintte achter die gast het was wel een brede gast maar die gast rende opeens weg dus rico rende er ook achter aan jawat pakte hem en draaide die gast opzij maar het was een echte beer en rico gaf hem nog paar klappen op zijn kop met de mic hij heeft zijn hand nog gekneust haha wat die zelf ookal zei ik ben geen vechterbaas maar dit was rechtvaardig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-12-2005 @ 18:12:26 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 29-12-2005 om 20:11:49
haha jawat is baas. laat hem snel komen met die rap
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op donderdag 29-12-2005 om 20:15:07
Jawat , volkomen gelijk ..
Jij zou het ook niet leuk vinden om tijdens je optredens vervolgens telkens bier over je heen te krijgen.. ok je kan uit je dak gaan.. maar ga dan zelf uit je dak :p..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
rame
Gepost door rame op vrijdag 30-12-2005 om 01:20:03
dit was voor mij zeker een van de dopeste concerten

Het begon trouwens met een optreden van J-rock, Heist Rockah en Bizz Banascus wat ik zelf wel dope vond, er waren tot 10 minuten voor tijd vrij weinig mensen dus kwam bizz vragen of we wat extra konden springen

Jawat was ook erg dope, hij zette gewoon een dope show neer, en het was goed van hem dat hij het concert na het incidentje gewoon voortzette, ook dope dat stickert en Rico er waren.
Hopelijk heeft die vent van zijn klappen geleerd.

De band waar Redman mee kwam was doper dan ik dacht, dit was geen verslechtering van de kwaliteit van het optreden, ook dope dat Red's dj nog een eerbetoon gaf aan JMJ en dat hij die dope scratches deed.
Ik had eerst het idee dat Method man toch niet zou komen omdat Redman eerst een nummer van How High zonder hem deed maar opeens stond hij dus toch op het podium voor nog een paar nummers
ook wel grappig hoe ze steeds weer het publiek in sprongen.

Ik stond trouwens vooraan, precies in het midden als je dacht wie was die rare gast, dat weet je nu

Ook beter dat het tot 3 uur ongeveer doorging, zo hoefde ik minder lang om mijn trein te wachten (was alsnog 3 uur maarja) en ik heb net lekker uitgeslapen tot 21.00

Ik heb nu al zin in het optreden van Method man, ik hoop dat hij minstens zo'n dope show neerzet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 01:27:53 ]
Vent
Gepost door Vent op zondag 08-01-2006 om 16:56:54
http://www.hiphopworld.nl/events.htm
METHOD MAN UITVERKOCHT! Da's mooi klote want huus/noedels/ik zouden er wel heen gaan. Morgen wilde ik kaartje halen.
Vent
Gepost door Vent op zondag 08-01-2006 om 17:06:24
Oh maar er staat:
"KORTING TICKETS €25,- METHOD MAN UITVERKOCHT! "
Dus misschien alleen de korting tickets!! Dan morgen toch maar ff proberen gekken, op melkweg.nl staat nog niets namelijk.
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op zondag 08-01-2006 om 18:04:44
Quote:
rame schreef op 30-12-2005 @ 01:20


Ook beter dat het tot 3 uur ongeveer doorging


3 uur? Ik stond om 1 uur ofzo buiten hoor..

Je bedoelt zeker dat er daarna nog muziek werd gedraaid of nie?
rame
Gepost door rame op zondag 08-01-2006 om 18:22:54
dat bedoelde ik ja, het concert was inderdaad een stuk eerder afgelopen

@ Vent, ik denk dat ticketservice ze nog wel heeft, op hiphopworld staat al lang dat ze uitverkocht zijn maar dat zal wel hun site alleen zijn, ik zou gewoon op het postkantoor kijken
Vent
Gepost door Vent op maandag 09-01-2006 om 17:19:08
Ja, ben vandaag geweest en ze waren er nog. Ik heb m'n kaartje dus, zie jullie daar. Gaan er nog meer reale pappies die weten? (behalve noedels/huus)
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 09-01-2006 om 23:57:47
Ik moet mijn ticket nog halen verdomme helemaal vergeten...morgen maar effe doen.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 10-01-2006 om 16:44:43
FOKKING UITVERKOCHT!!
Heeft iemand nog tickets over toevallig?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 10-01-2006 om 16:49:24
Huus/noedels zitten nu zonder kaartje en ik met. Hoe ist nou? Das geen porum.
Als pappies hier 2 kaarten over hebben mogen ze ze best aan ons verkopen, als dat niet gaat lukken.. iemand die mijne wil kopen?

Edit:
kenker, kenker, kenker, kenker.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2006 @ 16:49:51 ]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 12-01-2006 om 15:34:52
Holla! Kaartjes geregeld (er waren er nog een paar bij fat beats) dus Ome Vent is niet meer de enige met n kaartje. Wij zijn daar ook aan t bouncen dus morgen....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2006 @ 15:35:16 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Vent
Gepost door Vent op donderdag 12-01-2006 om 15:47:42
En ik hebber mad zin in!
Oja @ huus, spreek je vanavond wel online, moet eerst nog ff werken, maar dan maken we wel afspraken.
Shit gaat te ver gaan!
rame
Gepost door rame op donderdag 12-01-2006 om 17:01:17
ik hoop dat hij iets minder stoned is dan bij redman, dat was echt té maar ik heb er ook zeker zin in
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 14-01-2006 om 07:13:48
Shit was dope, al was ik om 12 uur al moe als een moeder. Net thuis, effe baapje en dan slaapje.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 14-01-2006 om 15:44:43
Moe als een moeder, maar echte vaders trekken door. Ik was thuis om half 9 ofzo, toen maar het bed opgezocht. Shit was kneiter-ill, pics zullen volgen, maar dan moeten noedels en ik ff uitwisselen en ik moet m'n kankerfoto's eruitfilteren (dan blijven er niet zo veel over). Beter haal ik een nieuwe cam.
Oja het was veel te druk, melkweg moet zich eens houden aan het aantal toegestane kaarten verkopen. Verder was het heeeel dope. Hij had btw streetlife ook nog bij zich, maar die voegde niet echt iets toe, alhoewel hij wel dope is.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 14-01-2006 om 15:55:05
Look at me big ghetto nigga crying like a pussy
Hehehe

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 14-01-2006 om 16:21:07
Patreez
Gepost door Patreez op zaterdag 14-01-2006 om 16:33:01
bij onze optredes MOET er juist met bier gegooid worden

dat is escalatie zoals het hoort!!

bij greg zijn optrede in purmerend stond ik toen ook helemaal los te gaan met me biertjes haha

dus beetje gaar van jawat.. zijn eigen fans slaan. die mensen gooide waarschijnlijk bier omdat ze fokking enthousiast waren. en dan gaat ie zijn meest fanatieke fans slaan..

raar mannetje
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 14-01-2006 om 16:35:32
Ach, misschien had 'ie z'n escalator aanstaan, ik kan me best voorstellen waarom jawat 'm tikken heeft gegeven. Zou 't ook niet dope vinden als zo'n gast 3 keer expres bier over je heengooit. Overigens denk ik niet dat het zomaar wat bier was wat in de rondte vloog, maar doelgericht op jawat was. Verder was ik er toen niet bij dus waar heb ik het over.
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 14-01-2006 om 18:35:38
Shit was kapotgruwelijk! Meth rockte de tent man, van huilen om ODB naar op t balkon klimmen. Jammer dat ie geen toegift meer kwam doen, maar twas duidelijk mn geld waard.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 15-01-2006 om 20:56:53
Trouwens, ik weet niet meer welke DJ er draaide, maar dat was best gaar man. Als ik naar Method Man ga verwacht ik gewoon vieze hardcore hiphop, maar die pappie ging helemaal Kanye West en zelfs nog G-Unit draaien, foute shit. Sowieso kende ik elke track die hij draaide, dat hoort niet vindik. Ik hou er juist van dat ik op party's half stoned/dronken rondloop en dan zo'n dope track hoor die ik niet ken en dat ik dan denk van Whuuut. Maar jammer dus.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 15-01-2006 om 21:00:26
Mass was het, van Raymzter....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 15-01-2006 om 23:18:31
mawfuckas die waren gegaan fok jullie, ik was er niet beter komt ie met nog een optreden in nl
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.