Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Buyakaa
huh huh
Gepost door Buyakaa op donderdag 10-11-2005 om 12:00:24
Ik heb net de primeur gehoord van 2 ex-members van Codewoord...! klinkt echt goed...! Hun nieuwe naam word eind deze maand bekend gemaakt en ze gaan wer optreden werd ook wel tijd al zeg ik het zelf...!
Prog
Gepost door Prog op donderdag 10-11-2005 om 12:02:01
ow ik dacht eigenlijk dat dit een world of warcraft topic was
Vent
Gepost door Vent op donderdag 10-11-2005 om 15:57:02
Codewoord vind ik eigenlijk niet zo goed te pruimen. Vroeger vond ik het alltijd wel dope maar als ik het nu beluister is de het niveau van de rijms toch vrij laag.
Safire
Gepost door Safire op donderdag 10-11-2005 om 22:09:50
ik dacht direct aan die oldskool meidenband
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 10-11-2005 om 22:17:08
yeah die waren dope ;P blablabla en wij zij WOW

met die super koele hitjes als zomer enzo
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Safire
Gepost door Safire op donderdag 10-11-2005 om 22:20:00
die ja
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.