Index / Optredens, festivals en parties / | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
H.Y.P.E. (Hiphop Youth Panna Event) is een event dat is georganiseerd voor jongeren en door jongeren. Naast spectaculaire optredens zijn er panna wedstrijden, modeshows (door Emily Hermans), TND, TNTZ, D.P.T.C., OWP & HGP, DJ Daimond, Sonic Brass, sportshow, Dutch MasterZ, Ceremonial do Dynasty 4, D-Sparo & ShockCrew, skate en BMX demonstraties, lifestyle market, workshops, en debatten. Op eerder edities van H.Y.P.E. stonden onder anderen Ali B en Lange Frans. Dit jaar worden onder meer Yes-R & Derenzo, The Opposites, Dubbel D, Raymzter en Jawat! verwacht. Check ff hier voor welke artiesten precies allemaal komen en andere info. Zondag 20 november 2005 Aanvang 13.00 / zaal open 12.30 Alle Zalen / entree 7,00 euro (voorverkoop uitsluitend bij 013 Boxoffice, Attak V39, BOTS)/ 0,70 euro servicekosten Vvk gestart op 29 oktober Dus dat ik ga wel mijn wekker zetten om erbij te zijn. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
yep wij (lees ik en ik weet nog niet wie meer) gaan hierbij aanwezig zijn. In elk geval proberen dan. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dikke kans dat ik daar wel ergens rondloop ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
We geven 3x2 kaarten weg... check dan. Gratis Jawat Ray etc.. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat ik daar ook wel ben ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
treed ook zo'n gast op die ik ken hij zit in oneven dus die moeten de pappies zeker effe checken ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 11-11-2005 @ 13:36 We geven 3x2 kaarten weg... check dan. Gratis Jawat Ray etc.. *offtopic* ik kan niet meedoen met zon prijsvraag want er staat dat ik mij moet inloggen terwijl ik dat al 10 keer gedaan heb.. ontopic. waar is dat feestje?? lijkt me wel lachen ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
![]() | ![]() |
probeer nu nog is, je hebt nu geen login nodig voor prijsvraag ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
sorry mijn fout... ik zat te azen op de prijsvraag voor opgezwolle morgen ![]() maar die is al verlopen lijkt mij ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja Buitenwesten voor zondag is al afgelopen ja. | ||
![]() | ![]() |
Is deze prijsvraag nou afgelopen? Zo ja hebben die winnaars bericht? En als dat ook het geval is zeg ff als je gewonnen hebt en gaat dan. En mag ik het antwoord zeggen? | ||
![]() | ![]() |
ik wist het atwoord ook ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
nee, prijsvraagwinnaars hebben nog geen mail. Dit zal waarschijnlijk morgen gebeuren. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Prijsvraagwinnaars hebben bericht. @BC: als je het antwoord wist, waarom heb je dan niet mee gedaan? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
jeujjjj, gewonnen, de eerste keer dat ik iets win met een prijsvraag, nou moet ik wel gaan eigenlijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
je mag mij de kaartjes ook wel geven als je niet wilt gaan![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Haha ik wou wel meedoen maar hij was al weg ![]() Maar volgens mij was het dus een beetje een strikvraag. Want coolio zou dus optreden maar dat ging niet door en toen heeft TQ opgetreden. Dus het antwoord was dan TQ denk ik. | ||
![]() | ![]() |
hmm ik had Coolio ingevuld maar ik denk dat ik wel ga anders moet iemand anders mij maar even spelen om die vrije kaartjes daar op te halen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 16-11-2005 @ 21:46 Haha ik wou wel meedoen maar hij was al weg ![]() Maar volgens mij was het dus een beetje een strikvraag. Want coolio zou dus optreden maar dat ging niet door en toen heeft TQ opgetreden. Dus het antwoord was dan TQ denk ik. Aw gefuckt... dat wist ik dus niet (kon ik ook nergens terug vinden). Nja anders had maar één iemand het goed gehad geloof ik... Het antwoord was dus Coolio, maar stiekum toch niet... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
hahahah, gelukje bij een ongelukje, ik ga er nou blijkbaar zowiezo heen met kip, je krijgt wel een biertje van me Battlecat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kiriakov you like to post then just post it |
![]() | ![]() |
Weet iemand waar ik de instrumental van Raymzter -kutmarokaan kan vinden ? Zoek er al een tijdje achter | ||
![]() | ![]() |
Morgen is het dus. Dit tijdschema staat onder voorbehoud op de 013 site. The Choice: 13.10 - 16.00 Panna toernooi inclusief dans La Sala 16.00 - 16.30 DJ Diamond 16.30 - 16.45 Sonic Brass 16.45 - 16.55 TND dans 17.00 - 17.20 OWP 17.25 - 17.55 FunkyStyles vs. Styles Confidentials 17.55 - 18.15 TNTZ 18.25 - 18.55 Yes-r & Derenzo 19.00 - 19.40 Modeshow & Sportshow 19.45 - 20.00 Tilly4ce 20.00 - 20.15 Delusion Dancers 20.20 - 20.30 Dubbel D 20.30 - 20.40 ShockCrew 20.40 - 21.00 D-Sparo 21.05 - 21.25 D.P.T.C. 21.30 - 21.50 Dutch MasterZ 21.50 - 22.20 Negativ & Ebon-E 22.20 - 22.50 uitreiking HYPE-Awards door jury 22.50 - 23.00 DJ Diamond 23.00 - 23.30 The Opposites 23.30 - 00.00 DJ Diamond Kleine Zaal: 13.30 - 14.30 Kickbox Clinic La Sala 15.40 - 16.00 Oneven 16.00 - 16.15 Dayenna 16.20 - 16.30 Killah Fortune 16.35 - 16.55 Mau en Tara 16.55 - 17.15 An-t 17.20 - 17.40 Jonas en D-Flex 17.40 - 18.10 Mosqio 18.15 - 18.35 The Hill 18.35 - 19.05 Raymzter 19.10 - 19.40 Ceramonial do Dynasty 4 19.40 - 20.00 E-L Style 20.05 - 20.25 Timmietex 20.25 - 20.45 Punt Uit 20.45 - 21.05 BBM 21.05 - 21.35 Jawat! Bat Cave: 13.00 - 15.15 breakdance 7 2 smoke Part 1 15.15 - 15.35 Killah Fortune 15.35 - 17.00 breakdance 7 2 smoke Part 2 17.00 - 18.00 Open Mic. 18.00 - 19.00 evt. Vervolg 7 2 smoke | ||
![]() | ![]() |
Nog ff een kick voor de late beslissers. Het is van 13 tot 24 uur. Ik ben daar zo tussen 13 en 14 waarschijnlijk. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik kom pas na 6 uur ofzo als ik ff heb gegeten en sjit. dan begint het toch pas. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ik ben er half 5 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
En ik ben weer thuis. Er was een bommelding, dat is wat ik hoorde, en iedereen moest de 013 uit. We hebben 1.5 uur in de kou moeten staan want de jassen lagen nog in de garderobe. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
serieus arjan ,, dan ben ik blij dat i ktoch maar niet gegaan ben. weet wat er nu gebeurd! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
huh het duurt tot 12 uur en je bent alweer thuis? enne kut van die bommelding Edit: ooh is nu het hele gebeuren afgelopen door die bommelding?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2005 @ 20:47:17 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
huuuh bommelding ? serieus? | ||
![]() | ![]() |
ja dat zeiden ze wel allemaal, iig ik stond bij open mic en 1 keer komt er z'n organisator en die zei helemaal zenuwachtig dat we allemaal weg moesten maar na 1.5 uur konden we weer naar binnen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59743 beetje vaag, erg foute grap... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
heb je mijn email spade? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ff checken Edit: Ja gezien [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2005 @ 21:06:51 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
ok bedankt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |