Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Ondergronds_Geluid | ![]() | ![]() |
Ben pas begonnen met het luisteren naar Nederhop/Nederlandstalige Rap, maar begin nu ook bekend te raken met MC's uit de States. 50 Cent, Dr. Dre, Eminem, Hell Rell, Ice Cube, Juelz Santana, Mobb Deep, N.W.A., Obie Trice, Sheek Louch, Twista, Xzibit, Young Jeezy en nog wat andere die te vinden zijn op Mixtapes (Big Mike Presents - West Coast Vol. 1/The Big Boy Game Vol. 7, DJ Juice - Hip Hop Vol. 13, Muzyka Bloki, enzovoorts). Wie raden jullie aan? Thanks! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ik raad je zeker niet 50 cent aan en al die wacke bitches, die je in je txt hebt staan | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
iig geen 50 Cent ![]() en als Huussuh straks online komt kan ie je precies vertellen wat je moet luisteren ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Immortale technique Non Phixion | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
al dei whacke bitches crunx? staan toch een paar goeie namen tussen ---------------------------------------- fuck yu | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: TiM-Ow schreef op 10-11-2005 @ 22:14 al dei whacke bitches crunx? staan toch een paar goeie namen tussen ik bedoel ze niet allemaal, alleen die "gangsters" | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
KRS ONE | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
notorious b.i.g. big pun masta ace common big l nas mos def (eric b & )rakim ghostface krs-one om maar wat te noemen... [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 18:40:25 ] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon alles luisteren en dan je selectie maken. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
alles haha das een goeie | ||
Ondergronds_Geluid | ![]() | ![]() |
Moest in het begin niks van 50 Cent hebben, maar de Still Runnin' NY Mixtape en zijn bijdrage aan Never Enough viel bij mij wel in de smaak. Schaduw, zal eens opzoek gaan naar Non Phixion en Immortale Technique. Jij ook bedankt, Mip. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
fuck you van immortal vind ik een goeie, ik luister van krs 1 Generique Assault, goed nummer man | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Verder bijv Sage Francis, MF Doom, Gang Starr, De La Soul, Wu-Tang Clan, EPMD, Blackalicious, Talib Kweli, A Tribe Called Quest, Public Enemy... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MasterZak![]() |
![]() | ![]() |
Gangsta Dresta en BG Knocc out, en zeker geen 50 cent! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2005 @ 22:36:00 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
MC EIHT | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ondergronds_Geluid schreef op 10-11-2005 @ 22:29 Moest in het begin niks van 50 Cent hebben, maar de Still Runnin' NY Mixtape en zijn bijdrage aan Never Enough viel bij mij wel in de smaak. Jep fifty was goed. nu niet meer. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Nate Dogg, Snoop dogg, Soundbombing shit is echt vet (is een mix van veel artiesten(mos,talib, eminem,common.beatjunkies,dilated peoples, diamond D) verder cypress Hill!!!!!!, fabolous, the game, nas , jay-z, M.O.P !!!! wariorz cd en nog veeel meer maar dat zou ik iig luisteren....... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
snoop dogg heeft nog de mtv awards gewonnen, hem kan ik je wel aanraden | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
gangstarr big l big pun notorious BIG krs-one rakim wu-tang clan xzibit blackalicious immortal technique erick sermon dilated peoples beastie boys Ice Cube Jay-Z Jedi Mind Tricks Nas Obie Trice Run DMC Talib Kweli terror squad (vooral tijden van "the album" met te dope raps van Armegeddeon, Prospect enz.) cuban link enz enz enz vergeet ik bijna een van de dopere: Public Enemy! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 00:11:34 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Rijtje van Leyla for sure, kan nog wel wat pharcyde, jungle brothers, time machine, mobb deep (infamous) gangstarr, nas, big l, kool g rap, common sense, pete rock en CL smooth, bootcamp, KRS one en little brother bij (wat me zo snel effe te binnen schiet) [edit]KRSstarr en mip raken m ook wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 09:54:30 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dead prez beatnutz zijn ook tof ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Cunninlynguists, Athletic Mic League, Method Man, Organized Confusion, Pharoahe Monch, The Roots, Jurassic Five, Aesop Rock, Company Flow, Jeru the Damaja waren nog niet genoemd dachtik. Verder hebje nu wel wat te beluisteren![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-11-2005 @ 10:07 Cunninlynguists, Athletic Mic League, Method Man, Organized Confusion, Pharoahe Monch, The Roots, Jurassic Five, Aesop Rock, Company Flow, Jeru the Damaja waren nog niet genoemd dachtik. Verder hebje nu wel wat te beluisteren ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Omdat ik anders niets meer te posten had? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh ja, dat was mijn achterliggende gedachte jaaaa ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
TommyReusse dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage! |
![]() | ![]() |
check soulassassins voor mooie echte rauwe hiphop of psycho realm voor het echte werk ![]() ---------------------------------------- Tommy Reusse | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Fort Minor ( bekend van "believe me" ) , andere tracks van hun die ook dope zijn : "remember the name" en "violins". Gangstarr ook , vooral vanwege de aparte beats en ille flows. Textueel gaan ze wel. Zijn nog een hoop andere, maar deze check ik al een tijdje. Eminem (vooral die nieuwste track) zij ook erg. | ||
jansuhhiphop1982 ik kom erin daaronderin mog ik t willen,hoe ist he |
![]() | ![]() |
jurrasic 5 en loop troop zijn zeker aanraders ---------------------------------------- de volle vrijheid | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
A tribe called quest 2pac Biggie Bonethugs & harmony Busta rhymes (z'n ouwe shit, hij is fokking commercieel bezig nu) Common sense Cypress hill De la soul Doc Eazy-E Eminem Gangstarr Jay C Krs-one / Bdp Mc ren Wu-tang Mobb deep Method man N.w.a Naughty by nature Rakim Snoop dogg (doggystyle) Tony touch daar zit wel een hoop dope shit tussen, en ben er nog ladingen vergeten. ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
![]() | ![]() |
noedels, leyla en huusuuh voelen em ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 11-11-2005 @ 00:10 gangstarr big l big pun notorious BIG krs-one rakim wu-tang clan xzibit blackalicious immortal technique erick sermon dilated peoples beastie boys Ice Cube Jay-Z Jedi Mind Tricks Nas Obie Trice Run DMC Talib Kweli terror squad (vooral tijden van "the album" met te dope raps van Armegeddeon, Prospect enz.) cuban link enz enz enz vergeet ik bijna een van de dopere: Public Enemy! Ja Public Enemy is vet ja.. Ken je die song ..''fuck tha police.'' Ofzo iets die is vet grappig ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja he die van nwa.... | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GeenZin schreef op 11-11-2005 @ 11:55 [...] Ja Public Enemy is vet ja.. Ken je die song ..''fuck tha police.'' Ofzo iets die is vet grappig Nee? maar als ie vet grappig is zal ik em eens luisteren. M'n aanraders zijn al genoemd, jullie weten ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
bedoel je niet Fuck The Police van N.W.A ? idd zoals Dappus al zei ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom zie ik hier Blackalicious nergens staan? tsk tsk ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 11-11-2005 @ 12:19 bedoel je niet Fuck The Police van N.W.A ? idd zoals Dappus al zei Ja kan ook ![]() Gecheckd..nou ik heb hem hem tog van public Enemy.. Dan zijner gewoon 2 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 12:45:17 ] ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
SpitLama Ik spit live uit de ATN:P |
![]() | ![]() |
van nederlands en amerikaans: extince lange frans( ouwe tracks vaak) the game dre snoop wu tang clan eminem krs one jay z nas method man en redman D-Block 2pac BIG N.W.A GangStarr Rakim en een beetje missy eliott ![]() dat wast zon beetje... zou wel wat hebbe vergete ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
@upnorth: Quote: Leyla schreef op 10-11-2005 @ 22:32 Verder bijv Sage Francis, MF Doom, Gang Starr, De La Soul, Wu-Tang Clan, EPMD, Blackalicious, Talib Kweli, A Tribe Called Quest, Public Enemy... ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 11-11-2005 @ 12:40 Waarom zie ik hier Blackalicious nergens staan? tsk tsk Quote: Leyla schreef op 10-11-2005 @ 22:32 Verder bijv Sage Francis, MF Doom, Gang Starr, De La Soul, Wu-Tang Clan, EPMD, Blackalicious, Talib Kweli, A Tribe Called Quest, Public Enemy... Quote: KRStarr schreef op 11-11-2005 @ 00:10 gangstarr big l big pun notorious BIG krs-one rakim wu-tang clan xzibit blackalicious immortal technique erick sermon dilated peoples beastie boys Ice Cube Jay-Z Jedi Mind Tricks Nas Obie Trice Run DMC Talib Kweli terror squad (vooral tijden van "the album" met te dope raps van Armegeddeon, Prospect enz.) cuban link enz enz enz vergeet ik bijna een van de dopere: Public Enemy! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Lange Frans en Baas B | ||
![]() | ![]() |
DMX Dre Snoop dogg ruff ryders lange frans ( wat die gast als zij oudere tracks jh ![]() Baas B (ook wat oudere tracks hij kanegt kanker goed flowen dan ![]() jay-z paar liedjuhs van easy-y hij heeft echt een rot stem nas 2pac Wu Tangclan xzibit Biggie mobb deep young buck 50 The game public Enemy Westside connection ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
![]() | ![]() |
En nog obie en ice ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Quote: GeenZin schreef op 11-11-2005 @ 12:41 [...] Ja kan ook ![]() Gecheckd..nou ik heb hem hem tog van public Enemy.. Dan zijner gewoon 2 ![]() Waarschijnlijk hebje m gewoon gedownload en stond ie in die file onder de naam Public Enemy. En oja, Busta Rhymes kickte eerst ook ass, maar nu gaat ie voor de doekoe. Maar hij heeft zn sporen wel verdiend ja, check die Leaders of the New School tracks, die rocken! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 14:20:53 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Ja maar voor het doekoe doet hij hij het niet goed...hij flowed voor geen ene meter bij dont cha.. Schandalig ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 11-11-2005 @ 13:55 [...] [...] [...] Oke oke ik heb niet goed gelezen ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
hehe, het wordt hier bijna een competitie 'wie kent de meestE goeie muziek' ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 14:43:06 ] | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GeenZin schreef op 11-11-2005 @ 14:23 Ja maar voor het doekoe doet hij hij het niet goed...hij flowed voor geen ene meter bij dont cha.. Schandalig ![]() dat is de Busta-stijl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 11-11-2005 @ 09:53 pharcyde, ![]() Fat lip is met 'n nieuw album (+ DVD) gekomen gek, is nog maar net uit, heb nog niet gecheckt maar schijnt heel dope te zijn. | ||
![]() | ![]() |
Hmm dope nieuws, ga even wat meer informatie zoeken ---------------------------------------- Days to come | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
pharcyde is ook supervet ja, hoe kan ik die in godsnaam vergeten. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |