Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
wie denkt wat? over een kwartier ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
10-15 voor spanje, denk ik | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga schaatsen kijken op nederland 2 omdat ik denk dat het 0-0 gaat worden ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hopelijk wint nederland. maar idd kan 1e nederlaag worden. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
italie is al een tijdje niet in vorm, en nederland speelt ook niet geweldig ik denk dus 0-0 ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
niet 1 kwatier begint om 20.45![]() mare het is maar een oefeninterland dus boeie als ze verliezen ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik hoop op Italie. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
voorbeschouwing is begonnen.. ik denk iets van 1-1, italie komt op voorsprong | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
2.0 NL ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
3-1 voor Nederland | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
fok maar. ik heb net in de krant gelezen de opstellingen.. castelen, mathijsen, kuyt in de spits (die moet rechtsbuiten, daarom..) vergeet het maar. !!!!!!! italie heeft gewonnen op deze manier man ![]() enne van basten zet in godsnaam edgar davids erin ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 12-11-2005 @ 19:49 italie is al een tijdje niet in vorm, en nederland speelt ook niet geweldig ik denk dus 0-0 zo denk ik er ook over. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 12-11-2005 @ 20:03 fok maar. ik heb net in de krant gelezen de opstellingen.. castelen, mathijsen, kuyt in de spits (die moet rechtsbuiten, daarom..) vergeet het maar. !!!!!!! italie heeft gewonnen op deze manier man ![]() enne van basten zet in godsnaam edgar davids erin ![]() vlaar staat ook in de basis hoorde ik de helft van de goeie spelers wordt niet uitgenodigd met het excuus dat ze nooit spelen, vlaar speelt nooit en hij staat in de basis ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
maarre, Vieri speelt ook niet, dus dat wordt een mooie doch saaie 1-1. Ik ga dus niet kijken, ik weet de uitslag al ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
del piero speelt ook niet. inzaghi ook niet. als die nog niet gestopt waren. | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
hou jij je mond maar zo te zien weet je er niks vanaf del piero speelt wel. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ik denk 3 - 0 voor nederland | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het gaat niet echt hard.. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
1-0 | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
1-0! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
shit verloren van Schaduw | ||
dat uitroepteken heeft je genekt ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Godverrrrrrr | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
1-1 | ||
![]() | ![]() |
1-1 | ||
![]() | ![]() |
haha kut | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha jullie zijn kenker snel | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
YYYEEEESSSS | ||
hehe... Relex (nederland overlopen) ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Me vader kijkt het, ik lig nu op bed met me laptop om jullie te vertellen dat ik voetbal kijken haat en dat ik nu niet op de bank kan liggen, omdat mijn vader voetbal kijkt. Me moeder heeft geef mening en kijkt natuurlijk hersenloos mee. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
1-2 | ||
niet eerlijk, jij hebt het klaarstaan hehe, eigen doelpunt [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2005 @ 21:28:59 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik had 2-1 klaarstaan , 1-2 niet ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
OOOHH Ja, wacht ff Jaja hij zit precies goed, badaboem kablam! -- Poeh eey ![]() | ||
2 schermpjes open met bij de een 2-1 en de ander 1-2 heb je wel door | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Vlaar ![]() .. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Oke wil iemand me ff zeggen hoeveel het juist is als ik het goed heb is nederland 1-2 aan het verliezen? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Juist ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
hehehehehehehehehehehehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hahaha zie X genieten ![]() Mooie bal die gele trouwens. | ||
1-3 | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dat wordy v basten z'n eerste verlies | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik denk al ik zit op 5 meter van me tv op me pctje te chillen ik kijk om met me avond oogies ; ' is dat nou een 2 of een 3 pa? ; een 3 ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tijd om te switchen naar Dit was het nieuws... | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik zit de hele wedstrijd niet te kijken, ik wist toch al dat we vanavond gatenkaas gingen maken. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
en hij gooit NU al ooijer erin, btje laat Edit: nigel nu ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2005 @ 22:00:39 ] ---------------------------------------- fuck yu | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
nja oefenwedstrijdje he | ||
![]() | ![]() |
beetje vreemd dat ie vd Sar niet z'n record liet halen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
huh ja je heb gelijk. wat een nerd. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |