Index / Drop je eigen audio / | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
De regels zijn duidelijk. Onderwerp van vandaag is: Rappen zonder onderwerp. Doe je ding! ---------------------------------------- onderschrift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tss, wat is dit nou weer, ik had je de vorige keer zo een mooie lijst met onderwerpen gegeven! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 13-11-2005 @ 19:25 De regels zijn duidelijk. Onderwerp van vandaag is: Rappen zonder onderwerp. Doe je ding! dus dat! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Zo keb em gedaan... M'n stem is wel nogal slecht(verkouden+inmoetenhoudenvoorziekemoeder ![]() ![]() Khebbet op een beat gedaan spirit die eigenlijk niet voor mij was maar voor xflipip... Spirit zelf had er geen probleme mee ik hoop X ook niet? http://rapidshare.de/files/7587678/Lerr_-_Nlhiphopfreestylecomp_doejeding_.mp3.html EDIT: er kwam eig nog 2 minuut bbx achter maar dat heb ik eruitgeknipt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 19:46:57 ] ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-11-2005 @ 19:27 tss, wat is dit nou weer, ik had je de vorige keer zo een mooie lijst met onderwerpen gegeven! als mensen te veel zeiken over het onderwerp, dan rappen ze toch zonder onderwerp ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand een beat voor mij ? ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
fok it, ik had net keiveel inspiratie vanavond. merk ik dat mijn mic het nog altijd niet doet.. ik dacht net dat het me goed ging afgaan.. weet iemand waarn het ligt, in cool edit neemt ie niet op, maar op skype werkt ie wel.. kut mic. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 13-11-2005 @ 19:43 Zo keb em gedaan... M'n stem is wel nogal slecht(verkouden+inmoetenhoudenvoorziekemoeder ![]() ![]() Khebbet op een beat gedaan spirit die eigenlijk niet voor mij was maar voor xflipip... Spirit zelf had er geen probleme mee ik hoop X ook niet? http://rapidshare.de/files/7587678/Lerr_-_Nlhiphopfreestylecomp_doejeding_.mp3.html EDIT: er kwam eig nog 2 minuut bbx achter maar dat heb ik eruitgeknipt ![]() Neen man geen problemen mee beat is dope he iedereen props naar spirit geven ja! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 21:20:41 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 13-11-2005 @ 19:43 M'n stem is wel nogal slecht(verkouden+inmoetenhoudenvoorziekemoeder ![]() ![]() wat zijn dat voorn Idols smoesjes ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
Helaas was de opkomst niet hoog vandaag... Er heeft 1 iemand meegedaan: Leraimy De winnar is dus: Leraimy. (Zie Faq) ---------------------------------------- onderschrift | ||
Index / Drop je eigen audio / |