Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
araphor Gepost door araphor op woensdag 24-07-2002 om 22:49:31
Quote:
An asteroid discovered just weeks ago has become the most threatening object yet detected in space.
A preliminary orbit suggests that 2002 NT7 is on an impact course with Earth and could strike the planet on 1 February, 2019 - although the uncertainties are large.
From its brightness, astronomers estimate it is about two kilometres wide, large enough to cause continent-wide devastation on Earth.
bron: BBC

Natuurlijk is het niet zeker dat het gebeurd en er moet er nog veel berekend worden voor er meer duidelijkheid komt, maar is het niet gewoon tijd?

Wat denken jullie ervan? Er zijn al vele voorspellingen gedaan in de geschiedenis van zo een soort gebeurtenis rond deze tijd. Zit het er niet aan te komen? Is het niet nodig?

Ook de Maya heeft een dergelijk 'bewijs' achtergelaten dat het einde nabij is. De Maya kalender loopt namelijk slechts tot 2015, en dat terwijl de Maya er om bekend stond dat ze erg ver ontwikkeld waren met hun kalender. De Maya hadden namelijk al een kalenderjaar van 365 dagen, met eens in de vier jaar een schikkeljaar.

Ik weet het, het is al duizenden keren besproken, maar het houdt me wel bezig
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 24-07-2002 om 23:42:53
in 2019 ben ik 32 jaar, dan zal ik wel een mooi leven hebben gehad dus maakt mij ni veel uit dan zien we toch nog ff vuurwerk
en als je geluk hebt loop je morrege toch onder een auto of valt er een vliegtuigmotor door je slaapkamer er kan nog veel gebeuren voordat we 2019 zijn he
maar er zijn genoeg films daarover gemaakt dus ze zullen ondertusse er wel iets tegen weten
volges mij is het gewoon weer iets van NASA dat ze meer geld nodig hebben, ze krijgen veels te weinig ds sturen ze nu ff zo'n berichtje rond dat ze wat meer geld krijgen om daar iets op te bedenken
en als ik ooit 32 jaar zou worden, dan kunnen we allemaal samen een liedje zingen: ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE! en dan lache we dat steentje wel ff weg
Alligator Gepost door Alligator op donderdag 25-07-2002 om 01:32:52
ja er zijn al voorspelingen gedaan nostradamus ofzoiet eetf voorspeld dat er een ramp de wereld ging schokken rond 2000 wel die is er geweest op 11 september 2001 dus ik weet het allemaal nemeer zenne ik weet gewoon dat als die meteoor der komt dak dan achter mijn pctje zal ziten keistoned me een fles bacardi en een saf bij mij da weet ik.!!!!!!!!!!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2002 @ 13:49:34 ]
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 25-07-2002 om 12:33:23
Come again ?
Maar dan graag met interpunctie en correcte spelling enzo. Dan begrijp ik je misschien ook nog eens.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 25-07-2002 om 16:05:11
hehehehheehhehehehheehehehehe 'come again' hehehhehehe heheheheh hmmm...
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-07-2002 om 16:31:38
hehe
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 25-07-2002 om 16:53:40
Berekeningen van nu hebben een speling van een aantal tientallen miljoenen kilometers. Maar het feit dat 't nieuws bekend is geworden heeft me toch wel ietsie bang gemaakt, vooral omdat zoals jij al zegt de meeste voorspellingen rond deze tijd zijn.

Als het werkelijk gaat gebeuren hoop ik dat ze 't gewoon LATEN gebeuren.. Als ze het gaan stoppen, krijgt iedereen hier op deze aardkloot een fucking arrogantie die nergens op slaat (arrogant tegen wie ? . Dus gewoon laten botsen die rotsjes, dan ga ik op de laatste dag 1 van de grootste feesten ooit hebben en sterven met een biertje in de hand en vrienden naast me, a perfect day toch ?
----------------------------------------
Signature
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 25-07-2002 om 19:13:42
Hm. Heb ik al verteld dat ik vorige week gedroomd heb dat er een ster ons zonnestelsel in kwam, en in botsing kwam met de zon? Was wel leuk om mee te maken, men zag het gebeuren, vervolgens werd het iets kouder, mensen gingen in de buurt de straat op ('we hebben nog maar een paar minuten te leven, maar ik zal jullie ZZOOOOOOOOOOOO erg missen').

Maarre.. inderdaad, gewoon laten gebeuren. Feestje bouwen op de laatste dag. Helaas zal de USA elke kans aangrijpen (iig als Busch nog aan de macht is) om te tonen dat ze oppermachtig zijn, dus zelfs als de komeet op grote afstand langs de aarde komt, proberen ze m misschien nog uit de lucht te knallen
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-07-2002 om 19:26:13
Las net een stukkie in de krant hier over. Dat steenklopje beweegt zich voort met 100.000km per uur. Das best wel snel enzo eigenlijk.

Als dat ding in gaat slaan ga ik het hoogste gebouw in de omgeving opzoeken. Niet omdat ik denk een eventuele vloedgolf dan te kunnen overleven. Maar (hoe wreed het ook klinkt gezien de doden) wel om het meest wreede (letterlijk en figuurlijk) schouwspel ter wereld goed te kunnen zien. Uiteraard doe ik dit wel smaen met Blissje . Saampjes kijken naar de opkomende vloedgolf, of de oprukkende vuurgolf (tot 600km rond de inslag). Of gewoon kijken hoe dat ding inslaat als die werkelijk dicht bij in zou slaan.

Je laatste momenten zullen dan mooi en tegelijk erg wreed. Das zeker Hoedan ook zou ik het niet willen missen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-07-2002 om 19:40:53
jaja die dingen worden altijd zo ge-romantiseerd

Slappe hap, er gaat toch niks gebeuren. Hoeveelste keer is dit wel niet dat we dood gaan...
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-07-2002 om 19:59:50
En tada...de NASA is het direct met me eens:

"PASADENA - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA verwacht dat de asteroïde 2002 NT7 geen gevaar voor de aarde zal opleveren. De klomp steen met een diameter van ruim twee kilometer voert weliswaar NASA's ranglijst van 37 gevaarlijke asteroïden aan, maar de aardbewoners hoeven zich geen zorgen te maken: hoogstwaarschijnlijk raakt het gevaarte de aarde niet."
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 25-07-2002 om 20:22:33
Wat maakt het uit?
Dood ga je toch?
Of het nou door een hartaanval, een ongeluk of een meteorietinslag is, het resultaat is hetzelfde.
En ik heb altijd al het gevoel gehad nooit ouder dan 40 te worden, mag je raden wat me geboorte jaar is
Zou dus mooi uitkomen als dat ding de aarde toch raakt...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 26-07-2002 om 08:01:18
dapozza schreef:
[KNIP]
> "maar de aardbewoners hoeven zich geen zorgen te maken: hoogstwaarschijnlijk raakt het gevaarte de aarde niet."

AhA! De aardbewoners hoeven zich geen zorgen te maken, maar de marsbewoners wel? Wild. Men geeft toe dat er buitenaardse wezens zijn.
----------------------------------------
Code #404: User not found
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-07-2002 om 10:08:28
HA! Dat schreef ik helemaal niet, maar volgens mij denken ze daar inderdaad wel dat 'we' niet alleen zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2002 @ 10:10:02 ]
araphor Gepost door araphor op vrijdag 26-07-2002 om 15:37:21
De NASA? Volgens mij is het SETI die ervan is overtuigt dat we niet 'alleen' zijn. NASA wilde toch niet meewerken met het onderzoek naar buitenaards leven?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-07-2002 om 16:10:28
Nee volgens mij willen ze er niet aan meewerken omdat het geld kost en wat schieten ze er mee op?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 27-07-2002 om 17:45:24
Over die maya kalender: die loopt tot 23 december 2012. En het is niet zozeer lopen, maar aftellen.

Een link met een meteorietinslag die mogelijk 7 jaar later inslaat wijs ik volledig van de hand, omdat deze kalender alles tot nu toe precies heeft uitgerekend. een verschil van 7 jaar is daarom veels te veel.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 27-07-2002 om 17:47:10
Oh ja, deze meteoriet bevindt zich in een baan waardoor die de aarde KAN raken, die kans is echter moeilijk te berekenen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 30-07-2002 om 09:28:13
Ik zit vandaag wat te lezen over o.a. het Philadelphia Experiment (over onzichtbaar maken van complete oorlogsbodems in 1943) en kom het volgende *opeens* tegen:

"Other experiments included time travel. No one has picked up a tangible future beyond 2012 AD. There is a very abrupt wall there with nothing on the other side."

Oepsie.
----------------------------------------
Code #404: User not found
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 30-07-2002 om 23:33:17
ik las vandaag in de gazet van antwaarpe dat het ni gaat gebeuren
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 31-07-2002 om 00:53:17
wat boeit het ook...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 31-07-2002 om 20:24:21
Dood ga je toch.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 01-08-2002 om 00:22:38
liever zo dood dan door kanker zo is er nog wat vuurwerk! en kun je je eerst ff lekker zat drinken met alle belgische bieren en alle soorten vodka, WOOOW zaalige dood he
maar nu blijkt dus da da me ni gegunt word
zal ik maar zelf voor vuurwerk moete zorgen
ik ga ff naar palestina en ik koop me daar een gordel! wie moet er nog uit de weg geruimd worde??? ik vraag 5 kilo zwarte pakistani
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 03-08-2002 om 10:51:09
eh... ja gaaf man!

allemaal stoere praatjes, feestje bouwen, vuurwerkie zien, maar ondertussen knijpen jullie em allemaal.
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 03-08-2002 om 11:23:18
Na doorlezen van diverse websites denk ik toch, dat ik op de bewuste dag (in 2012) ga liggen slapen, op een houten bed in een weiland. Als de voorspellingen uitkomen, zullen kunstmatige voorwerpen (alsin, dingen van niet-natuurlijke stoffen als aluminium, staal etc) onzichtbaar worden/verdwijnen, waarbij dus 'spontaan' flatgebouwen e.d. in gaan storten. Verder kunnen ook mensen in en uit deze dimensie gaan shiften.
En slapen schijnt nogal een goede voorbereiding te zijn voor wat komen gaat. Dus.
----------------------------------------
Code #404: User not found
araphor Gepost door araphor op zaterdag 03-08-2002 om 16:32:53
Ik voorzie weinig problemen voor mezelf

Slapen is my middle name..

Maar ik denk dat ik tegen 2012 wel naar een hogere dimensie tril
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 08-08-2002 om 13:23:21
limon: Over die maya kalender: die loopt tot 23 december 2012.
pcies mijn verjaardag!
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.