Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Bizzybaze Gepost door Bizzybaze op dinsdag 15-11-2005 om 12:15:24
Streetbeatz 3rd edition, Zaterdag 19 November 2005

Vanaf 23.00 uur tot Bam! In Studio 80

Na twee dope Streetbeatz party’s te hebben gehad met artiesten als Nicotine en Shockwave en DJ’s zoals DJ Battle en DJ Precise, Zijn we nu helemaal klaar voor het derde Streetbeatz feest. De acts deze avond zullen bestaan uit Brainpower (onder andere bekend van de recente hits “Alles” & “Even Stil”) en female MC/zangeres Senna (“Peace Terrorist EP”). De DJ’s voor deze avond zijn DJ Lady S (De nummer 1 vrouwelijke Hip Hop DJ uit de Benelux), DJ Turne (Brainstorm) en DJ TLM (bekend van MTV RAW en de DJ van Brainpower). De DJ’s zullen deze avond een mix van de hottest HIPHOP, R&B en DANCEHALL/REGGAE draaien. Dit zal een mix van Old school en New school zijn. De avond zal begeleid worden door een van onze vaste hosts en dat is Shockwave (Aftershockz Ent./PP2G Connection). De Party zal plaatsvinden in Studio 80 aan het Rembrandtplein 17 (naast Café De Kroon) in het centrum van Amsterdam. De party zal beginnen vanaf 23.00 en de acts zijn vroeg op de avond so be on time or miss the rhyme. De toegang is vanaf 18 jaar en ouder en er is geen speciale dresscode dus kom in de kleding waar jij je lekker in voelt. De entree zal 5 euro bedragen wat niet veel is voor een dope Party zoals Streetbeatz. Streetbeatz is een party die positieve vibes wil uitstralen!! From the heart & for the love of Music.

So come check it out!!!!!!


Acts:

BRAINPOWER

SENNA

DJ’s

DJ LADY S

DJ TURNE

DJ TLM

Host

SHOCKWAVE

23.00 hour – Till BAM

5 Euro

Studio 80

Rembrandtplein 17

No Dress code
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 15-11-2005 om 12:19:51
is niet duur
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Bizzybaze Gepost door Bizzybaze op dinsdag 15-11-2005 om 12:23:53
dat dacht ik ook!! Gaat dope worden!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-11-2005 om 14:45:08
zeg vriend, we blijven geen topic's omhoog kicken he?

- x aantal berichten verwijderd omdat ze geen andere toevoeging hadden als het hog houden van het topic. -
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.