Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Haha idd Hoe is het met Linda? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
allemaal goed | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik moet zo naar school.. heb om 11 uur een examen over geniometrie | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
veel succes man, en relex beterschap! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
en ik ben nu weg later LIL'J dankje | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
komt het door het biertje relex? ---------------------------------------- Days to come | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ah man ik moet vannacht naar school, tot 6 uur 's morgens *gaap ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
vreemde school dan!? ---------------------------------------- Days to come | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
nja beroepsopleiding he :> chickies zijn ook aanwezig hoor ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
mandarijntjes zijn de shit !!! seizoen is weer begonnen ! hell yeah! | ||
![]() | ![]() |
Mandarijntjes stinken! ---------------------------------------- Days to come | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Mandarijnensap in je rechteroog doet pijn! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
maar dat neemt niet weg dat ze heerlijk en verslavend zijn! zo ik ga maar eens wat geld verdienen. haaaiii! | ||
![]() | ![]() |
Waarom is het hier zo stil??? Speak up! ---------------------------------------- Days to come | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
whut! lekker vroeg uit, zo effe sporte en dan werrrrrrken! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Het nieuwe van de slowchattopics is eraf, dat is het denk ik. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
savonds wordt er gewoon veel gereageerd, ik heb morge een kut dag iste 2 uur vrij, uur les, 2 uur vrij, 2 uur les... | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
dan zou ik niet heengaan ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
morgen heel veel te doen tegen school![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 17-11-2005 @ 10:07 komt het door het biertje relex? ![]() Ik heb wel ineens goed geslapen hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 15:44:01 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gezeik van mensen op school... weet je eik wel hoe chill je het hebt op die middelbare school... geniet nu maar zolang het kan | ||
![]() | ![]() |
TRUE! ---------------------------------------- Days to come | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Naja, chill is het niet te noemen, maar middelbare school is nog best wel te doen ja ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Oke sorry (?) | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ey l2n, chack je freestyletopic eens![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 17-11-2005 @ 15:56 Naja, chill is het niet te noemen, maar middelbare school is nog best wel te doen ja ![]() beste tijd in me leven....en ik ben pas 18 ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
![]() | ![]() |
waarom verandert mijn geboortedatum automatisch in me profiel:S is nou al de 3e keer ofzow ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
je word gewoon heel snel oud..![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Mijn knie doet neukend veel pijn. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie weet waar ik een goeie beroeps keuze test kan doen? en die ook gratis is? | ||
bij nti..heb ik ook gedaan http://www.nti.nl/NTInternet_bkt/default.htm moet je ff gevens invullen enzo.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 19:25:14 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
online? | ||
yep | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik ziet het ik zal het is ff doen.. dankje wel ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Dat zijn veel vragen. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
op de helft gekapt ouwe. ga niet overal: helemaal niet leuk. invullen. aangezien ik weet wat ik wil en geen bacterien onderzoeken met microscoop enz. docent lichamelijke opvoeding is beter werk voor mij ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ja man 140:| straks komt er uit dat er geen beroep voor mij beschikbaar is.. heb ik al die vrage voor niks gefixed | ||
whaha, nee je moet wel alles invullen want je krijgt zeg maar op elk gebied een uislag bijvoorbeeld op culureel gebied enzo.. naja kijk maar gewoon hij is wel goed hoor.. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
klopte die bij jou? | ||
jha![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
naja.. dan toch maar ff die zooi doen. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
en je werd slowchat member![]() | ||
![]() | ![]() |
bij mij komen er altijd hele rare beroepen uit waar ik totaal geen interesse in heb... ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
ik had op school ook zo'n tests gedaan.. haha komt er uit dat ik iiets met tegniiek ofzo wil gaan doen ![]() ![]() | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
@goldfinger ik ook niet, maar ik heb een chille techniek leraar waar je niks hoeft te doen en tog een goed ceifer krijgt ![]() | ||
![]() | ![]() |
Creativiteit, hobby, muziek, cultuur en kunst 140% Management en eigen bedrijf 136% Wiskunde en wetenschap 134% Wat een suffe vragen trouwens ![]() Ik weet nog wel dat ik op het middelbaar onderwijs een beroepentest had gedaan en daaruit kwam dat ik dominee of pastoor moest worden ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 19:44:07 ] ---------------------------------------- Days to come | ||
Quote: Jakyman schreef op 17-11-2005 @ 19:41 @goldfinger ik ook niet, maar ik heb een chille techniek leraar waar je niks hoeft te doen en tog een goed ceifer krijgt ![]() Ghehe ik niet egt, laatste tijd mag ik de les niet meer in omdat ik tog nix doe.. ![]() ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Wiskunde en wetenschap 164% Beroepen: Ingenieur, Computeranalist, Scheikundige, Natuurkundige Mogelijke opleidingen: * Post HBO E-Business * HBO Informatiedienstverlening en -management * HEAO Bedrijfskundige Informatica * CompTIA A+ (cursusnr. 101 ![]() * CompTIA Network+ * Diploma Basis-AMBI * PDI.1 Office 2000/Windows 2000 * HBO-module HTML Creativiteit, hobby, muziek, cultuur en kunst 144% Beroepen: Schrijver, Acteur, Zanger, Redacteur, Fotograaf, Artiest, Schilder, Muzikant, Pianist, Tekenaar, Gitarist, Kalligraaf Mogelijke opleidingen: * Gitaarspelen compleet * Keyboardspelen compleet * Pianospelen compleet * Tekenen en Schilderen * Cartoon- en Striptekenen * Korte verhalen en romans schrijven * Zang (10 cassettes en gratis cassettespeler) * Jeugdverhalen schrijven * Fotografie * Kalligrafie * Antiek en oude kunst Marketing en verkoop 132% Beroepen: Verkoper, Vertegenwoordiger, Marketingmedewerker, Handelaar, Makelaar, Sales/Accountmanager, Taxateur Mogelijke opleidingen: * HBO Communicatie * HBO Direct Marketing * HBO Internationale Bedrijfskunde * HBO Sales/Accountmanagement * HEAO CE Commerciële Economie * HBO Marketingmanagement * WEB-opleiding Commercieel medewerker Binnendienst * WEB-opleiding Commercieel medewerker Marketing & Communicatie * NIMA Marketing Oriëntatie * NIMA Communicatie-A * Praktijkdiploma Operationeel Management (POM) * Marketing NIMA-B * Makelaardij O.G. compleet * Marketing NIMA-A | ||
keuzes zat lijkt me.. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
whahah.. klopt echt voor geen moer bij mij. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |