Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] ] | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Pink Floyd - Welcome To The Machine Rauf lees de spelregels nog eens door... | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Kraftwerk - Man Machine ... nee sommige mensen hebben een leven en zitten niet altijd een hele dag achter de pc, gister in Scheveningen rondgezworven en vandaag door de Efteling gewaggeld (en geschreeuwd ![]() /edit btw, kan iemand (moddereters anywhere?) ff dit topic sluiten en een eventueel een nieuwe openen? ik hoorde dat te grote topics niet zo goed zijn voor de database ofzo... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2002 @ 11:21:22 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
120 posts is de limiet, dan sluiten we hem vanzelf wel, hoef je niets voor te doen *) ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
En ik ga verder: Bush - Machine head [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2002 @ 14:20:47 ] ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
@mip.. ik heb geen zin om die spelregels te zoeken.. ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Linkin Park - A Place For My Head Nou Rauf ik kan je in ieder geval wel zeggen dat er een regel is dat je niet op jezelf mag reageren (weet jij waarschijnlijk ook wel) dus kap daar aub mee want het is zwaar irritant! | ||
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head ... die was wel erg moeilijk ... ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Alanis Morisette - Head Over Feet ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
zwaar irritant! dankjewel, wederom ben ik gemotiveerd haha.. ik heb meerder persoonlijkheden en ben bezeten Mip dus... ik heb wel recht om vaker te reageren.. anders glazen kin... ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
Crowded House - Fall At Your Feet ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Pj Olsson - Ready For A Fall [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:22:57 ] ---------------------------------------- geen | ||
Republica - Ready To Go [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:24:43 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Dune - are you ready to fly [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:26:34 ] ---------------------------------------- geen | ||
U2 - The Fly [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:28:23 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Randy Crawford - One day ill fly away [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:36:43 ] ---------------------------------------- geen | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Manic Street Preachers - Further Away [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:38:20 ] ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Berlin - Take My Breath Away [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:44:51 ] ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Aha - Take On Me ---------------------------------------- geen | ||
Pet Shop Boys / You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Green Day - When I Come Around [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2002 @ 10:45:58 ] ---------------------------------------- geen | ||
Pet Shop Boys - This Must Be The Place I Waited Years To Leave ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
biertje cola ? |
![]() | ![]() |
Jewel - Love Me Just Leave Me Alone ---------------------------------------- geen | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
En verder in deel 6... ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] ] |