Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Nav Gepost door Nav op donderdag 17-11-2005 om 14:57:47
Wat the F..K gebeurde er nou na dat de scheids het potje eindigde..??


Spelers mepten elkaar gewoon keihard of nie?
----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 17-11-2005 om 14:58:21
Ja dat ging er niet echt vreemdzaam aan toe inderdaad! ff kijken of ik er beelden van kan vinden
----------------------------------------
Days to come
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 17-11-2005 om 14:59:38
heb samenvatting gemist .

3-1 vooor TR tog ? ait
ze gaan door
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 17-11-2005 om 15:02:33
4-2 voor turkije geworden en turkije gaat dus niet door
----------------------------------------
Days to come
Nav Gepost door Nav op donderdag 17-11-2005 om 15:02:55
4-2 voor Turky's maar ze hadden nog 1 goal nodig om door te gaan.. maar dat was dus niet het gevall.. gasten kunnen niet tegen hun verlies man.. nu is Fifa aan het checken om ze niet meer te laten mee doen met WK 2010... dat is wel een dope straf.. haha..dat hoort niet op het veld...kijk dat het publiek het doet ok.. maar die spelers....!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 15:03:26 ]

----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 17-11-2005 om 15:04:33
huh?

Zwitserland ging toch door een Turkije was toch uitgeschakeld?

Quote:
van VI.nl
Blatter: 'Geen WK 2010 als mogelijke straf Turkije'

17/11/2005 12:04

Turkije moet vrezen voor een zware straf voor de ongeregeldheden na het duel met Zwitserland. In de catacomben kwam het tot klappen, die Turkije volgens FIFA-voorzitter Blatter een plaats voor WK 2010 kunnen gaan kosten.

De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken. Turkije moet vrezen voor een flinke straf als mocht blijken dat het schuldig is aan de onvriendelijkheden. 'Ik kan jullie vertellen, niet als een Zwitser maar als president van de FIFA, dat we zullen optreden en hard ook', zei Sepp Blatter op een speciale belegde persconferentie van de FIFA. 'Dit was het tegenovergestelde van fair play. De Turken hadden de kans na de nederlaag uit de eerste wedstrijd zich als een goede gastheer te gedragen en daarmee laten zien wraak nemen niet past bij het voetbal.'

Voor de Zwitserse radio had Blatter al eerder zijn onvrede laten blijken. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het maakt me ook boos. Er is iets mis in het voetbal als zoiets kan gebeuren.' Over de strafmaat liet de FIFA-president zich ook uit. 'Van niks tot een schorsing van de Turkse bond of zelfs een uitsluiting voor het WK in 2010, alles is mogelijk.'

De FIFA wil de rapporten afwachten voor het tot een veroordeling dan wel vrijspraak komt. De klacht van de Zwitsers wordt behandeld voor de WK-loting, die op 9 december wordt gehouden in Leipzig.

De Turken ageren tegen het beeld dat zij als slechte verliezers alleen de aanstichters zijn van de ongeregeldheden. Televisiebeelden laten zien hoe de Zwitser Benjamin Huggel bij het verlaten van het veld de Turkse assistent-trainer Mehmet Ozdilek schopte. En dat zou aanleiding zijn geweest voor de Turkse reactie.

'We hebben deze beelden nog niet gezien, dus onthouden we ons van commentaar', zei de Zwitserse perschef Pierre Benoit. 'Maar in principe denken wij dat Huggel handelde uit zelfverdediging nadat hij en Tranquillo Barnetta werden aangevallen.'

Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.

Turkije won de return met 4-2, maar dat was niet genoeg voor een plaats op het WK. Zwitserland, dat de eerste wedstrijd met 2-0 had gewonnen, mag zich op basis van uitgescoorde doelpunten laten zien op het WK-podium.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-11-2005 om 15:08:01
spelers mepten elkaar niet alleen. Turkse supporters mepten Zwitserse spelers, tot in de kleedkamer aan toe. Kankersupporters moeten zich leren gedragen. FIFA gaat zware sancties opleggen. en terecht yo.
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 17-11-2005 om 15:12:09
oh jammer man.

geen feest dus in mn stad als ze door zoudenb gaan op t wk
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Leyla
Gepost door Leyla op donderdag 17-11-2005 om 15:19:12
Tja, wat zal ik zeggen...
"We hebben soms een iets te kort lontje" + temparementvolle Turken + voetbal + nederlaag = slagveld
Dat we niet door zijn is 1 ding, maar de gebeurtenissen na afloop vind ik een grotere nederlaag...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 17-11-2005 om 15:27:04
heb het gehoord ja, slaat echt weer nergens op, in turkije leeft het voetbal dan wel heel erg, maar slecht tegen je verlies kunnen is gewoon kinderachtig.. niet meelaten doen op wk 2010!
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 17-11-2005 om 15:31:19
Fok dat wat daar gebeurde man. Ik vind het echt te sneu dat zoiets gebeurd. Supporters die Zwitserse spelers proberen te slaan omdat die gasten de heenwedstrijd gewoon slim gewonnen hebben, dus aan 4-2 genoeg hadden. Tis toch zielig dat die mensen (inclusies turkse voetballers) de catacomben in moeten rennen na afloop van de wedstrijd?! laat ze maar boeten, zware straf is het enige wat terecht is bij zulke gebeurtenissen.

En tuurlijk krijg je dan weer het gezeur van 'ja dan straf je toch niet alleen de supporters maar ook je eigenvoetbalbond enzo'. Sja dat is dan jammer, zulke zieke gebeurtenissen kunnen gewoon neit, logisch dat er dan maatregelen worden getroffen.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 17-11-2005 om 15:33:40
...(teleurstelling)...
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Leyla
Gepost door Leyla op donderdag 17-11-2005 om 15:38:00
Ik zeg nog niets, eerst maar kijken wat een onafhankelijk oordelende FIFA ervan zegt na onderzoek,
want als ik de Turkse nieuwszenders moet geloven zijn wij niet de enige schuldigen en speelt er meer,
en als ik naar alle andere niet-Turkse persberichten kijk zijn de Turken de enige schuldigen...

We zien wel...

Grappig trouwens, dat 'wij' en 'zij'... De ene keer heb ik het over Nederland als ik wij zeg,
de andere keer over Turkije
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 16:15:22
je eet van twee walletjes..sjappie
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-11-2005 om 16:17:13
Opzouten met Turkije in het voetbal, gewoon onzin dit. Ook heel slim als ze nog bij Europa willen horen...
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 17-11-2005 om 16:18:12
verbannen uit de fifa...leren ze wel van
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 17-11-2005 om 16:23:05
Quote:
dap schreef op 17-11-2005 @ 16:17
Opzouten met Turkije in het voetbal, gewoon onzin dit. Ook heel slim als ze nog bij Europa willen horen...


Word man! Als je al niet tegen je verlies kan met een potje voetbal dan heb je volgens mij een tekort aan normen en waarden.
----------------------------------------
Kiphop baby!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 16:29:57
Quote:
Kipman schreef op 17-11-2005 @ 16:23
(...)

Word man! Als je al niet tegen je verlies kan met een potje voetbal dan heb je volgens mij een tekort aan normen en waarden.


dus omdat ze niet kunnen omgaan met emoties, hebben ze geen normen en waarden?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-11-2005 om 16:31:57
Dit heeft niks met emoties te maken, dan trap je maar extra hard tegen jezelf of een voetbal maar je gaat toch niet met je club de tegenstanders lopen aanvallen.

Quote:
Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.


Dat noem ik gebrek aan normen en waarden ja. Natuurlijk is dit niet heel Turkije, maar het is wel tekenend en zeker niet de eerste keer.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 17-11-2005 om 16:34:14
Quote:
Ozcan schreef op 17-11-2005 @ 16:29
(...)

dus omdat ze niet kunnen omgaan met emoties, hebben ze geen normen en waarden?


Ik zeg niet dat ze het niet hebben ik zeg dat ze er een tekort aan hebben. Je weet wel dat profsporters een voorbeeldrol hebben in de maatschappij toch
----------------------------------------
Kiphop baby!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 16:36:06
je valt iemand niet zomaar zonder reden aan, dus er zal wel iets aan vooraf gegaan zijn. En het klopt dat je je niet zo hoort op te stellen na een verloren wedstrijd, maar om nou iedereen in het stadion te gaan bestempelen als een collectief aan mensen dat een gebrek aan normen en waarden heeft- gaat me iets te ver.

normen en waarden beperken zich niet toch het gedrag na een verloren voetbalwedstrijd...omdat rijkaard in het gezicht van voller spuwde betekent het toch niet dat heel nederland een gebrek aan normen en waarden heeft
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 17-11-2005 om 16:40:17
Ik zou het anders geformuleerd hebben inderdaad. Het is eerder een cultuurverschil dan een gebrek aan normen en waarden.
----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-11-2005 om 16:40:25
Dit kun je niet vergelijken met een spuugincident, dit is veel groter.

Quote:
Natuurlijk is dit niet heel Turkije, maar het is wel tekenend en zeker niet de eerste keer.
...
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 17-11-2005 om 16:43:18
Nee daar heb je gelijk in maar ik doel op de sporters. En ik vind rijkaard een rund.
----------------------------------------
Kiphop baby!
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op donderdag 17-11-2005 om 16:44:47
Het fluitconcert tijdens het volkslied van Zwitserland was ook zwaar respectloos.

dap
038
Gepost door dap op donderdag 17-11-2005 om 16:47:05
Ach dat doen nederlanders bij duitsland ook, beetje pesten moet kunnen. Je trapt daarmee nog niet direct iemand zijn ballen door zijn maag.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 16:48:43
Quote:
upnorth schreef op 17-11-2005 @ 16:40
Ik zou het anders geformuleerd hebben inderdaad. Het is eerder een cultuurverschil dan een gebrek aan normen en waarden.


kijk gozer, jij weet van wanten

Het zit inderdaad in de turkse cultuur genesteld om zo nauw en emotioneel betrokken te zijn bij een voetbalwedstrijd. Dat is niet te vergelijken met Nederland.

Diaarom dat asociale gedrag dus, dat na afloopt er uit vloeide. Ik keur het ook niet goed, maar ik bedoel als je het dan al gelijk over normen en waarden gaat hebben, kan ik je adviseren om het land te mijden als je weer een keer op vakantie wil naar Turkije.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Leyla
Gepost door Leyla op donderdag 17-11-2005 om 16:49:07
Quote:
T-Rip schreef op 17-11-2005 @ 16:44
Het fluitconcert tijdens het volkslied van Zwitserland was ook zwaar respectloos.


Dat was als reactie op het fluitconcert in Zwitserland tijdens
het volkslied van Turkije, dus dat begrijp ik nog wel...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op donderdag 17-11-2005 om 16:51:49
http://www.milliyet.com.tr/2005/11/17/son/sonspo05.html

Beelden... oordeel zelf
Nav Gepost door Nav op donderdag 17-11-2005 om 16:54:03
ja die heb ik vanochtend al gecheckt.. gekke shit..

past totaal niet bij voetbal..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 16:54:54 ]

----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 16:59:01
met rode tricot is een zwitser, ..waarom trapt hij die gozert dan ? en waarom valt dan die ander die turk aan ??
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 17-11-2005 om 17:02:19
Hakan Sukur zet een . achter zijn internationale voetbalcarriere
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op donderdag 17-11-2005 om 17:03:11
Ik vind het echt nie normaal.. wanneer je van je tegenstander wint dat je dan snel moet vluchten om klappen of erger te ontlopen.

Maarjah... ook jammer dat die zwitser de bondscoach van turkije schopt. dom dom dom

http://www.milliyet.com.tr/2005/11/17/son/resim/video01.wmv

Sneller dan die andere
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 17:05:01 ]
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 17-11-2005 om 17:03:45
zware straf moeten ze krijgen
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op donderdag 17-11-2005 om 17:08:01
http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie

Oke hier zie je dat die Coach eerst zelf schopt !!!!
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 17-11-2005 om 17:12:01
Quote:
Ozcan schreef op 17-11-2005 @ 16:59
met rode tricot is een zwitser, ..waarom trapt hij die gozert dan ? en waarom valt dan die ander die turk aan ??


check t-rip ze filmpje..

bij mij had die turkse trainer het niet overleefd..
ik heb 10 jaar op voetbal gezeten en dit heeft niks met emoties te maken...dit ligt aan normen en waarden!

We hebben verloren:
''Beter schoppen we met het hele team zijn ballen eraf, want hun zijn beter in deze sport, beveliging kom ook meehelpen''

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 17-11-2005 om 17:22:28
zou het zo gegaan zijn groninger?

hoe oud ben je eigenlijk 13?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 17:22:55 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 17-11-2005 om 17:23:28
...kut kritisie. tis maar een klein opstootje..geen doden gevallen toch, niemand heeft zijn been toch gebroken op 2 plaatsen en kan voor de rest van z`n leven niet meer normaal lopen, toch?

o nee, dat kan je natuurlijk niet vergelijken tuurlijk.

en owja ik kies geen party. dat zou te tegenstrijdig zijn, gezien mijn eigen reputatie
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op donderdag 17-11-2005 om 17:44:46
Quote:
Capone schreef op 17-11-2005 @ 17:23
...kut kritisie. tis maar een klein opstootje


Een zwitser moest naar het ziekenhuis vanwege een inwendige bloeding in z'n buik.
----------------------------------------
Kiphop baby!
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 17-11-2005 om 17:58:01
en 10 dagen met een katheter lopen!
----------------------------------------
Days to come
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 17-11-2005 om 18:02:42
fok turkije, ze moeten een zware straf krijgen hiervoor vind ik. Gewoon een paar keer niet kunnen kwalificeren voor een groot toernooi (EK of WK). Ik had al wel van het verhaal gehoord maar nu ik de beelden zie krijg ik echt medelijden met de Zwitserse ploeg, kwalificeren voor zo'n groot toernooi en niet een even kunnen feestvieren op het veld... schandalig. Hoe zit het trouwens met de Zwitserse supporters die er waren, is daar ook nog wat mee gebeurd??
----------------------------------------
beng!
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 17-11-2005 om 18:28:51
Quote:
Ozcan schreef op 17-11-2005 @ 17:22
zou het zo gegaan zijn groninger?

hoe oud ben je eigenlijk 13?


ongeveer wel jah..alleen dan zeiden ze het niet, maar ze deden het ook echt.En ze hoefden de beveiliging niet eens te roepen want die hielpen automatisch al mee met knokken.

en ik ben 18 jaar, en jij?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 18:30:01 ]

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Trip Gepost door Trip op donderdag 17-11-2005 om 18:51:13
Turkije kunnen niet tegen hun verlies,dat blijkt wel
Leyla
Gepost door Leyla op donderdag 17-11-2005 om 18:56:05
Geweldig eh, over 1 kam scheren...

En sinds wanneer is het 'Turkije kunnen'... Het zou nog altijd 'Turken kunnen' zijn...

Als je wil generaliseren, doe het dan goed...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 17-11-2005 om 18:57:10
Jeezs, wat een loze argumenten hier. 'Het zit in de cultuur om zo emotioneel te reageren na een voetbalwedstrijd'. Bij emotioneel denk ik eigenlijk eerder aan huilen ofzo, niet aan na de wedstrijd het winnende team de kanker in trappen. Dit gaat echt gewoon fokkin nergens meer over, als sportman/vrouw heb je je maar gewoon te beheersen na een wedstrijd, klaar. Anders moet je bij voorbaat al niet meedoen.

Ik hoop dat ze een zware straf krijgen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 19:01:41 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 17-11-2005 om 19:30:39
echt HEEL jammer dat dit dan weer moet gebeuren
zso krijgen de Turken ook geen goede naam voo EU enzo
----------------------------------------
overdedreven dang
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 17-11-2005 om 19:32:08
Quote:
Huussuh schreef op 17-11-2005 @ 18:57
Jeezs, wat een loze argumenten hier. 'Het zit in de cultuur om zo emotioneel te reageren na een voetbalwedstrijd'. Bij emotioneel denk ik eigenlijk eerder aan huilen ofzo, niet aan na de wedstrijd het winnende team de kanker in trappen. Dit gaat echt gewoon fokkin nergens meer over, als sportman/vrouw heb je je maar gewoon te beheersen na een wedstrijd, klaar. Anders moet je bij voorbaat al niet meedoen.

Ik hoop dat ze een zware straf krijgen.


helemaal mee eens
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 17-11-2005 om 22:48:37
het schijnt nu dat er ook kogelgaten in de bus van de Zwitserse ploeg zaten, hard hoor
----------------------------------------
beng!
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op donderdag 17-11-2005 om 23:07:10
Ik vind dat dit zeer weinig met voetbal te maken heeft. dit is gewoon respectloos omgaan met je tegenstander. Om typisch geval van heel slecht tegen je verlies kunnen.
Tuurlijk is het klote als je op zon klein verschil het WK mist maar om dan zo je frustraties te botvieren.
Dit gebeurt normaal alleen tussen supporters maar dat het ook onder spelers gebeurt vind ik echt ziek
een strenge straf dat verdient Turkije zeker!
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
brewer
Zeg Zwolle!
Gepost door brewer op donderdag 17-11-2005 om 23:27:55
ik dacht dat rellende voetballers alleen maar bij amateurvoetbal bestond. elke zondagmorgen weer een rel .. tis gewoon zwaar onprofessioneel om op die manier emotioneel te reageren na een verlies! schorsen op t wk zou een terechte straf zijn!
----------------------------------------
Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde?
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.