Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 29-07-2002 om 19:57:51
Ooit was er een plan... een plan te gaan lasergamen... Helaas moest iemand anders toen in ene het plan ten uitvoer brengen... Dat gaat dit keer niet gebeuren

Het plan is dit keer als volgt, avondje lasergamen en eten. Zal waarschijnlijk in Apeldoorn zijn, of als we iets beters vinden, ergens anders .

Bedoeling? Gewoon een avondje fun met een paar man. Elkaar afschieten zo als we allemaal al langer met elkaar willen doen. Terwijl jullie met een potje lasergame bezig zijn zal ik mous in de darkroom wat oneerbare voorstellen doen, maar daar hoeven jullie niets van te weten .

Wanneer er genoeg mensen zijn die mee willen doen is er een 'toernooi' mogelijk. Dat zou natuurlijk wel het leukste zijn

Een datum is nog niet bepaald, daar we niet weten wanneer jullie het beste kunnen. Geef dus een dag van de week op welke jou het beste uit komt. (Of geef een dag dat je absoluut niet uit komt (maar geef duidelijk aan wel/niet). Hierkan eventueel rekening mee worden gehouden.

Een arrengement in Apeldoorn bestaat uit 2 potjes per team, en een buffet.

Buffet mogelijk heden zijn:

Thais €33.00
Indonesisch €32.00
Caraibisch €31.30
Italiaans €30.85
Veluws €29.50
BBQ €29.00

Geef ook je buffet voorkeur op. Wanneer er voldoende reacties zijn / komen. zullen we gaan kijken wat er wanneer te regelen valt. Het is dus alleen bij voldoende belangstelling.

Definitief opgeven hoeft pas als er een datum bepaald is. Er is dan nog niet gereserveerd, dus reageer dan wel snel als de datum bekend is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2002 @ 20:00:25 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op maandag 29-07-2002 om 20:07:16
ja ik wil en ik lust alles dus buffet maakt me niet uit
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op maandag 29-07-2002 om 20:08:06
HELP hier staat een hele enge ouwe kleffe foto, hoe haal ik die weg?
Mous Gepost door Mous op maandag 29-07-2002 om 20:08:27
Lieve, lieve Sven,

Wat een geweldig idee! Die oneerbare voorstellen zijn prima, zolang het maar uitdraait op een nachtje bij jou in bed, want ik kom vast niet meer thuis
Eten maakt niet uit, met Dap er bij krijg ik toch niks binnen en wat moest ik nog meer zeggen?
Oh ja op welke dag....Niet op donderdag want dan ben ik juf en verder maakt het niet zoveel uit.

En Sven, vergeet je spannende pakje niet uit de motteballen te halen
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op maandag 29-07-2002 om 20:09:39
gelukt hoor foto is weg voordat iedereen 'm zag ;P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 29-07-2002 om 20:12:46
Ik doe mee, op bij voorkeur een vrijdag of zaterdag. Met bij voorkeur een BBQ of Indonesisch. Maar dat hoeft niet persee allemaal want zo moeilijk ben ik niet (behalve met eten ).

En mous uiteraard dat je wel een nachtje bij me in bed mag. Je moet er echter wel rekening mee houden dat Bliss mogelijk aan de andere kant van me ligt. Maar dat is niet zo'n probleem lijkt me
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-07-2002 om 20:59:18
regel het maar mous
Mous Gepost door Mous op maandag 29-07-2002 om 21:06:34
Dat lijkt me juist een lekker idee
Ik zal even met Bliss wat strategieen bespreken....
Mous Gepost door Mous op maandag 29-07-2002 om 21:07:58
[21:10] [dap_weg] dus jij gaat het regelen?
[21:10] [dap_weg] super
[21:10] [mous] nee sven
[21:10] [mous] die heeft het ebdacht
[21:10] [mous] bedacht
[21:11] [dap_weg] dus jij gaat het regelen
[21:11] [dap_weg] te gek

Dap je bent echt hardleers, kan iemand hier even wat aan doen?

[edit by SpadeAce]ff IRClog gefixt[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2002 @ 18:39:44 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 29-07-2002 om 21:25:34
Ik ben best bereid, als er genoeg aanmeldingen zijn te kijken wat ik kan doen (om het ff vaag te houden), maar liever niet alleen. Mocht iemand dus zin hebben, of denken nah die arme Spade die wil ik wel helpen. Spreek en zwijg niet voor eeuwig.

Tot nu toe gaan mee:
Ivo_
Mous
SpadeAce
Bliss
Veter

Misschien:
Dapozza
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2002 @ 22:39:47 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op maandag 29-07-2002 om 22:03:49
ik ook
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 30-07-2002 om 13:16:06
zijn die buffetprijzen inclusief twee potjes lasergamen?
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 30-07-2002 om 14:05:14
PAINTBALLEN!!!!!

ow sorry

waar wanneer en idd incl 2 potjes gamen
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 30-07-2002 om 17:29:42
spam schreef:
> zijn die buffetprijzen inclusief twee potjes lasergamen?

Van wat ik heb begrepen is dit de arrengements prijs ja, dus 2x lasergamen + eten. Zullen we iig. nog wel even nagaan (als mous dat nog niet gedaan heeft )
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 30-07-2002 om 18:57:39
Als je het helemaal aantrekkelijk wilt maken moet je natuurlijk pas na 16 augustus gaan lasergamen, dan is van veel 'mensen' het OV weer geldig. Enzo.

En, ik ga nog niet mee want ik vind het een beetje ver reizen
----------------------------------------
Code #404: User not found
veter Gepost door veter op dinsdag 30-07-2002 om 19:26:41
Count me in!!!


En wel barbieknoeien dan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2002 @ 19:27:38 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-08-2002 om 00:26:34
schopje?!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mous Gepost door Mous op maandag 12-08-2002 om 13:34:02
Schopje? Waar slaat dat op
Zorg jij eerst maar eens dat er wat meer mensen mee gaan. Als er genoeg mensen zijn, ga ik wel bellen.
Ik weet alleen niet of het slim is om het van mijn agenda af te laten hangen. Dan gaan we pas ergens maart 2003.
Oh ja en ik wil nog weten welke dag voorkeur heeft en hoe laat.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.