Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-11-2005 om 17:17:21
http://www.foxnews.com/story/0,2933,175860,00.html

http://money.cnn.com/2005/11/17/commentary/game_over/column_gaming/index.htm

moewhahaha

Quote:
Hoewel de eerste lading Xbox 360-consoles die volgende week op de markt verschijnt al lang en breed is uitverkocht, betwijfelen de eerste reviews of het nu wel een goed moment is om in de nieuwe spelmachine te investeren. Fox News kopt bijvoorbeeld keihard met: 'Don't Buy the Xbox 360'. Hoewel men onder de indruk was van de technische mogelijkheden, is men kritisch over de verborgen kosten van spellen, accessoires en abonnementen die nodig zijn om de volledige 'experience' mee te krijgen.

De conclusie is dat er beter gewacht kan worden tot Sony en Nintendo met hun concurrerende producten de prijzen onder druk zetten en de tweede golf van spellen arriveert. Ook CNN concludeert dat het niet slim is om zo snel mogelijk een Xbox 360 te scoren. Hoewel die-hards die niet kunnen wachten waarschijnlijk niet direct teleurgesteld zullen worden, vermoed men wel dat Microsoft voor mensen die een paar maanden geduld op kunnen brengen een betere deal zal bieden.


Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 20-11-2005 om 17:19:02
Ik koop toch de nieuwe sony en nintendo console, ik boycot microsoft in mijn console gaming world.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 20-11-2005 om 17:19:28
ik heb net def jam gekocht voor ps2. ben benieuwd.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 20-11-2005 om 17:21:34
ik zag op de tv een review van project gotham racing voor xbox 360, lijkt echt zoo fucking realistisch net echt gewoon..
ik wacht gewoon een paar maandjes is kijke wat de meeste mensen van de console vinden.. ik ga voor de playstation 3 denk ik
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 20-11-2005 om 17:22:42
-dubbelpost-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2005 @ 17:24:00 ]
Crunx Gepost door Crunx op zondag 20-11-2005 om 17:23:24
call of duty is ook heel realistisch
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-11-2005 om 17:23:36
The first reviews for Xbox 360 games are starting to hit the web! 1UP has reviewed Kameo, Project Gotham Racing 3, FIFA Soccer 2006, NBA 2K6, and Amped 3, while IGN has reviewed Madden NFL 06, Kameo, and NBA 2K6. Judging from both sets of reviews, it looks like Project Gotham Racing 3 - which scored a 10/10 on 1UP - is the only sure winner of the 360 launch games thus far.

Behalve Project Gotham Racing zijn het tot nu toe allemaal tegenvallers of 'meer van hetzelfde'.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 20-11-2005 om 17:24:43
hoelang moet je trouwens nog wachten op de playstation 3?
rame
Gepost door rame op zondag 20-11-2005 om 17:30:02
Quote:
livio schreef op 20-11-2005 @ 17:19
ik heb net def jam gekocht voor ps2. ben benieuwd.


me broer ook, erg dope spel he?

ik blijf trouwens gewoon bij mijn normale xbox, als de spellen maar blijven komen
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 20-11-2005 om 17:32:28
blijven niet komen lijkt mij, misschien nog heel even maar je ziet hoe dat gaat oudere consoles..
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 20-11-2005 om 17:37:49
-dubbelpost-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2005 @ 17:38:10 ]
rame
Gepost door rame op zondag 20-11-2005 om 17:38:58
tsja dan is er altijd nog ebay enzo he, dan kan ik altijd nog de wat oudere spellen halen die ik nu nog te duur vind
Mip
Gepost door Mip op zondag 20-11-2005 om 17:41:20
fuck alle consoles!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 20-11-2005 om 17:54:10
wehoewoheoheohehoe!

ik weet niet, een console is echt wel heel tof om te spelen, met vrienden enzo, gewoon relaxed in de bank voor de tv hangen. PC is allemaal wel heel geweldig, maar ik ben toch echt wel gezwicht voor ps.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zondag 20-11-2005 om 18:14:12
ik heb cod2 gespeeld bij ons in de gameshop en damn...ut was liefde op ut eerste gezicht wat betreft die graphics. maar toch speel ik cod liever op een pc met een wendbaare muis. xbox is meer gemaakt voor racespellen enz geen shooters
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
RockyJ
Gepost door RockyJ op zondag 20-11-2005 om 18:17:19
fok die nieuwe shit. ps2 bevalt nog goed.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-11-2005 om 19:40:46
jep, ik ben het volledig eens, boycot die xbox 360 , komt niet veel goeds van terecht,
licentie van de goede games zitten allemaal bij playstation 2 en de aankomende playstation 3.

de games voor de xbox 360 zijn niet egt vet behalve mss project ghottam 3 racing, aloewel ik heb de eerste project ghottam gespeelt op xbox bij mijn neef en het was niet zo voorstelbaar goed. ( na wat ik had gelezen en gehoord had ik hoge verwachting van dat spel en dacht ik "tog nog iets goed op de xbox" en dan werd ik eigenlijk teleurgesteld.)
Amped word trouwen ver overtroefd door SSX.

De ps2 is en blijft de beste console op dit moment. en als de ps3 komt zal deze de xbox360
100 maal overtreffen.

Microsoft doet het "goed" in de computerwereld, maar van de consolewereld moeten ze duidelijk afblijven.
Zoals Fox News al zei er zitten mooie technische mogelijkheden op die handig kunnen zijn, maar daarvoor moet je dan nog eens extra geld betalen , abo-kosten en dergelijke.




----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 22-11-2005 om 19:48:32
Mwa ik ben totaal niet bevooroordeeld meer, al was ik altijd pro-playstation. Ik heb nu helemaal geen console meer, maar die 360 lijkt me wel relaxed, al ga ik er geen 400 euro voor betalen. Zodra de playstation III uitkomt verlaagt MS de prijs van de 360 wel weer, misschien dat ik dan mn slag sla. En als mensen al gek genoeg zijn om 15 euro per maand te betalen voor een MMORPG, moeten ze ook niet zeuren dat microsoft hetzelfde doet voor add-ons etcetera. Een console is nog altijd veel relaxter om op te gamen dan een PC
----------------------------------------
Days to come
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-11-2005 om 19:53:44
jep een console is veel relaxter dan een pc.
nuja, betalen voor een MMORPG vind ik eigenlijk ook maar kut, en ik doe het dus niet, ik speel aalleen gratis MMORPG, of raak via andere manieren aan een account.

maar betalen voor met een console te spelen is nog belacherijker.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 22-11-2005 om 19:54:29
mss koop ik binnenkort een ps2... is dat slim?

niet zeker? aangezien alle spellen voor ps3 zullen uitkomen.. alleen ps3 vind ik te duur voor zoiets
Boswottels
Gepost door Boswottels op dinsdag 22-11-2005 om 19:54:51
sinds vandaag is die uit in america he
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 22-11-2005 om 20:00:32
Quote:
Schaduw schreef op 22-11-2005 @ 19:54
mss koop ik binnenkort een ps2... is dat slim?

niet zeker? aangezien alle spellen voor ps3 zullen uitkomen.. alleen ps3 vind ik te duur voor zoiets


Het is juist slim om een playstation te kopen. De PSIII is er nog lang niet, en waneer die er wel is houdt sony niet van van de een op de andere dag op met het supporten van de PSII. Bijkomend voordeel is ook nog dat de PSII games in prijs zullen dalen + dat er 1000en games beschikbaar zijn voor een klein prijsje. Ik heb de PSII ooit voor 360 euro gekocht, nu is ie nog maar 150
----------------------------------------
Days to come
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 22-11-2005 om 20:01:55
hmm..

laat ik dan maar is erover gaan denken..
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 22-11-2005 om 20:12:33
ik heb een 2ehandsje voor 75. met memorygeval erbij. en zo'n camera die niemand gebruikt.

en inderdaad toffe games heb je al voor 20. Reken 30 voor een wat recentere game.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 22-11-2005 om 20:17:40
wat? maar 20/30 euro?

damn... dat wordt denk ik volgende maand na het ontvangen van mijn salaris een ps2..
rame
Gepost door rame op dinsdag 22-11-2005 om 20:21:00
ja mijn broer heeft er 2 weken terug ook een gehaald, die spellen zijn zeker niet duur tegenwoordig, als zijn de allernieuwste er denk ik zoiezo pas vanaf 40 hoor
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-11-2005 om 20:22:08
bij de allernieuwste games zit je aan 50 (ik denk aan GTA san andreas) maar je kan veel spelen al dan niet 2de hands, voor een zeeeer zacht prijsje vinden die nogtans zeer goed zijn. denk bijvoorbeeld aan de platinium games.

ik kocht mijn PS2 op de 3de dag dat ie uit was in belgie voor zo'n 545 euro. (wat een rip-off vergeleken met de prijs van nu.)

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 22-11-2005 om 20:22:52
de nieuwste games kosten in de winkel nog wel gewoon 60-70 euro hoor

maar op internet kun je 't veel goedkoper krijgen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-11-2005 om 20:23:40
Quote:
V.I.P. schreef op 22-11-2005 @ 20:22
de nieuwste games kosten in de winkel nog wel gewoon 60-70 euro hoor

maar op internet kun je 't veel goedkoper krijgen


maxium 55 euro nu hier in belgie voor de nieuwste games.
maar je kan ze goedkoper vastkrijgen.

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 22-11-2005 om 20:26:18
het is altijd beter om te wachten met nieuwe dingen om ze pas te kopen als ze niet meer nieuw zijn...... dat heeft FOX of CNN niet bedacht, maar is een aloude economisch feitje.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-11-2005 om 20:27:51
tjah, maar kijk je zou kunnen denken dat de prijs niet veel zou dalen, zoals bijvoorbeeld het geval is bij een auto. of randware voor je pc, (ik denk aan printer en dergelijke).

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 22-11-2005 om 20:43:02
ik koop games en consoles altijd pas als ze al lang afgeprijsd zijn, en dan meestal ook nog tweedehands

scheelt echt heel veel geld
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-11-2005 om 20:44:38
Well, it's here. Braving long lines and launch parties, and even jail time, those that were willing to pony up the time and money have their hands on the first player in the next-gen war. 360 impressions are available all across the web, with [H]ardOCP and Gamespot offering exhaustive experiences for the interested gamer. The BBC, as always, offers a bigger perspective on the launch, and Gamasutra confirms that Microsoft is in for the long haul in the games industry. From the BBC: "Sony and Nintendo are planning to unleash their next gen consoles during 2006, giving Microsoft an edge over its rivals. The software giant is virtually tied with Nintendo for second place, way behind Sony, in a games market worth $25 billion globally. Microsoft has ambitious plans for its new machine. It said it expects to ship up to three million 360s worldwide within 90 days. But the company has admitted that the worldwide launch of the console could mean shortages in the run-up to Christmas. The console is due to hit Europe on 2 December and Japan on 10 December and some retailers are also warning about limited supplies."

Quote:
It's only been on sale since midnight and the Yanks are already going crazy for the Xbox 360, with many queuing for hours to get their hands on a console and some shops reporting that they've already sold out.

Some gamers have gone to even greater extremes - like the man who robbed an Electronics Boutique store in Stafford, Virginia in the early hours of this morning. According to US website GameSpot, he held the store manager up at gunpoint and ordered him to hand over two Xbox 360s. Presumably ones with hard drives.


Zie .. xbox'ers zijn terroristen!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2005 @ 20:45:31 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 22-11-2005 om 20:47:48
Ik ben die hard, koop die ish meteen als het uit is, betaal het lekker toch niet zelf
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
rame
Gepost door rame op dinsdag 22-11-2005 om 21:08:09
@ dap zijn 2e stukje, worden de xbox 360's niet standaard geleverd met hard drives dan?
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 22-11-2005 om 21:10:29
je hebt 2 versies volges mij de goedkope zonder hard drive en de dure met, de harddrive kan je makkelijk mee nemen en bij iemand anders in zn xbox doen om met je eige saved games enzo door te kunnen gamen
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 22-11-2005 om 21:13:57
pro evo 5 _0_




sorry
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 23-11-2005 om 12:15:52
Ik ga in iedergeval een PS3 over jaar kopen.. hopend dat na een jaartje de prijs een beetje gedaald is.. 360 wacht ik mee.. misschien dat ik het koop.. want er komen wel dope spellen op..

Maarre eerst ff videokaart wisselen van pc's.. ik kan de sims niet spelen op me nieuwe pc.. of ik ga Nvidia FX5500 hale maar ik weet niet zeker..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 23-11-2005 om 12:31:34
Quote:
Mip schreef op 20-11-2005 @ 17:41
fuck alle consoles!


word naar dat!!!! pc is veel relaxter!
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 23-11-2005 om 12:44:10
Ik koop geen consoles meer, de enigste tijden dat ik er mee speel zijn als we met een paar vrienden ergens binnen zitten en dan zetten we heel af en toe eens een ps2 of gamecube aan, wel leuk daar niet van, maar ik speel zelf nooit meer op mn gamecube en mn ps2 is gejat. Dus ik ga geen geld meer uitgeven aan die dingen.
----------------------------------------
Jos de Boss
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op woensdag 23-11-2005 om 12:47:12
Quote:
Jos de Boss schreef op 23-11-2005 @ 12:44
en mn ps2 is gejat. .



MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 23-11-2005 om 12:48:59
hoe kan je je ps2 nu laten stelen?
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 23-11-2005 om 13:11:55
Ik kies standaard voor die PS3, kan ik nu alvast beginnen met sparen
----------------------------------------
clonebabybeats baby
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 23-11-2005 om 15:08:53
Ik weet nog niet welke ik ga kopen

Ik was altijd eerst van plan voor de PS3 te gaan, maar nadat ik de DVD van de PU over de E3 heb gezien ben ik toch gaan twijfelen - de filmpjes van de PS3 zagen er wel heel vet uit, maar het was allemaal precies hetzelfde als je nu ook al hebt. Xbox360 was veel gevarieerder. Helaas ben ik principeel een beetje tegen Xbox, anders zou ik toch wel erg gaan twijfelen...

En ik ben ook wel erg benieuwd waar Nintendo mee gaat komen.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op woensdag 23-11-2005 om 16:39:04
ik weet het ook niet, ik wacht gewoon tot ze er wat langer zijn en het duidelijk is welke beter is en er betere spellen voor uitkomen..ben btw ook erg benieuwd naar de nintendo, als ze weer met zow iets baggers kome is het mischien wel einde van de nintendo console's :')
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 23-11-2005 om 16:43:08
denk dat nintendo altijd zal voort blijven bestaan door hun nogal kiddy spellen.. pokemon mario etc..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op woensdag 23-11-2005 om 16:45:23
jep nintendo was de shit toen ik klein was, die nintendo 64 met zijn super mario, die gameboy met zijn pokemon. maar vanaf een bepaald leeftijd is daar geen fun meer aan en spring je op die playstation.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 23-11-2005 om 16:51:05
op de playstation springen?

en dan vind je je te oud voor de nintendo dingen...


rrrrrright
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 23-11-2005 om 16:53:57
Nintendo heeft hele dope spellen hoor, niets kiddy aan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op woensdag 23-11-2005 om 16:56:55
ja, nintendo heeft gewoon wel dope dingen. Maar ik weet niet cker of ze ook doorgaan met nog een console voor de Internationale markt als deze ook weer flopt. Zou wel jammer zijn, alleen al omdat het de andere ontwikkelaars tot het uiterste dwingt
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.