Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
tsssss ---------------------------------------- fuck yu | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
pfff ---------------------------------------- fuck yu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
timo is gek ! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 22-11-2005 @ 21:53 he he he.. DEK is gehackt ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 22-11-2005 @ 21:53 he he he.. DEK is gehackt ![]() hoezo DEK is gehackt, bedoel je dat "die ene kerel" gehackt is op msn fzo? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
livio waar woon je ergen sin den haag dan ---------------------------------------- fuck yu | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jaa.... zal wel.. maar hij vraagt nu zelfs aan mij over advies over dames.. die gast ken ik 2 seconden.. het is te grappig ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
in de Reinkenstraat, ligt in Duinoord, more specific ?. why ? | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-11-2005 @ 21:59 in de Reinkenstraat, ligt in Duinoord, more specific ?. why ? welk nummer? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 22-11-2005 @ 21:58 jaa.... zal wel.. maar hij vraagt nu zelfs aan mij over advies over dames.. die gast ken ik 2 seconden.. het is te grappig :p daz wel toevallig hé:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
67 | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kom je me nu in elkaar slaan? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
den haag connectieeee | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-11-2005 @ 22:01 kom je me nu in elkaar slaan? ja en we gaan picknicken in jouw huis:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik kom je halen livio.. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-11-2005 @ 22:01 kom je me nu in elkaar slaan? ja, pas maar op gekkerd ---------------------------------------- fuck yu | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
wat gaan jullie fokken? ik weet mijn eigen wachtwoord niet eens :S ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
ik wel! muhahahaha ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
DEK.. ken jij lotte ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
aan je keywoord sleutelen in je profiel is een dubbelzinnige bezigheid![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
GOALLL ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
maarre, vanwaar de den haag vraag beste timo ? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
mooie goal.. dat wel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ja ik ken lotte :S hoe de fok ken jij haar?! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
omdat die hacker erover begint.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
tjekkuuut! ---------------------------------------- fuck yu | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 22-11-2005 @ 22:12 omdat die hacker erover begint.. : | kaaaaaaaaaaaaankkeer apart. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
die 'hacker' is gewoon een bekende van je yo! | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
change your password ---------------------------------------- fuck yu | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dit is fucking grappig.. hij wil gelijk met me afspreken omdat ik zeg dat ik een lekkere zus heb.. komt hij zaterdag naar rotterdam toe ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je gelooft het ook nog? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hmm.. hyreme praat je nou poep omdat je toevallig weet dat ik niet op msn kan, of meen je het? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
niet in driehoeksverhoudingen praten jongens, is erg vervelend [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2005 @ 22:19:37 ] ---------------------------------------- fuck yu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() hollaaaaaa. gekocht. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik meen het.. want die gast praat hele tijd over lotte.. hij noemt zichzelf henk.. hij praat ook tegen dopoloog.. enne hij is raar.. hij is 17.. Ik praat geen poep.. Ohw ja je bent een poedelhoofd volgens hem.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik weet wie het is, hij is stoned, let maar niet op hem![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
alweer goaall ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
en een lelijke kut tegen goal | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
maar livio, kunnen ze toch wel missen in de markies ? ![]() ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik wil niet naar school ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hihi ik lees nu pas die ish met DEK. ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 22-11-2005 @ 23:19 maar livio, kunnen ze toch wel missen in de markies ? ![]() ![]() hehe ik ben daar inmiddels ook alweer de nodige maanden niet meer geweest. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
aight aight ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
maar nu ff ontopic | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Word man | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja zeker zeker the kapowski is er weer eens | ||
![]() | ![]() |
Kapowski, heerlijke afbeelding. heb je die in iets anders dan .png op je pc staan? als je deze in .gif of .jpg of dergelijk hebt mag je die mij altijd eens doormailen ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja wil ik wel ik ben nu ff op school ik ben er rond etenstijd wel dat moet je maar ff prive berichtje sturen als ik online ben ok? | ||
![]() | ![]() |
oke goed. haha DEK, heb je het probleem met je hacker al opgelost? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ga denk ik zo weer een bar multi posten in dat topic van Surya. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |