Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 23-11-2005 om 22:54:33
Een 25-jarige Amerikaanse lerares heeft dinsdag toegegeven dat zij seks heeft gehad met een 14-jarige leerling.

In ruil voor haar bekentenis ontloopt Debra Lafave een gevangenisstraf en krijgt zij drie jaar elektronisch huisarrest en een proeftijd van zeven jaar. Ook mag zij nooit meer voor de klas staan of een ander beroep uitoefenen waarin zij contact heeft met kinderen, noch mag zij geld verdienen door de verkoop van haar verhaal.

Het slachtoffer vertelde de politie dat zij seks hadden gehad in een klaslokaal, bij de lerares thuis en één keer in een rijdende auto terwijl zijn 15-jarige neef achter het stuur zat.

bron : telegraaf
http://www.telegraaf.nl/buitenland/29115621/Lerares_geeft_seks_met_leerling_(14)_toe.html

Ok eerlijk wie zou die lerares niet stukmaken?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 22:55:11
ik, want ik heb een andere foto van dr gezien
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 23-11-2005 om 22:57:20


Omg livio was right, she is hideous
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 23-11-2005 om 22:57:20
ik zou d'r 12 jaar terug ook gedaan hebben... hmmz nee... toen was ze 13... ik zou d'r nu ook gedaan hebben
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 23-11-2005 om 22:57:49
wow, de foto bij het artiekel was een stuk beter dan deze, hierop zou ik 'r niet doen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 22:58:18
had andere foto gezien.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 23-11-2005 om 22:58:33
spade, je vergeet iets : namelijk mijn cadeautje omdat ik op precies dezelfde tijd poste.

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 23-11-2005 om 22:59:22
nouja.. ik denk dat je als 14jarige iedere jonge vrouw zou pakken mits het niet té erg gesteld is met d'r utierlijk
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 23-11-2005 om 23:00:24
Nah ik zou niet nee zeggen maar ik zou het initiatief niet nemen..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 23-11-2005 om 23:00:28
noh schaduw, was jou puberteit echt zo extreem?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 23:03:31
ehehehe
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 23-11-2005 om 23:04:08
nee, ik was met mijn 14 jaar al onder de panne bij mijn huidige vriendin..

ik spreek voor die kleine jochies die WEL puberen en op alles geilen wat los of vast zit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 23:06:29
hehe jouw 14 jaar was 2 jaar terug
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 23-11-2005 om 23:12:17
ik mis de grap?
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 23-11-2005 om 23:14:24
I'd do her.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 23:15:40
Quote:
Schaduw schreef op 23-11-2005 @ 23:12
ik mis de grap?


is er ook absoluut niet. Het klonk alsof het way way back was.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 23-11-2005 om 23:17:01
ah.. zoiets dacht ik al...

maar je hebt gelijk, ik betrap mezelf ook af en toe op dat ik spreek als een oude wijze man over de pubertijd terwijl ik er net uit ben (als ik er al ooit in ben geweest maar das ander verhaal)
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 23-11-2005 om 23:41:37
Ik koester mijn puberteit als een soort teddybeer uit mn kindertijd die nog steeds onder je bed ligt en tevoorschijn komt wanneer je iets zoekt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 23-11-2005 om 23:51:52
ik zit nu pas in mn pubertijd qua gedrag
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-11-2005 om 23:53:11
ik af en toe, wanneer het me uitkomt.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 23-11-2005 om 23:56:23
Quote:
L2N schreef op 23-11-2005 @ 22:54
Het slachtoffer vertelde de politie dat zij seks hadden gehad in een klaslokaal, bij de lerares thuis en één keer in een rijdende auto terwijl zijn 15-jarige neef achter het stuur zat.

het slachtoffer, yeah right
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op woensdag 23-11-2005 om 23:59:41
lol @ op je 16e uit de puberteit zijn, we praten wel verder als je 21 + ben, kijken hoe volwassen je jezelf dan nog vond op je 16e

Verder had ik haar wel gedaan toen ik 14 was,

Ik heb genoeg foto's gezien waar ze er wel goed uitzag. Het lijkt erop alsof ze aardig heeft zitten janken op die pics die minder zijn. Weinig vrouwen zijn nog aantrekkelijk na een potje huilen ..
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op donderdag 24-11-2005 om 00:54:43
Hoe lekker ze ook is.. het kan gewoon nie! alleen in stoute dromen.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 24-11-2005 om 01:07:35
Waarom zou je nou niet met je lerares sex kunnen hebben.. ik zou het niet erg vinden ( ligt er natuurlijk wel aan hoe diegene eruit ziet en hoe oud ze is.. )
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 24-11-2005 om 01:22:18
Het gaat toch ook om dat leeftijdsverschil, het is verboden om met minderjarigen seks te hebben als volwassene.

Edit:
Dames en heren, er is een belangrijk bewijstuk gevonden in de zaak kindernakker

[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-11-2005 @ 01:30:58 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Sinterklaas
Gepost door Sinterklaas op donderdag 24-11-2005 om 02:48:35
maar dat betekent dat ik nog jaren moet wachten voordat ik weer sex kan hebben met mijn vriendin!
Sinterklaas
Gepost door Sinterklaas op donderdag 24-11-2005 om 02:59:05
Een goeie vriend van me vertelde me een keer dat hij iets heel sicks had gedaan: hij had een kind verwekt bij een twaalfjarig meisje. Toen hij erachter kwam dat ze zwanger was heeft hij besloten dat het kind geaborteerd moest worden. In plaats van een kliniek op te zoeken heeft hij zelf de abortus uitgevoerd; het meisje had hij vastgebonden op een strijkplank. Het kind was al zo ver volgroeid toen hij het uit de buik haalde, dat het leefde. Hij heeft toen die baby - mijn vriend is een onverbeterlijke pedofiel - voor de ogen van het meisje doodgeneukt!

Ongelooflijk he.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 24-11-2005 om 08:56:44
boeieuh!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 24-11-2005 om 10:16:15
Quote:
Sinterklaas schreef op 24-11-2005 @ 02:59
Een goeie vriend van me vertelde me een keer dat hij iets heel sicks had gedaan: hij had een kind verwekt bij een twaalfjarig meisje. Toen hij erachter kwam dat ze zwanger was heeft hij besloten dat het kind geaborteerd moest worden. In plaats van een kliniek op te zoeken heeft hij zelf de abortus uitgevoerd; het meisje had hij vastgebonden op een strijkplank. Het kind was al zo ver volgroeid toen hij het uit de buik haalde, dat het leefde. Hij heeft toen die baby - mijn vriend is een onverbeterlijke pedofiel - voor de ogen van het meisje doodgeneukt!

Ongelooflijk he.


ha-ha-ha
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 24-11-2005 om 11:39:29
Quote:
Sinterklaas schreef op 24-11-2005 @ 02:59
Een goeie vriend van me vertelde me een keer dat hij iets heel sicks had gedaan: hij had een kind verwekt bij een twaalfjarig meisje. Toen hij erachter kwam dat ze zwanger was heeft hij besloten dat het kind geaborteerd moest worden. In plaats van een kliniek op te zoeken heeft hij zelf de abortus uitgevoerd; het meisje had hij vastgebonden op een strijkplank. Het kind was al zo ver volgroeid toen hij het uit de buik haalde, dat het leefde. Hij heeft toen die baby - mijn vriend is een onverbeterlijke pedofiel - voor de ogen van het meisje doodgeneukt!

Ongelooflijk he.



Het zal wel Bullshit zijn en als het echt waar is vind ik dat echt niet strak ofzo dan zou ik die kill echt doodmaken of doodlaten neuken door een grote neger of shit. Ik zie echt niet in waarom dit stoer of grappig is ofzo vind het alleen ziek.

ontopic: als die gast dat nouw wil vind ik dit echt onzin wat zou jij doen ik zou er ook overheen zijn gegaan hoor ik weet niet
----------------------------------------
overdedreven dang
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 24-11-2005 om 11:39:31
Quote:
Sinterklaas schreef op 24-11-2005 @ 02:59
Een goeie vriend van me vertelde me een keer dat hij iets heel sicks had gedaan: hij had een kind verwekt bij een twaalfjarig meisje. Toen hij erachter kwam dat ze zwanger was heeft hij besloten dat het kind geaborteerd moest worden. In plaats van een kliniek op te zoeken heeft hij zelf de abortus uitgevoerd; het meisje had hij vastgebonden op een strijkplank. Het kind was al zo ver volgroeid toen hij het uit de buik haalde, dat het leefde. Hij heeft toen die baby - mijn vriend is een onverbeterlijke pedofiel - voor de ogen van het meisje doodgeneukt!

Ongelooflijk he.



Het zal wel Bullshit zijn en als het echt waar is vind ik dat echt niet strak ofzo dan zou ik die kill echt doodmaken of doodlaten neuken door een grote neger of shit. Ik zie echt niet in waarom dit stoer of grappig is ofzo vind het alleen ziek.

ontopic: als die gast dat nouw wil vind ik dit echt onzin wat zou jij doen ik zou er ook overheen zijn gegaan hoor ik weet niet
----------------------------------------
overdedreven dang
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 24-11-2005 om 11:48:17
wat ben jij goedgelovig sinterklaas
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-11-2005 @ 11:48:53 ]

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 24-11-2005 om 11:51:13
idd, volges mij zat die vriend van jou 'm vet te spacen tijdens die tori sint! haha
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 24-11-2005 om 11:58:21
Ach laat Sint toch, hij heeft dit jaar vast geen aandacht gekregen van zijn hulppieten...

back ontopic:
zou het denk ik niet mer haar doen... ze heeft een beetje zo een "psycho-girlfriend-look" hahaha.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
janet4
4M$T3RD4MMMM
Gepost door janet4 op donderdag 24-11-2005 om 12:01:16
Dat mens is echt ziek!
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 24-11-2005 om 12:31:44
damn, ik zou dat wijf zeker ballen gek, op die andere foto is ze zeker hot.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 24-11-2005 om 12:37:16
Als ik 14 was en mijn teacher deed zulke dingen bij mij zou ik me best een pappie voelen
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 24-11-2005 om 12:39:19
Haha word man, ze ziet er helemaal niet slecht uit.
----------------------------------------
Jos de Boss
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 24-11-2005 om 12:51:39
Quote:
Noedels schreef op 24-11-2005 @ 12:37
Als ik 14 was en mijn teacher deed zulke dingen bij mij zou ik me best een pappie voelen


haha ofniet


----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 24-11-2005 om 12:52:19
elke gozer van 14 zou dat doen

en zoiets is al vaker gebeurt in amerika

ik zou haar ook flink pakken

en later een voldoende halen
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 24-11-2005 om 13:09:47
Lekker toch... :p maar amerika is gewoon een raar land
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 24-11-2005 om 13:10:35
Quote:
-pascool- schreef op 24-11-2005 @ 08:56
boeieuh!
cml.exe
Gepost door cml.exe op donderdag 24-11-2005 om 13:27:25
gewoon krikken die handel
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 24-11-2005 om 13:45:28
ik zou t niet weigeren nee maar echt "hot" is ze niet
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 24-11-2005 om 14:03:32
ik heb andere foto's van haar gezien waarop ze er beter uitzag als op de foto hierboven
----------------------------------------
beng!
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op donderdag 24-11-2005 om 14:28:37
volgens mij weigert geen enkel jochie van 13 dat toch.. o0
ik niet als ik nog 13 was iig..
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
SlaapFeest
Tekst Manipulator
Gepost door SlaapFeest op donderdag 24-11-2005 om 15:30:05
Als het andersom zou zijn geweest (een leraar van 30 die sex heeft met een klein meisje van 14) zouden de woorden niet van de lucht zijn. Dan is het goor, walgelijk, mensonterend en dan zou die vent opgehangen moeten worden volgens de meerderheid van de mensen in de wereld.

Maar 't is hier andersom en iedere knaap hier zit met een tent in de broek te denken: damn, neuken! En idd: die andere foto is niet verkeerd en nu ik 25 ben is 't heel makkelijk om te denken dat 't een geweldige kans is, maar waar het om gaat is dat zij d'r relatie met haar leerling heeft misbruikt. De kans dat een kind daar zo'n emotionele dreun van krijgt is gigantisch, immers: zijn levensloop is dusdanig anders dan de reguliere dat een naschok bijna niet te voorkomen is. Die jongen moet net zo goed de kans hebben om zichzelf te ontwikkelen in zijn jeugd. Seks hoort daar uiteraard bij, maar die lerares zorgt ervoor dat hij dat niet op zijn eigen termen kan doen.

En ook al komt het initiatief vanuit de jongen dan nog had dit niet mogen gebeuren. Dan kan er sprake zijn van een probleem van een hele andere aard en dan is de lerares verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat die jongen de juiste hulp krijgt. Zij heeft op een grove manier de vertrouwensrelatie tussen leraar/leerling misbruikt en de gevangenisstraf is dan ook niet meer als terecht.
----------------------------------------
So Tread Softly. For you tread on my Dreams
NTE072 Gepost door NTE072 op donderdag 24-11-2005 om 15:31:55
"Sinterklaas schreef op 24-11-2005 @ 02:59
Een goeie vriend van me vertelde me een keer dat hij iets heel sicks had gedaan: hij had een kind verwekt bij een twaalfjarig meisje. Toen hij erachter kwam dat ze zwanger was heeft hij besloten dat het kind geaborteerd moest worden. In plaats van een kliniek op te zoeken heeft hij zelf de abortus uitgevoerd; het meisje had hij vastgebonden op een strijkplank. Het kind was al zo ver volgroeid toen hij het uit de buik haalde, dat het leefde. Hij heeft toen die baby - mijn vriend is een onverbeterlijke pedofiel - voor de ogen van het meisje doodgeneukt!"


shit gaat te fur
de daad zelf ook já, maar ik heb et over de psycho die deze shitzels serieus in een forum aan de orde wil brengen
kyk me lachen man
je moet je rust zoeken in tracks die je aanspreken en dit verder laten voor wat et is
tjó
----------------------------------------
& ee begryp me niet verkeerd
maar als je kankerdom ben ja dan kyk ik op je neer.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 24-11-2005 om 15:33:41
hmmmz, mensen zullen we niet meer op sinterklaas reageren, hij komt toch niet meer terug voorlopig

Met een ban post het moeilijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Boswottels
Gepost door Boswottels op donderdag 24-11-2005 om 15:33:52
ik zou die kans ook pakken hoor lekker weifie toch
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.