Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 03-08-2002 om 10:45:15
wie kent zwientjetik nou niet... de beroemde sport waarin enkele boeren geblindoekt een varken moeten aantikken dat zich temidden van enkele hooibalen in de modder bevind. maar wisten jullie ook dat #osdorp de aanwezigheid van een heuse kampioen in deze sport mag genieten? dat is namelijk onze eigen scrum*.*

ik zat al uit te kijken naar de nazomer vaqn 2002, waarin het zwientjetik 2002 plaats zou vinden, welke zender zou de rechten bemachtigd zien te krijgen, wat voor tegenstanders zou scrum* krijgen, enz enz... maar wat vertelde scrum* mij gisteren, tot mijn grote spijt, hij vertelde me dat zwientjetik 2002 niet door zal gaan door gebrek aan interesse.

ik wilde aan de hand van deze posting even mijn spijt betuigen aan scrum*, die al vele maanden van training voor niets achter de rug heeft. veel sterkte toegewenst de komende tijd! en laten we hopen dat men het plan voor de zwientjetik winterspelen doorzet.

gegroet, livio
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 03-08-2002 om 10:57:33
sportief van je.
Ivo_
Hiphop is voor Hippies
Gepost door Ivo_ op zaterdag 03-08-2002 om 11:32:47
kut voor je scrum
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 07-08-2002 om 18:17:12
Onzin hoort in de Onzin hoek. Flauw grapjes kunnen daar mooi plaats nemen tussen de andere flauwe grapjes.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-08-2002 om 10:52:29
zeg.... wou jij zwientjetik soms als onzin beschouwen... respectloos schertsfiguur dat je bent ! Zwientjetik is een hardstikke serieuze sport !
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op vrijdag 09-08-2002 om 17:55:41
zwientjetik is voor homo's
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 09-08-2002 om 18:36:51
[18:34] [dwerg] Bedankt dat je hebt meegedaan met deze prijsvraag. Dat is niet voor niets geweest want jij hebt 2 van die felbegeerde kaarten gewonnen voor een uniek concert dat Bløf op 18 augustus zal geven op één van de Zeeuwse stranden!
[18:36] [Flagg] *kuch*
[18:36] [Flagg]
[18:37] * Flagg slaps flyboy around a bit with a large trout
[18:38] [dwerg] hmshit.
[18:38] [dwerg] dan moet ik tegelijkertijd in bloemendaal een cricketwedstrijd spelen.
[18:39] [teig] ah
[18:39] [teig] dan geef je de kaarten aan flyboy+flagg
[18:40] [teig] die willen wat met elkaar geloof ik.
[18:40] [Flagg] sssttttt.......
[18:40] [Flagg] niet iedereen hoeft het te weten
----------------------------------------
Code #404: User not found
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op vrijdag 09-08-2002 om 21:39:51
Gebrek aan interesse? Hou kan dat nou?
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.