Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 16-05-2006 om 09:01:43
Quote:
Mx Fortune schreef op 16-05-2006 @ 00:06
Ik weet niet of het hier al is gezegt, want ik heb geen zin om die lappen text te lezen, maar ik hoor zojuist dat hirsi ali het land uit getrapt wordt, omdat ze via niet-echt-legale wijze hier verblijft.


serieus ?? hehe
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 16-05-2006 om 09:17:11
kut wijf, eerst in nederland komen huilen dan liegen terwijl heel de vvd dat al wist en nu naar amerika vertrekken, even profiteren van nederland, het hele land op zn kop zetten en nu gauw weg wezen..

blijf maar weg zou ik zeggen.
boris
Gepost door boris op dinsdag 16-05-2006 om 09:36:33
Het mooiste is nog dat ze eigenlijk nooit Nederlander is geweest, ze heeft een valse naam opgegeven, dus het nederlanderschap is haar nooit toegekend. Wel tekenend dat Rita op eigen initiatief homo's naar Iran stuurt etc. maar als het iemand van haar eigen clubje betreft, dat er druk van buitenaf moet komen.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 09:53:04
Quote:
boris schreef op 16-05-2006 @ 09:36
Het mooiste is nog dat ze eigenlijk nooit Nederlander is geweest, ze heeft een valse naam opgegeven, dus het nederlanderschap is haar nooit toegekend. Wel tekenend dat Rita op eigen initiatief homo's naar Iran stuurt etc. maar als het iemand van haar eigen clubje betreft, dat er druk van buitenaf moet komen.

Word naar datte. Ik wed dat de hele VVD wel wist van Hirsi Ali's bij elkaar gelogen paspoort.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 16-05-2006 om 09:59:22
Knap staaltje werk van de AIVD ! Komen ze er nu ineens achter dat ze geen eckte nederlandse is en dat ze dus ten eerste al niet in de kamer mag zitten en ten tweede dat ze nog illegaal in het land is ook. En dan ineens op hoge poten, en vanalles proberen om het goed te praten.
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 10:05:31
Quote:
Mx Fortune schreef op 16-05-2006 @ 09:59
Knap staaltje werk van de AIVD ! Komen ze er nu ineens achter dat ze geen eckte nederlandse is en dat ze dus ten eerste al niet in de kamer mag zitten en ten tweede dat ze nog illegaal in het land is ook. En dan ineens op hoge poten, en vanalles proberen om het goed te praten.

Ook typisch hoe ze er 'achter komen.' Eerst vertelt Ayaan het aan de VVD, dan nog een keer in het openbaar, dan nog een keer in het openbaar als reactie op de Zembla-documentaire. Dan moet er nog een 'onderzoek' georganiseerd worden om tot deze 'opzienbarende ontdekking' te komen.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 16-05-2006 om 10:20:07
haha! Ik bedoel maar. Als die shit niet aan het licht was gekomen, was Ayaan in September naar Amerika gegaan en niemand had ergens nog last van.

Nee man, die AIVD zijn ook niet alles. Toch apart dat een minister (naam ontschoten..was het Zalm?) die zei dat we haar met rust moesten laten, want het waren privé zaken van haar.

Sorry, maar hoe kan iemand die illegaal in het land is en illegaal in de politiek zit, nog sprake hebben van privé op dat gebied. Moeten we het dan verzwijgen en maar pikken dat ze illegaal in het land is ? Nee man! Maar dat er dan wordt gezegt dat het onze zaken niet zijn. Dat zijn het wel, ze "regeert" ons land (althans...je snapt me) en als ZIJ dat op illegale wijze doet mag dat. Nee, dat is weer typisch hoor dit.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 16-05-2006 om 11:52:16
Quote:
LD50 schreef op 15-05-2006 @ 19:33
(...)

Volgens mij staat toch alleen in de Bijbel dat homo's dood moeten hoor.


nou weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat mag je dus vergeten,

een crhisten stelt de 10 geboden boven alles, en daarin staat Niet Doden, zelfs de gedachte dat je iemand het liefst dood ziet is dan al een moord.


Sjah Ayaan moet maar gewoon vertrekken, Verdonk moet nu ook laten zien dat ze de Iron Woman is
Er zijn ook homofiele crhistenen, deze hebben dus wel de gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht maar mogen dat volgens hun geloof niet uiten, maar nee dood hoeven ze niet.

Maar de bijbel is een boek wat je in zijn geheel moet lezen en niet losse teksten uit zijn verband moet rukken want daar komen de raarste dingen van.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 11:53:21 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
LD50
Gepost door LD50 op dinsdag 16-05-2006 om 11:55:51
Quote:
Prow schreef op 16-05-2006 @ 11:52
(...)

nou weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat mag je dus vergeten,

een crhisten stelt de 10 geboden boven alles, en daarin staat Niet Doden, zelfs de gedachte dat je iemand het liefst dood ziet is dan al een moord.

Er zijn ook homofiele crhistenen, deze hebben dus wel de gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht maar mogen dat volgens hun geloof niet uiten, maar nee dood hoeven ze niet.

Maar de bijbel is een boek wat je in zijn geheel moet lezen en niet losse teksten uit zijn verband moet rukken want daar komen de raarste dingen van.


Lieve Prow,

Wat mooi dat je dit zo schattig post: eerst laat je weten dat de Islam radicaler is dan het Christendom, om daarna te zeggen dat je de Bijbel moet lezen in haar(!) geheel en niet zinnen uit haar(!) verband moet trekken. Is het ooit in je opgekomen dat dit hetzelfde is met de Quraan? Heb je ooit de Quraan in haar geheel gelezen? Ken je de vijf 'pijlers' van de Islam?

Verder: over de Bijbel...

(Leviticus 18:22-23) Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw zal ook niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben; het is een gruwelijke vermenging.

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

Verder wil ik ook graag met je discussieren over de daadwerkelijke inhoud van de Bijbel, Quraan en de Torah. Verder ingaande op hoe de Bijbel is geschreven en hoe het Christendom hedendaags in elkaar steekt, terwijl Jezus het anders wilde, afgaande uit teksten in de Bijbel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 11:57:37 ]

----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 12:00:11
Quote:
LD50 schreef op 16-05-2006 @ 11:55
...Verder wil ik ook graag met je discussieren over de daadwerkelijke inhoud van de Bijbel, Quraan en de Torah. Verder ingaande op hoe de Bijbel is geschreven en hoe het Christendom hedendaags in elkaar steekt, terwijl Jezus het anders wilde, afgaande uit teksten in de Bijbel.

Achja, daarom heb je ook protestanten en verschillende stromingen joden en islamieten. Kennelijk zijn alle heilige boeken dicussieerbaar omdat er zoveel tegenstrijdigheid in staat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 12:00:50 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 16-05-2006 om 12:15:21
@ LD50, ik baseer dat radicalisme puur op hedendaagse gebeurenissen en niet op de bijbel en koraan.

Maar even over die teksen, er staat nergens letterlijk dat wanneer een man bij een man gelegen heeft (om het in die sfeer te houden) dat de mensen hem MOET doden,

(Leviticus 20:13) Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

dit staat er, zij zullen zekerlijk gedood worden, God zal de dus zekerlijk straffen. dat zekerlijk geeft aan dat wij ons niet druk hoeven te maken of we homo's moeten straffen want daar zorgt God voor. Maar er staat ook dat ze pas schuldig zijn waneer zij hun gevoelens uiten. De gevoelens hebben is niet schuldig meer ze uiten dat is verkeerd. volgens de bijbel dan. Want je moet er wel in geloven.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
LD50
Gepost door LD50 op dinsdag 16-05-2006 om 12:21:03
Quote:
Prow schreef op 16-05-2006 @ 12:15
@ LD50, ik baseer dat radicalisme puur op hedendaagse gebeurenissen en niet op de bijbel en koraan.


De hedendaagse gebeurtenissen wat betreft radicale moslims doen zij op basis van teksten uit de Quraan, al onbreekt het daar zelfs vaak aan en is het uit naam van God/Allah tegen alles dat niet in God/Allah gelooft. Wat mij betreft kun je het woord 'moslim-terroristen' zelfs weglaten, aangezien een 'ware' moslim een ander volk met rust hoort te laten en ze niet eens een scheldnaam mag geven. (Soera 49:11)

Quote:
Prow schreef op 16-05-2006 @ 12:15
Maar even over die teksen, er staat nergens letterlijk dat wanneer een man bij een man gelegen heeft (om het in die sfeer te houden) dat de mensen hem MOET doden,

dit staat er, zij zullen zekerlijk gedood worden, God zal de dus zekerlijk straffen. dat zekerlijk geeft aan dat wij ons niet druk hoeven te maken of we homo's moeten straffen want daar zorgt God voor. Maar er staat ook dat ze pas schuldig zijn waneer zij hun gevoelens uiten. De gevoelens hebben is niet schuldig meer ze uiten dat is verkeerd. volgens de bijbel dan. Want je moet er wel in geloven.


Er staat toch echt letterlijk dat zij gedood zullen worden. God heeft na Sodom en Gomorra niemand meer gedood. Waar jij ziet staan dat ze pas schuldig zijn na het erkennen van hun gevoelens kan ik ook even niet plaatsen. Net als een homofiel is een vrouw ondergeschikt aan een 'normale man' in de Bijbel.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 12:24:36
Volgens mij staat er ook in de Bijbel dat mannen sowieso niet mag verlangen naar mannen/schoonmoeder/schoonzus. Maar of aan het verlangen alleen ook consequenties verbonden zijn, weet ik niet.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op dinsdag 16-05-2006 om 14:17:51
@ ld

dit staat er, zij zullen zekerlijk gedood worden, God zal de dus zekerlijk straffen. dat zekerlijk geeft aan dat wij ons niet druk hoeven te maken of we homo's moeten straffen want daar zorgt God voor.

er staat nergens in de bijbel dat wij ze moeten doden! en wie zegt dat God na Sodom en Gomorra niemand meer gedood heeft? God oordeelt toch over leven en dood? en al die slachtoffers van natuurrampen etc.?
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 16-05-2006 om 15:34:17
osmosis voor vvd kamerlid!!!!!!

stem nu lijst 5 no 38!!!!!


----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 16-05-2006 om 15:40:13
serieus??
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 16-05-2006 om 15:41:08
ehhe ik klik op vorige in m`n firewox. en krijg ik de melding je bericht is gepost.. dubbel..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 15:42:30 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 16-05-2006 om 15:44:27
Quote:
Prow schreef op 16-05-2006 @ 14:17
@ ld

dit staat er, zij zullen zekerlijk gedood worden, God zal de dus zekerlijk straffen. dat zekerlijk geeft aan dat wij ons niet druk hoeven te maken of we homo's moeten straffen want daar zorgt God voor.

er staat nergens in de bijbel dat wij ze moeten doden! en wie zegt dat God na Sodom en Gomorra niemand meer gedood heeft? God oordeelt toch over leven en dood? en al die slachtoffers van natuurrampen etc.?


wat d8 je van een oom van een vriend van me die tot ze 65e fulltime heeft gewerkt, en daarna een maand van zijn pensioen heeft kunnen genieten

als ik in god zou geloven en ik zou zoiets horen zou ik beginnen met twijfelen
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-05-2006 om 16:24:43
Maakt niet uit hoe of wat, het is sowieso nooit goed in Nederland. Eeuwige altijd gezeik om alles of juist om niets.

Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 16-05-2006 om 16:47:18
Quote:
spelbreker schreef op 16-05-2006 @ 15:44
(...)

wat d8 je van een oom van een vriend van me die tot ze 65e fulltime heeft gewerkt, en daarna een maand van zijn pensioen heeft kunnen genieten

als ik in god zou geloven en ik zou zoiets horen zou ik beginnen met twijfelen


je zou ook kunnen denken dat die oom nu in de hemel zit omdat hij 65 jaar hard heeft gewerkt. de wereld is fucked wees blij voor je vriend dat zijn oom nu op een beter plaats is(tenminste als hij een goed mens is geweest(no offense)).

EDIT: ik kijk uit naar de dood. (hoewel did erg raar klinkt). hier op aarde die every day struggle schiet niet op. wees blij voor me als ik er niet meer ben.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 16:49:13 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 16:48:34
Quote:
livio schreef op 16-05-2006 @ 16:24
Maakt niet uit hoe of wat, het is sowieso nooit goed in Nederland. Eeuwige altijd gezeik om alles of juist om niets.


Word. Dat Hirsi Ali gebeuren lijkt wel een soapserie .
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 16-05-2006 om 16:50:25
media hype hè. maarja waar moeten we het anders over hebben. dat het weer koud begint te worden?? dit is leedvermaak en bij hirsi mag dat
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 16-05-2006 om 16:53:18
Mijn favo columnist laat me deze keer ook niet in de steek. Deze stond vandaag in de Trouw, kvond hem erg treffend wat betreft alle haat op Hirsi Ali, ook in dit topic.

Quote:
Ephimenco / We waren nog niet klaar!
door Sylvain Ephimenco

Wie denkt ze wel dat ze is, die pretentieuze Somalische? Om onaangekondigd tussen onze vingers weg te glippen terwijl we bezig waren haar fijn te malen? Hallo, mevrouw de Eeuwige Nomade, we waren nog niet helemaal klaar met u.
We hadden nog een hele reeks vernederingen voor u in voorbereiding en u loopt zomaar fluitend weg naar uw American dream?

Na u gedurende vier jaar te hebben beschimpt, vervloekt, getreiterd en geïsoleerd, hadden we een mooie genadeklap bedacht. Nadat het dappere Nederlandse Volk u uit uw woning had gezet, wilden we u nog uit uw ambt gooien en vervolgens uit het land. De gemanipuleerde uitzending van onze linkse kerkbroeders van de PVDVARA was maar het begin. Er moest een slepende en voor uw beschadigende discussie ontstaan. Juist op het moment dat uw partij zo hoog in de peilingen staat. Dodelijk. Waarom nu toch ons genot vergallen? En wie geeft ons de zekerheid dat u het debat vanuit de VS niet gaat voortzetten? Dat uw stem niet luider dan voorheen gehoord zal worden?

Het had natuurlijk anders kunnen lopen, maar u moest zonodig tegenspartelen. Met uw strijdlust en universalisme hoorde u eigenlijk bij onze lieflijke progressieve gemeente. U was bovendien roetzwart, ontheemd en sprak keurig Nederlands. U had bij ons op een glanzende carrière kunnen rekenen als alibi-Ali of zelfs als troetel-Magan. U hoefde daarvoor alleen maar het draaiboek van de partij te volgen. Zwijgend en gedwee. Alles was bijna voor u voorgekauwd. Had u maar luid en helder geroepen hoe zielig migranten, allochtonen en moslims eigenlijk zijn. Had u maar geschamperd over deze racistische rechtse samenleving. In plaats daarvan liet u ons in de steek en liep naar de vijand over. Kijk, we zijn een min of meer tolerante gemeente, maar verdraagzaamheid kent ook bij ons zijn grenzen. U liep niet alleen over, maar nam bij uw overstap al die beginselen mee waarmee we in een ver verleden groot zijn geworden. Toegegeven: die principes over scheiding van kerk en staat, gelijkheid tussen man en vrouw enz. waren al een eeuwigheid opgeborgen in de vitrinekast van onze museale afdeling. Nou en? Je kunt ook niet alles tegelijk hebben: de oude basisprincipes en de nieuwe allianties met leuke organisaties als de fundamentalistische Milli Görus? En hoe moesten onze gehoofddoekte leden hierop reageren? Dat u een heldin werd, daar hadden we geen bezwaar tegen. Maar een heldin van rechts die ons ongelijk bevestigde, dat konden we niet hebben. Rechts heeft al een paar martelaars van het vrije woord en wij beschikken over niets. Op die ’eet geen vlees-moordenaar’ na dan. Daarom zijn we zo rancuneus, achterbaks en woest geworden. Daarom stuurden we onze partijcolumnisten op u af. Onze dinosaurussen en tv-knoeiers. En nu dat u vertrekt zal een hele generatie publicisten, commentatoren en cabaretiers verloren gaan. Waar moeten nu die rivieren van hatelijkheid en gif naar toe? Alstublieft, ga nog niet weg! Laat ons niet in de steek.


----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-05-2006 om 16:58:44
Zeer treffende eerste passage.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 16-05-2006 om 16:58:53
Spoeddebat nu bezig op NL2
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 16-05-2006 om 17:50:42
Ja ik was net ook ff aan t kijken.
----------------------------------------
Jos de Boss
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op dinsdag 16-05-2006 om 18:53:30
De nederlandse regering moet eens een keer beginnen met echt regeren ipv jarenlang discussieren over een onderwerp om vervolgens nog wat jaren erover te gaan discussieren. Het hele politieke stelsel moet in mijn ogen verbetert worden(en daar moet weer 10 jaar over gediscussieerd worden ) Maar het is de enige manier om de grove fouten in het verleden te herstellen. Er moet bijvoorbeeld een limiet komen op het discussieren over Wetsvoorstellen. Zijn ze er na 1 week nog niet uit dan word het helemaal geschrapt en mag de ontwerper weer achter zijn tafel gaan zitten zodat die het op een later moment opnieuw kan voorstellen in de kamer.
Maar dan moet eerst IEDEREEN uit de kamer geschopt worden om zo een heel nieuw en -WEL- goedwerkend politiek systeem te bedenken.

Maarja, dan moeten jullie eerst even wachten tot ik mij ga focussen op de politiek. Duurt nog wel een jaartje over 35/40 hoop ik.

ff ontopic: ayaan MOET haar paspoort gewoon inleveren want dat heeft verdonk zichzelf gewoon verplicht.
Goede keus trouwens van ayaan om te vertrekken naar een land waar zij wel gewaardeerd wordt.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 19:16:26
Ongeacht of Hirsi Ali wordt uitgezet, het wordt leuk om te zien hoe de VVD hier onder uit gaat proberen te komen. De VVD wist al 3 jaar dat Ayaantje gelogen had over haar naam en dus eigenlijk niet een Nederlander was en dus eigenlijk niet in de kamer mocht.

Kans voor Verdonk om haar ware rechtdoorzee-gezicht te laten zien? Of om een ikweetvanniets-gezicht te trekken natuurlijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 19:17:03 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 16-05-2006 om 19:20:31
Je ziet maar weer dat er hier in nederlands dus eigenlijk maar gewoon wat aangekloot wordt.
----------------------------------------
Jos de Boss
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 16-05-2006 om 21:25:27
ayaan hirsi nazi
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2006 @ 21:45:11 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-05-2006 om 21:47:02
Tony de Pony...

Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 17-05-2006 om 10:19:35
Jahoor, ik vind dat Verdonk ook nu bij haar standpunt moet blijven ook. Als Ayaan Hirsi Ali wel een verblijfsvergunning krijgt en heel veel anderen niet, dan wordt het me toch een gezeik in Nederland.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 17-05-2006 om 14:10:27
Van mij had ze mogen blijven.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 18-05-2006 om 15:04:29
Quote:
Jspr schreef op 17-05-2006 @ 10:19
Jahoor, ik vind dat Verdonk ook nu bij haar standpunt moet blijven ook. Als Ayaan Hirsi Ali wel een verblijfsvergunning krijgt en heel veel anderen niet, dan wordt het me toch een gezeik in Nederland.

Volgens de wet zijn uitzonderingen mogelijk en moet in iedere zaak uitgemaakt of er verzachtende omstandigheden zijn aan te voeren. Bijvoorbeeld als de officieel valse naam dagelijks gebruikt wordt, of als de persoon in kwestie helemaal geen nationaliteit meer zou hebben als de Nederlandse hem ontnomen werd.

Wat ik nu persoonlijk zo dom vind aan wat Verdonk gedaan heeft, is:
a) Dat de feiten over Hirsi Ali allang bekend waren en Verdonk daar een hele tijd niets mee gedaan heeft.
b) Dat Verdonk in eerste instantie tegen Hirsi Ali heeft gezegd dat er niets aan de hand was.
c) Dat Verdonk een dag later een 'onderzoek' instelt. "Hahaha, nu is er wel iets aan de hand, biaaatch."
d) Dat het 'onderzoek' (dat kennelijk een papiertje is waar alleen maar Hirsi Ali's bekentenis in staat), binnen een dag met een conclusie komt. Een echt onderzoek met inbegrip van hoe de uitzonderingen hier van toepassing zijn is kennelijk niet nodig.
e) Het is politiek gezien behoorlijk debiel om een medekamerlid direct het land uit te gooien. Verdonk's eigen belangen ( "rechtdoorzee" ) wegen kennelijk zwaarder dan de partij- en landsbelangen, dan laat je geen goede indruk op je partijgenoten achter. Verdonk had leiderschap vertoont als ze een echt onderzoek instelde en de eindconclusie afwachtte, tegen die tijd zou de zaak een beetje in de doofpot geraakt zijn, de VVD had dan niet uit hoeven leggen hoe een niet-Nederlandse in de kamer was gekomen. Nu kan de VVD de aandacht alleen nog van af leiden door Verdonk aan te vallen, zij wordt dus het slachtoffer.
f) Dat Verdonk met haar domme hoofd nog niet eens afgetreden is, na al zoveel fouten.

Je merkt wel, ik ben geen fan van Verdonk, nog los van wat ik van het integratie- en immigratiebeleid vind.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Prism
Gepost door Prism op donderdag 18-05-2006 om 16:37:55
Quote:
Huussuh schreef op 17-05-2006 @ 14:10
Van mij had ze mogen blijven.

mij ook
Monta
?
Gepost door Monta op vrijdag 19-05-2006 om 07:20:01
Hirshi Ali moet gewoon de ruimte in worden geschoten, misschien kunnen ze haar in een belachelijk ver sterrenstelsel wel genezen.

Iedereen die denkt dat ze over Moslims lult: jullie hebben het fout, ze lult over een paar idioten. Echte moslims besnijden hun vrouwen niet. De lui die het wel doen, zijn dezelfde honden als de christenen die in de 14e en 15e eeuw de halve planeet hebben afgefikt, verkracht, beroofd en verminkt, om ze te 'bekeren' tot het kruis en ze 'het licht' te laten zien. Volksgeloof heet dat. Ga dus niet vertellen hoe het met moslims en Ayaan zit, ze heeft nooit een moslim gezien in haar leven. Het is gewoon een Rice-achtige trut die carriere maakt door een religie, EEN HELE FUCKING RELIGIE MAN, zwart te maken omdat het westen ze toch niet kent, begrijpt of wil kennen... en wat de boer niet kent, dat eet ie niet.

Over haar uitzetting lijkt het me ook simpel; kan je een keer voet bij stuk houden met IETS in dit land?!? Als een paar honderd duizend poeten, schrijvers, chirurgen, ingenieurs, architecten en kunstenaars elk jaar dit land uit worden geflikkerd, is het 'we hebben regels in dit land'.
Als het om ons lief wapentje tegen moslims gaat, ligt het ineens allemaal ingewikkelder. Niks ingewikkelder, veeg die snol het land uit, 'regels zijn regels'.

Als zij blijft heb je vanaf de dag daarna, als in Nederland woonachtig individu, het recht iedereen af te maken en in de fik te steken, omdat wetten kennelijk eigendom zijn van een paar mensen die een bepaald beroep beoefenen en bepaalde mensen kennen.
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 19-05-2006 om 12:28:58
Quote:
Monta schreef op 19-05-2006 @ 07:20
...Over haar uitzetting lijkt het me ook simpel; kan je een keer voet bij stuk houden met IETS in dit land?!? Als een paar honderd duizend poeten, schrijvers, chirurgen, ingenieurs, architecten en kunstenaars elk jaar dit land uit worden geflikkerd, is het 'we hebben regels in dit land'.
Als het om ons lief wapentje tegen moslims gaat, ligt het ineens allemaal ingewikkelder. Niks ingewikkelder, veeg die snol het land uit, 'regels zijn regels'...

Zoveel mensen worden het land niet uit geknikkerd, maar ik ben het met je eens regels zijn regels. Maar, wetten zijn vaag en de wet waar het hier om gaat maakt ruimte voor uitzonderingen, maar benoemt niet precies hoe zwaar die uitzonderingen moeten wegen in het ordeel (wel of niet het land uit). Voor de interpretatie van die wet is eigenlijk een rechter nodig, niet een minister of een onderzoek.

Een rechter heeft laatst beslist over de interpretatie van die wet door een bepaalde Iraanse familie het land uit te gooien. Maar de omstandigheden bij Hirsi Ali zijn niet hetzelfde, dus het is helemaal niet zo dat met Hirsi ALi precies hetzelfde moet gebeuren als met die Iraanse familie. Daarnaast kan de rechter die besliste over de Iraanse familie ook overruled worden, door de Hoge Raad enzo. Persoonlijk ben ik niet zo'n NL-is-vol-type en ben tegen het uitzetten van Hirsi Ali of die Iraanse familie (tenzij het enorme klootzakken waren natuurlijk).

Ik denk trouwens ook niet dat jij Hirsi Ali's standpunten (of redenaties) over moslims precies kent, net zo min als ik die ken. Dus om nu te zeggen dat ze moslims slecht afschildert om haar eigen carriere vooruit te helpen vind ik erg voorbarig, ik gun haar wel het voordeel van de twijfel. Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, nietwaar?
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Monta
?
Gepost door Monta op maandag 22-05-2006 om 08:21:53
Iemand die een hele religie achterlijk en onderdrukkend voor vrouwen noemt, hoeft al gauw niet te verwachten dat ze voor vol aangezien wordt, of ben ik ineens helemaal gek geworden? Zij heeft dat wel mooi voor elkaar gekregen hier in 'geef dan argumenten'-land.
Het is daarnaast een feit dat haar gebazel over hoe slecht de Islam is, haar niet zozeer in Nederland de top in heeft geschoten, maar haar nu ook een baan heeft bezorgd bij een rechts mediakanon in Amerika, waar je u tegen zegt.
Ik tel gewoon de feitjes op.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.