Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Ribeiro
saudade.
Gepost door Ribeiro op zondag 27-11-2005 om 16:37:20
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=221022

Handschoenen, muts, sjaal, das, capuchon, de zomer was over, met blaadjes rondom,
de bomen, geloof me, de winter begon, de kou in m'n hoofd, sloeg in als een bom,
ik zeg je waarom, dit echt niet meer kon, de warmte was weg, echt net als de zon,
en zonder die ster, was de warmte te ver, om, mensen te raken, (de) mussen die vielen bij
wijze van spreken, weer terug op de daken, nachten die bleken zo kil, dat tussen de dagen,
zwervers bezweken, die rusten te lagen, rustig daar lagen, fuck die beschaving, als dit daardoor
kon, laat me maar slapen, tot dit dan weer om is, echt ik wil leven met mensen alleen vol met zon,
de winter die skip ik en haat ik daarom..

Hier wat post voor de zon, ik schrijf je een brief, de zomer die mag komen, en de lente heb ik lief,
maar de herfst wil ik niet, en de winter is het ergst, je schijnt in afwezigheid zijnde ster, zeg
lieve natuur, voor m'n hart straks bevriest, die kou gaat te ver, haal 'm weg alsjeblieft, zeg
lieve mensen, voor m'n hart straks bevriest, die kou gaat te ver, haal 'm weg alsjeblieft,

Ehm 't was koud buiten . Is nog niet af, maar had ruzie met meisje en zondag niks te doen, dus voor de afleiding. Feed alsjeblieft..
----------------------------------------
kom nog harder aan dan een verwachte orkaan.
Ribeiro
saudade.
Gepost door Ribeiro op zondag 27-11-2005 om 17:48:38
ow kan iemand er nog even [Audio] bijzetten? Dankje.
----------------------------------------
kom nog harder aan dan een verwachte orkaan.
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zondag 27-11-2005 om 18:11:18
ik vind m wel leuk klinken wil m wel horen alstie af is
----------------------------------------
Kiphop baby!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 27-11-2005 om 18:16:03
Ik vind em tof, het concept ook. Tering abstracte flow heb je trouwens, ghehe vind t wel grappig. Accent is wel opvallend, maar gelukkig niet echt irritant ofzo.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 27-11-2005 om 18:18:13
hehe ik vind dit tof gek.

Ribeiro
saudade.
Gepost door Ribeiro op zondag 27-11-2005 om 18:57:58
Thnx.. maarrem dat accent hè, waar denk je dat ik vandaan kom dan?
----------------------------------------
kom nog harder aan dan een verwachte orkaan.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 27-11-2005 om 19:00:57
klinkt beetje als surya .. qua flow
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.