Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 01-12-2005 @ 20:36 dangerous minds, nu op net5, wel dope film de coolio soundtrack ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 01-12-2005 @ 20:38 jup, de mijne werkt ook nietvoor de mensen die ook problemen hebben met msn messenger. windows messenger werkt wel. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
fokking kut msn ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
de mijne doet het wel maar ik heb maar 16 mensen onlinee..![]() kenker saaj | ||
Samayra Wanted Finale was Keihard! ![]() |
![]() | ![]() |
ik had nu gewoon lekker bij een optrede kunne zitte, is het fokking afgelast, mag ik een verslag gaan schrijve![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Yeah hij doet het bij mij. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
GODVERDOMME KKK KUT MSN GODVERDOMME DIKKE KUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
dan maar nfs most wanted... whuttt | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
zelfs windows messenger werkt niet ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 01-12-2005 @ 20:45 dan maar nfs most wanted... whuttt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GVD!!!!!!!!!!! IK WIL OP MSN MOE MEISJE UIT ME KLAS SPREKEN!!!!!!!!!!!!! ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
mijne werkt wel.. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik krijg steeds meer puisten ![]() Misschien moet ik die muts minder dragen en die petten laten liggen | ||
Quote: Boswottels schreef op 01-12-2005 @ 20:47 (...) IK WIL OP MSN MOE MEISJE UIT ME KLAS SPREKEN!!!!!!!!!!!!! ![]() bel der.. ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
HIJ DOET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Die bitch valt ineens uit bij mij | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hij doet het hoor | ||
whahah, ik zie het![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
HEE GOLDFINGER HOE MOEST DIE CAPS LOCK OFZO OOK AL WEER UIT? | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Alt en F4. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
nerges las van hoor![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Quote: Boswottels schreef op 01-12-2005 @ 20:50 HEE GOLDFINGER HOE MOEST DIE CAPS LOCK OFZO OOK AL WEER UIT? whahahaha..oooow mijn fukking god.. ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-12-2005 @ 20:52 (...) whahahaha..oooow mijn fukking god.. ![]() ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
whaaaaa, kben online![]() | ||
gewoon weer op capslock drukken gek..![]() is tog niet zo moeilijk | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
IIK OOOK!!!!!!! ALLEEN IEDEREEN ZIT TE ZEUREN! | ||
whahahha, vind je het gek als je heel de tijd de caps lock aan heb | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
je kan ook altijd langs emessenger gaan http://www.e-messenger.net/ | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
HAHA GOLDFINGER MOOIE CU2 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHA | ||
boswottels, doe is capslock uitzetten | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ban ban ban ban ban ban ban ban ban | ||
@rocky Slotjes roepers en topic verbaggeraars | ||
![]() | ![]() |
godver, nu gaat de mijne ookal uitvalle | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 01-12-2005 @ 21:01 boswottels, doe is capslock uitzetten excuses | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
mijn msn werkt trg. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: I'm sorry schaduw ![]() ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
haha, msn werkt trug ![]() ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
echt vaag, vrage mense waarom ik offline ben... terwijl ik gewoon tege ze praat op msn wasser egt aan de hand met die msn vanaaf | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe bij mij werkt hij weer 100% yo | ||
![]() | ![]() |
bij mij ook. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Camillethee is fucking vies | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
http://www.break.com/articles/whatslove.html Don't Hurt Me :'( ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehehe | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
alle thee behalve normale thee is vies... | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
voor alle oldskoel paps! sju weejt, pong, asteroids, pacman, snake, space invaders en tetris in 1 pakket! ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 01-12-2005 @ 22:21 voor alle oldskoel paps! sju weejt, pong, asteroids, pacman, snake, space invaders en tetris in 1 pakket! ![]() Tetris! <3 ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Henk de mol, je weet. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 01-12-2005 @ 22:33 Henk de mol, je weet. je graaft teveel in andermans zaken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 01-12-2005 @ 22:21 voor alle oldskoel paps! sju weejt, pong, asteroids, pacman, snake, space invaders en tetris in 1 pakket! ![]() Bij snake dacht ik direct aan solid snake uit metal gear solid, maar toen besefte ik dat het warschijnlijk over dat stomme gsm-spelletje ging. ![]() Nlhh'ertjes, ik ga mij naar boven begeven. P'z. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
zo deze idioot heeft gedropt bij diss de foto ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |