Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-11-2005 om 19:27:31
hij durft te zeggen wat veel mensen denken
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Crunx Gepost door Crunx op dinsdag 29-11-2005 om 19:29:50
extreem rechts is niet verboden
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op dinsdag 29-11-2005 om 19:30:41
En zo'n gast maakt het leuker om naar zo'n debat te kijken ofzo. Ik mag binnekort stemmen maar weet me god niet op wie. Snap er geen reet van wat ze zeggen en bedoelen als ze het even heet onder de schoene krijgen gaan ze met vage woorden lullen zodat jij er geen reet meer van begrijpt
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op dinsdag 29-11-2005 om 20:28:36
-aan x flipit: je zegt dat de walen al ons geld rippen?
50jaar geleden kregen wij tonnen geld van wallonie, zie hielpen ons toen en nu helpen wij hen. en dan nog waal of vlaming, maakt toch echt niet uit,we zijn allemaal BELGEN.
-iedereen met een verblijfsvergunning of belgische nationaliteit betaalt hier belastingen( dus daarom verdienen ze ook stemrecht).
-er wordt veel gezaagd over dat allochtonen geen nederlands kunnen. maar ze spreken wel bijna allemaal Frans. en frans is een officiele taal in België. Dusja...
- ook worden ze te vaak over de zelfde kam geschoren, 1slechte marokaan in je buurt en het zijn allemaal gangsters
- je hoort het VB enkel wanneer andere partijen problemen hebben of wanneer het over allochtonen of onafhankelijk vlaanderen gaat. bij al de andere discussies houdenz e zich op de achtergrond.
- VB heeft bijna 2j gedaan om een economisch plan op te zetten, en dat terwijl de partij toch al lang bestaat( 20j ofz?? kheb er geen idee van en kmoet et ni echt weten)
-check allemaal phillibustas track extremist

damned gast die bekrompe mentaliteit van VB en hun aanhang, die shit is ziek.
donderdag 1 september anti NSV betoging in leuven.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 29-11-2005 om 21:01:43
Quote:
jamme schreef op 29-11-2005 @ 20:28
-aan x flipit: je zegt dat de walen al ons geld rippen?
50jaar geleden kregen wij tonnen geld van wallonie, zie hielpen ons toen en nu helpen wij hen. en dan nog waal of vlaming, maakt toch echt niet uit,we zijn allemaal BELGEN.
-iedereen met een verblijfsvergunning of belgische nationaliteit betaalt hier belastingen( dus daarom verdienen ze ook stemrecht).
-er wordt veel gezaagd over dat allochtonen geen nederlands kunnen. maar ze spreken wel bijna allemaal Frans. en frans is een officiele taal in België. Dusja...
- ook worden ze te vaak over de zelfde kam geschoren, 1slechte marokaan in je buurt en het zijn allemaal gangsters
- je hoort het VB enkel wanneer andere partijen problemen hebben of wanneer het over allochtonen of onafhankelijk vlaanderen gaat. bij al de andere discussies houdenz e zich op de achtergrond.
- VB heeft bijna 2j gedaan om een economisch plan op te zetten, en dat terwijl de partij toch al lang bestaat( 20j ofz?? kheb er geen idee van en kmoet et ni echt weten)

-check allemaal phillibustas track extremist

damned gast die bekrompe mentaliteit van VB en hun aanhang, die shit is ziek.
donderdag 1 september anti NSV betoging in leuven.


Kijk 50 jaar geleden is nu niet, toen was er iemand anders aan het beleid. Nu geraken ze erdoor door de Vlammse economie die ze wat geld toeschuift omdat 60% van de belgen geen onafhankelijk vlaanderen willen. Kijk maar naar het verschil in levensomstandigheden tussen Wallonie en Vlaanderen. Daar is het verschil rijk-arm ongeveer 5 keer zo groot als in Vlaanderen.

Over die allochtonen die Frans spreken heb ik het niet! Die hebben zich dus aangepast door een verstaanbare taal te spreken. Maar er ze tig allochtonen die geen woord Vlaams of Frans kunnen spreken en dat mag gewoon niet.
Stel je voor : Je gaat naar Spanje en je gaat er gezellig een woordje nederlands/frans praten. Niemand dat je verstaat.

jij zegt : '- ook worden ze te vaak over de zelfde kam geschoren, 1slechte marokaan in je buurt en het zijn allemaal gangste'

Ja kijk dit doet de bevolking en niet Filip De Winter! Of het Vlaams Belang.

Kijk ik keur van geen enkele party alle agendapunten goed maar om filip de winter af te schilderen als ergste belg of nazi vind ik een stapje te ver gaan.
Dan kan je voor mijn part Verhofstad Dahli noemen
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Kleine_Swa
D Tits productions
Gepost door Kleine_Swa op dinsdag 29-11-2005 om 21:51:10
Filip de winter is wel een extreme persoon in zijn partij, maar de vergelijking met hitler is dikke shit. De winter is geen Degrelle. Het Vlaams Blok zegt dat alle allochtonen hier in België mogen blijven maar ze moeten hun aanpassen! Kijk naar bv: Australië daar moet je zien dat je werk hebt, geld hebt en de taal spreekt, zijn ze dan ook racisten? Het Vlaams Blok denkt hetzelfde als Australië zoals ik reeds gezegd heb: aanpassing en niet profiteren. Als die allochtonen hier in België de kans krijgen om hun aan te passen zoals bv: taal lessen te krijgen moeten ze die kans nemen maar dit doen ze echter niet. (BUITEN ENKELEN) ALs ze moeite willen doen kunnen ze het ook perfect.

Neem nu (waar gebeurd): een vriend van mij had een relatie met een zekere Sarah. Sarah rijdt na school naar huis maar wordt achter volgt door 2 turken. Die turken grijpen haar en verkrachten haar. Sarah, het verkrachte meisje, weet wie de verkrachters waren en waar ze wonen. Ze geeft die kerels aan bij de politie, er volgt een verhoor en ze worden aangehouden. Na nog geen 2 maanden worden deze VOLWASSEN allochtonen vrijgelaten !! Het meisje zit vol verdriet en kan niet meer met haar eigen leven, ze besteed zelfs geen aandacht meer aan haar vriend (mijn maat) want ze denkt dat hij haar pijn zal doen en dat hij haar niet meer wilt. HIj heeft ermee zitten praten en proberen aan de relatie te werken. Gevolg meisje moet naar een psychiater , komt terug thuis en snijdt haar polsen over. Deze allochtonen zitten tegelijker tijd thuis in hun zetel tv te zien terwijl ze het leven van een meisje afgepakt hebben.
(komt regelmatig voor) Waarop slaagt dit ? Als wij het zelfde zouden doen in hun land worden wij levenslang opgesloten.

De mensen die voor extreem rechts zijn geven allochtonen evengoed een kans maar ze grijpen deze niet allemaal. Als die mensen dan een reactie geven op de allochtonen worden ze als racisten beschouwd en kunnen mensen opgepakt worden. Als ik hier in België (namelijk Beringen) rondloop zonder te kijken of iets te zeggen , ... wordt ik uitgemaakt door allochtonen als vuile Belg maar wij mogen er niet op reageren want zij kunnen de kans grijpen om dit aan te klagen als racisme. Waarop slaagt dit weeral ? Zij hebben hun vrijheid hier en mogen doen wat ze willen ( voornamelijk de criminelen "de jeugd van de allochtonen" ).

Moslims mogen niet roken , drinken, ... als je ze tegen komt op straat of op een fuif want doen ze juist het gene dat ze niet mogen want ze zijn "moslim" , eigenlijk zijn ze geen moslim meer op dat moment maar dan de dag erna o de ramadan begint wat doen ze? Hun geloof volgen natuurlijk NIET ETEN en op het einde van de ramadan thuis blijven want ojee er is een feest. Dit vind ik dus dikke zever, ze komen ervoor uit dat ze "DIE HARD" moslim zijn maar van de ene dag op de andere veranderen ze van idee. Als ze iets fout doen is hun uitvlucht "DIT IS ZO BIJ DE MOSLIMS". Ook kan ik een voorbeeld geven vanuit het christendom: zij heb Pasen, sfinxen, kerstmis enz wat doen zij de zogenaamde "DIE HARD" moslims ? Ze beschouwen dit ook als hun feestdag, ze blijven ook thuis terwijl ze er niets mee te maken hebben.

Vlaanderen onafhankelijk ok dit is ook een punt maar dit is zo omdat Vlaanderen beter economisch kan functioneren als het onafhankelijk is. Wallonië zijn gewoon extra kosten. De echte Vlaming tegenwoordig mag geen Vlaming meer zijn want hij wordt aanzien als een Vlaams Blokker. Oh nee de gevreesde VLAAMSE LEEUW. Dit is een het symbool voor de echte Vlaming, een persoon die zich zo voelt wordt tegenwoordig aanzien als racist want Vlaams Blok gebruikt die vlag. Mensen die dit denken zijn echter zielig, ze hebben geen benul wat het is "HET VLAMING ZIJN". CdnV gebruikt toch ook de Vlaamse Leeuw waarom worden zij niet aanzien als racisten??

Voor de mensen die Hitler slecht vinden wil ik zeggen dat ze beter moeten nadenken (Int algemeen tegen Belgen bedoelt voor Nederland weet ik het niet). Ok Hitler en de holocaust slecht dat ontken ik allemaal niet. Maar dankzij Hitler is ons Belgisch landje zoals het nu is. Dankzij de Vlamingen van de jaren 1940 spreken we hier NEDERLANDS. Als die er niet geweest waren ( dit was het VNV,...) spraken we waarschijnlijk allemaal nog Frans.

Maar als besluit wil ik nogmaals zeggen: ze mogen in België zijn maar moeten zich aanpassen en ik denk dat dat niet meer als normaal is voor de mens dat je u aanpast. Er zijn goeie en slechte allochtonen. De goede allochtonen zouden de slechten meer moeten stimuleren en de overheid moet minder schrik hebben ze richten zich op multicultureel, dan moeten ze ook dezelfde wetten toepassen.

Nogmaals ze zijn niet allemaal zo, het komt misschien zo over maar bedoel het niet zo. Er zijn ook mensen die zicht beter aanpassen dan Belgen zelf! De voorbeelden die ik gebruik is wat ik weet. Het kunnen ook Belgen zijn die dezen feiten doen, maar het is een algemeen feit dat er meer allochtonen in de criminaliteit zitten.

(Ik heb alle respect voor moslims of mensen die leven voor hun geloof, maar ik kan er niet tegen dat mensen dit gebryuiken als uitvlucht, evengoed bij andere geloven)
Het is niet de bedoeling om hier racistisch uit de hoek te komen. Ik vertel gewoon het gene dat ik meemaak en weet. Ik doe ook slechte dingen in mijn leven zoals iedereen....... .

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2005 @ 21:52:00 ]

----------------------------------------
D Tits
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 29-11-2005 om 21:56:29
De ergste belg is dutroux !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 29-11-2005 om 22:00:09
Mijn mening over het vlaams belang en filip de winter is al lang gevormd. Om het "cru" te zeggen, het vlaams belang is een grote bende racisitische droplullen. Met filip de winter aan kop.

Het vlaams blok (nu belang, niet dat het veel uitmaakt) is in ongeveer alle artikels die over blood and honour gaat genoemt. ( een groepering van neo-nazië's die in vele landen actief zijn, ook in België De geruchten dat er banden zijn tussen het blok en blood and honour zijn zo groot dat er tog wel een waarheid moet achter zitten.

och ja, ik wil er niet veel woorden aan vuil maken. Fuck them.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 29-11-2005 om 22:03:48
Jup vote op DGE dan das de grootste belg daar
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 29-11-2005 om 22:04:26
WORD!!!!!!!
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 01-12-2005 om 13:22:44
Filiph de winter extreem??? nee..... hij brengt feiten op tafel, maar media hypt dat op... net nederland
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op donderdag 01-12-2005 om 13:29:21
De ergste belg is Urbanus

Fuck die fillip dewinter
----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
unDISSputed Gepost door unDISSputed op donderdag 01-12-2005 om 13:31:27
ik ken geen belgen
----------------------------------------
My songs make the world go round and ur girl go down
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 01-12-2005 om 14:08:04
Ik moet zeggen dat ik Filip de Winter op bepaalde vlakken toch echt wel gelijk moet geven. Zijn standpunten en meningen zijn weloverwogen en goed onderbouwd.
Om maar te zeggen dat Filip de Winter een racist en een droplul is vind ik wel erg makkelijk. Zeker vanuit Nederlandse kant van mensen waar ik 100% zeker van weet dat ze nog nooit een documentaire of programmaboekje hebben opengeslagen.

Mensen moeten eens ophouden met zo snel een mening te vormen, omdat die door het gros word gedeeld. Een eigen mening die ergens op gebaseerd is zegt veel meer.

Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 02-12-2005 om 16:56:57
Quote:
NoJoke schreef op 01-12-2005 @ 13:29
De ergste belg is Urbanus


nee man hij is dope!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 04-12-2005 om 10:00:40
Quote:
livio schreef op 01-12-2005 @ 14:08
Ik moet zeggen dat ik Filip de Winter op bepaalde vlakken toch echt wel gelijk moet geven. Zijn standpunten en meningen zijn weloverwogen en goed onderbouwd.
Om maar te zeggen dat Filip de Winter een racist en een droplul is vind ik wel erg makkelijk. Zeker vanuit Nederlandse kant van mensen waar ik 100% zeker van weet dat ze nog nooit een documentaire of programmaboekje hebben opengeslagen.

Mensen moeten eens ophouden met zo snel een mening te vormen, omdat die door het gros word gedeeld. Een eigen mening die ergens op gebaseerd is zegt veel meer.



Misschien moet je het eens anders kijken. Als filip de winter in nederland zou staan zou ik hem gelijk geven, in nederland zijn er meer illegalen dan in Belgie.(in vergelijking met nederland) Dus ik snap niet waarom hij er hier in Belgie problemen van maakt.


Als je rechts wilt zijn binnen belgie ga je beter naar een andere partij, die ook rechts is, maar minder extreem. Snapje?
Moeilijk uit te leggen.

Ik ben zelf meer te vinden aan de CD&V kant.
Als je kijkt in hun 10-punten-plan zie je:
Quote:
10. Integratie: een recht én een plicht
Integratie wordt opnieuw een voorwaarde voor de Belgische nationaliteit. Nieuwkomers krijgen het recht èn de plicht om een inburgeringstraject op maat te volgen, onder meer om de taal te leren. We pakken de samenlevingsproblemen en de sociale overlast kordaat aan. We ondersteunen positieve initiatieven in het onderwijs, in het verenigingsleven, in de vrije tijdssector en op de werkvloer.

bron: cd&v 10 puntenplan.
Je ziet ze pakken het probleem aan, maar ze overdrijven niet, zoals het vlaams blok (nu vlaams belang) wel doet VOLGENS MIJ.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zondag 04-12-2005 om 10:00:53
Edit:
dubbelpost
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-12-2005 @ 10:01:28 ]

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 04-12-2005 om 12:59:49
Quote:
MC Notorious schreef op 04-12-2005 @ 10:00
(...)

Misschien moet je het eens anders kijken. Als filip de winter in nederland zou staan zou ik hem gelijk geven, in nederland zijn er meer illegalen dan in Belgie.(in vergelijking met nederland) Dus ik snap niet waarom hij er hier in Belgie problemen van maakt.


Dat slaat natuurlijk nergens op. In Nederland is meer water dus hoeven de belgen geen dijken en duinen?

 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.