Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Wijze_uit_het_oosten of niet... ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2006 @ 00:48:04 ] ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 28-09-2006 @ 19:58 (...) Uhu, goed voor de platenmaatschappij. Hij krijgt nu een lolly en over 2 jaar is het over. Wat is er mis met lolly's? ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
kan niemand een accapella hosselen van hem voor beat battle.\ lijkt me euhhh dope ?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, die gast lijkt op een dude uit m'n klas, maar dan aardig wat jonger. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Bob als rapper in: BOB DMC (video) [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2006 @ 01:35:49 ] ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 04-12-2005 @ 12:07 Ik heb het album bestelt | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Over een paar jaar kan ie Duits zingen, tsj-tsjing. En dan neukt ie zich vast wel slank. | ||
Zjoske | ![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 29-09-2006 @ 01:51 Over een paar jaar kan ie Duits zingen, tsj-tsjing. En dan neukt ie zich vast wel slank. Hahaha ja man. Iedere 'volkszanger' goes Germany en wordt daar te populair dus Bobbie zal wel Bobbies genoeg voelen. Ik respecteer hem sowieso om z'n wordplay. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop eigenlijk dat zn hartslagader voor die tijd dichtslibt. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
w8 maar tot al die belgische dronkelappen deze site zien, dan kan je je liedjes niet meer naar de top 10 duwen om deze man te stoppen dge'tje ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
BOB DMC (Video) de vorige link deed t niet meer... ---------------------------------------- "Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets." | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 30-09-2006 @ 23:15 Ik hoop eigenlijk dat zn hartslagader voor die tijd dichtslibt. ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
xD ze proberen niet eens om het goed te laten lijken die videoclip als al die gastjes heen en weer gaan springen maar totaal niet met de maat mee of iets anders dergelijks: meesterlijk ![]() opdat jij me ziet staan lijkt me niet al te moeilijk ![]() het is trouwens ook wel catchy hoor, ik zou het best wel nog een keer luisteren [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-10-2006 @ 16:23:53 ] ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
BLoed zweet en tranen... volgens mij gaat hij ook in de jordaan wonen en drinken als een gek. oeh ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
damn, ik ga dit nog eens luisteren xD ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
ook dope is dat al die gasten in het publiek allemaal hun buik in lijken te houden waardoor ie nog dikker is XD jep ik space hem op hem jeah ik ben fan ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
sCYTHe | ![]() | ![]() |
Ik, als Belg, ken zanger bob al een eindje, hier in mijn stad is die enkele maanden geleden keihard doorgebroken in het partymilieu. op iedere fuif was ie in big-screen (ook wel nodig) te zien... echt wel VET (letterlijk dan) ps. bloeiende hiphopscene hebben jullie daar... pps. wie zei daar iets over belgische dronkelappen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2006 @ 20:11:33 ] ---------------------------------------- sCYTHe | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
haha, tering, jongen van de straat, en ook gewoon een cover op 1 of andere pony manege | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
http://skoften.net/index/item/verliefd_op_angela haha, hij is terug hoor ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe zo één kan wel rekenen op aardig wat showtjes. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
whahaha, zo te zien heeft die Angela het echt reuze naar haar zin [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 14:44:54 ] | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
hahaha kanker. die bollebob had nog wel meegedaan aan die 'afvallen met sterren'-schlemizzle. heeft neit geholpen en z'n stem is er ook niet beter op geworden. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
FinD | ![]() | ![]() |
hahaha | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is vrij medelijden-verwekkend. Zag vanmiddag op de ramen van een of andere achteraf-sjonnie kroeg in Tilburg dat ie daar komt optreden om zijn CD-Single te promoten... volle zalen gegarandeerd. Kunnen namelijk net 20 man in. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
die Angela is nog best wel lekker trouwens ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bob heeft even grote borsten als Angela! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 15:35:42 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
In het rijk der blinden is eenoog koning Gaucho. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-01-2008 @ 15:37 In het rijk der blinden is eenoog koning Gaucho. hehe best toepasselijk voor mij nu, aangezien ik 1 lens in heb wegens een oogonststeking maar ik vind haar niet lelijk ofzo ---------------------------------------- beng! | ||
Zigga | ![]() | ![]() |
Ja die Angela is niks mis mee toch ? vraag me af hoeveel ze van die Bob krijgt.. BOB EEN KUSJE GEVEN DOE IK VOOR GEEN MILJOEN MAN. en ook nie in ze clip te spele. | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=PU7_JyQxPkw DIT IS SERIEUS DE MAN! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 14:37:42 ] ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] |