Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig heeft ajax gewonnen... 4 - 1 tegen rkc | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Het valt me op dat er veel haat op dit forum is. En nu ga ik naar beneden. Doei. (k) ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
eikel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ajax idd weer is mooi![]() | ||
La-Z No frails, Raw hiphop! ![]() |
![]() | ![]() |
tijd voor flame war FOK AJAX | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
zeker zoon opgefokte feyenoorder ? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Fok jullie kuthomo's met jullie nichterige kutsport, godverdekut! Ik zei toch, haat mensen, haat. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik moet ajax zien. met een zak M&m's ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 04-12-2005 @ 19:19 zeker zoon opgefokte feyenoorder ? hehe feye was idd GE-WEL-DIG ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 04-12-2005 @ 19:22 Fok jullie kuthomo's met jullie nichterige kutsport, godverdekut! Ik zei toch, haat mensen, haat. waar maak je je druk om | ||
![]() | ![]() |
hmm reacties valllen me zeer tegen van die nepperds FOK AJAX haha | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ajax aan de top, danny blind rot dus op ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
altijd dat gezeik tussen Feyenooit en ajax, terwijl psv weer kampioen word ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
daar heb je gelijk in, guus hiddink is gewoon de man, hij flikt het keer op keer | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik haat voetbal dus, maar als ik iemand de overwinning wel gun enzo is het ADO natuurlijk! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
schijt aan ![]() ![]() nee danny is een toffe gast... hoewel hij veel foute heeft gemaakt als trainer van ajax ik ken ook gewoon feyenoorders en psv'ers waar ik mee chill.. kheb geen haat tegen feyenoord.. vind het wel lachuh die wedstrijde ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb haat tegen feyenoord als ze tegen ajax moeten.. maat van me die voor feyenoord is zit me altijd te confronteren met een ajax nederlaag of wat dan ook.. opkenkere met dat gebitch ![]() | ||
![]() | ![]() |
pff soort van ik geef om voetbal maak me geen reet uit maja FOK AJAX ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 04-12-2005 @ 19:42 nee danny is een toffe gast... EN HIJ IS EEN ZEEUW ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: La-Z schreef op 04-12-2005 @ 19:45 pff soort van ik geef om voetbal maak me geen reet uit maja FOK AJAX ![]() ga jij lekker korfbal kijke ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
whaha chilleee | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
zeeland | ||
![]() | ![]() |
eland ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
DeZeEland video | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
weesp ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 04-12-2005 @ 19:59 weesp wesp ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
bijen ownen wespen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 04-12-2005 @ 20:04 bijen ownen wespen ze zijn alleen prikkelbaar ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
dat is alleen in een schrikkeljaar ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
maar | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand hier hoe ik een spel moet gaan kopieren.. er zit namelijk beveiliging op ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
verklaar je rare haar ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 04-12-2005 @ 20:10 Weet iemand hier hoe ik een spel moet gaan kopieren.. er zit namelijk beveiliging op de beveiliging eraf halen ![]() | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
the odd couple - alcohol ism is zo fucking illl he too much heat die J love solo gaat tuhhh veeeer ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
![]() | ![]() |
J love is illl ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 04-12-2005 @ 20:10 Weet iemand hier hoe ik een spel moet gaan kopieren.. er zit namelijk beveiliging op en of iemand weet hoe je bijvoorbeeld beveiligde dvd's kunt kraken? | ||
![]() | ![]() |
wat een moeilijke vragen in een spemtopik | ||
idd man louis gaat ook ver op die tape echte aanrader schaf die shit aaan J love zit die bij theodore unit met ghost en trife da god of is dat een andere kill? ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
![]() | ![]() |
uhm iig samengewerkt met ghost ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: La-Z schreef op 04-12-2005 @ 20:11 (...) de beveiliging eraf halen ![]() en jij doet zeker universiteit ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon er afhalen snap je dat niet? ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
gewoon crackje downloaden ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
erg moeilijk man ![]() enne sorry van daarnet he, prow, die nerd irriteerde me ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb even een vraagje voor jullie. Als ik in cool edit iets heb opgenomen, en ik spit niet heel de beat vol, dus ik wil de laatste 2 minuten van die beat deleten. hoe doe ik dit dan? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
stukje beat selecteren en druk op *delete* | ||
fade out staat wel bij favorites ofzo beetje experimenteren dan kom je er wel ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 04-12-2005 @ 20:23 erg moeilijk man ![]() enne sorry van daarnet he, prow, die nerd irriteerde me ![]() ja snap ik, mij ook maar mag je niet zegge, het schrikt nieuwkomers af en we groeien net zo lekker ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: unDISSputed schreef op 04-12-2005 @ 20:12 the odd couple - alcohol ism is zo fucking illl he too much heat die J love solo gaat tuhhh veeeer Heee wiggedy WORD! Louis Logic is ook echt een te dikke mc. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mag ik een topic over mijn vraag maken ?? vraag het maar voor de zekerheid ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik doe universiteit ja ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |