Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
mcmoes Gepost door mcmoes op zaterdag 03-12-2005 om 12:09:18
Je kan altijd opnieuw beginnen!!

Geef mij geld en wijven/ en ik zal levend blijven/
Meer hossel verkijven en schrijven/.En bijblijven/bij deze tijd/
ik hou me cool en blijf werken aan men nijverheid/een gekke geflipte jonge met vele schijt/
en van z`n verleden heeft hij vele spijt/
je kan niet weg en dus je blijft geheid/mensen stellen veel opties bieden geen zekerheid/laten we opnieuw beginnen fuck verledentijd/
het is vaak bewezen/ je kunt er over lezen/je pakt geld geen bluf en dan wegwezen/ gelijk weg van hier zonder maar iets te vrezen/
je pakt de bus s`morgens al om 7 uur/je kijkt de raam uit en denkt wat is het leven zuur/tussen ik en jij klikt geen enkel verband/ik ben een jongen met een bril en een gezond verstand/ik laat jou m`n leven kijken van de andere kant/vertel mij maar de waarheid ben ik goed beland/het ging eerst goed dat heb je nou verpest/maak je niet druk goeie jongen het leven is een test/begin gewoon opnieuw en vergeet de rest/je hebt zoveel dorst en je word nooit gelest/doe gewoon rustig aan en op school je best/

mcmoes aka mustafa lamou
16 jaar breda-noord
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 03-12-2005 om 15:50:38
Dit gaan zo erg weinig mensen lezen, doet eens op enter drukken aan t eind van een bar.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 03-12-2005 om 16:01:04
@Mcmous
Je dient een tag voor je track/tekst naam te doen.
Als die een beat is, doe je er [Beat] voor, bij een track doe je [Audio] en tenslotte bij een tekst doe je [Tekst] er voor.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 03-12-2005 om 16:06:43
Uhm ik heb hem even doorgelezen.Vind de tekst eerlijk gezegd inhoudloos en humorloos.Je bars zijn tekort of te lang(maak ze evenlang) en de rijm is te geforceerd.Misschien moet je ff een keer de tutorial doorlezen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2005 @ 16:08:13 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.