Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Yoenis Gepost door Yoenis op zaterdag 03-12-2005 om 19:41:09
ik heb hulp nodig want ik zoek al maanden naar dat ene nummer van Ninthe, Skiggy Rapz en Circumflex....ik weet niet hoe die track maar ik heb een stukje filmp gezien hoor je die track een beetje en er word in gepraat.weet iemand misschien hoe die track heet en waar ie te vinden zal zijn?
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 03-12-2005 om 19:46:16
ik snap egt niet wat je allemaal praat hoor..
liedje van ninthe ofzo..??en er word in gepraat, is dat zo;n hele stoere beat met gewoon tekst erdoor diie je laats op juize hoorde..??
enuuh voges mij moest dit ook in ander topic
Yoenis Gepost door Yoenis op zaterdag 03-12-2005 om 19:47:48
zal ik het even beter zeggen check op deze links https://www.youtube.com/?v=LcplLuGzBKE
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 03-12-2005 om 19:51:54
damn diie ninthe chick is egt wel stoer gek..is chill nummer mara ik ken het niet kan je niet helpen..

maar nogmaals dit moest in ander topic voges mij..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2005 @ 19:52:06 ]
Yoenis Gepost door Yoenis op zaterdag 03-12-2005 om 19:54:24
jammer...maar waar moest deze topic staan dan?
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 03-12-2005 om 19:58:50
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10164&m=30&p=11

daar moet je ff die eerste berichtje van je in zetten..dacht ik
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 03-12-2005 om 20:07:49
wat is goldfinger ook een schat ook he

We hebben een centraal "ik zoek die en die track" topic, er kwamen best wel veel van die vragen namelijk. In het topic dat goldfinger gaf kan je je ik zoek requests kwijt.

Doe ik deze dicht
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0064 sec.