Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:32:44
Graaf diep

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 15:34:16 ]
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 15:33:20
Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:31
(...)

Een theorie is dat Bush de antichrist is en dus Duivelse daden verricht. Natuurlijk wil je als Bush dan niet dat iedereen hier achterkomt en stopt dit soort zaken dan diep onder de grond weg.


damn, ik dacht altijd dat Marilyn Manson de Antichrist was.... tenminste dat beweert hij zelf. of misschien hebben ze dit hem opgedragen te zeggen, om de ECHTE waarheid achter te houden..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 15:33:46 ]

----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:33:48
Quote:
Shin schreef op 05-12-2005 @ 15:33
(...)

damn, ik dacht altijd dat Marilyn Manson de Antichrist was.... tenminste dat beweert hij zelf. of misschien hebben ze dit hem opgedragen te zeggen, om de ECHTE waarheid achter te houden..


De echte waarheid... Dat hij gewoon een lelijk mormel is?
----------------------------------------
Christiangirl.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:33:50
er zijn zoveel dingen die jij niet weet en de televisie
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:34:28
Persoonlijk vind ik dat jullie je eigen schep moeten gebruiken.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:34:29
anti christ

ik heb gehoord dat de antichrist ( hitler napoleon wat ik gehoord heb) nu in het middenoosten bevind en zown 15 jaar oud moet zijn hoe ik er bij kom weet niet maar heb ik een keer gehoord

vage shit man
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 15:34:33
Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:33
(...)

De echte waarheid... Dat hij gewoon een lelijk mormel is?


ehm, ja.
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:37:02
The Antichrist zit in het Hof van Eden
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:37:21
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:34
anti christ

ik heb gehoord dat de antichrist ( hitler napoleon wat ik gehoord heb) nu in het middenoosten bevind en zown 15 jaar oud moet zijn hoe ik er bij kom weet niet maar heb ik een keer gehoord

vage shit man


De Antichrist is volgens de Bijbel iemand die Duivelse daden verricht. De Antichrist is een oplichter, het kan dus best een Christen zijn die beweert Christenlijk te zijn terwijl dat helemaal niet zo is... Hoe verder je gaat lezen in de Bijbel, hoe ongeloofwaardiger het naar mijn mening begint te worden. Jezus wederkeert en vernietigt de Antichrist; Hij zal dan Aarde voor duizend jaar lang 'besturen'. Na deze duizend jaar staat er een inmens leger op die Jezus wilt doden. God straft die mensen: vernietigt de Aarde en het Heelal en creeërt een nieuwe Aarde en Heelal zonder pijn, leed, verdriet, oorlog etc voor de 'goede mensen'.
----------------------------------------
Christiangirl.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:40:11
maarja ik vind het allemaal te ver gaan hoor


duz over 15-20 jaar moet er een nieuwe anticrist zijn die de wereld over wilt nemen net als hitler

hij komt duz uit het midden oosten:S:S
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:41:47
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:40
maarja ik vind het allemaal te ver gaan hoor


duz over 15-20 jaar moet er een nieuwe anticrist zijn die de wereld over wilt nemen net als hitler

hij komt duz uit het midden oosten:S:S


Nee, de Antichrist is volgens de Bijbel al aan 'de gang'. Wanneer de Antichrist zijn Duivelse daden uitvoert gebeurt het volgende op Aarde, volgens de Bijbel:

- minder liefde in de samenleving
- meer druk op de mensen
- meer sekten en misleidende religies
- meer natuurrampen en oorlogen
- minder aandacht voor Gods geboden
- meer kennis en onderzoek
- meer evangelieverkondiging

Naar mijn mening is dat aan de gang; de Antichrist is er.
----------------------------------------
Christiangirl.
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:43:17
Niet te nauwkeurig worden

Er zullen altijd hoge piefen komen en gaan die proberen de mensen uit elkaar te halen.
Zolang er religie´s, rassen en bewegingen blijven bestaan die elkaar van elkaar ondescheiden, zal er altijd oorlog blijven.
En van oorlog scheid je mensen nog meer van elkaar, en samen staan we sterk luidt het spreekwoord;
Dus de 'duivel' oftwel de geheime organisatie achter de regering in USA blijft voorlopig aan de regerende hand.

Edit:
Ik wil Odin ff props geven, je weet duidelijk waar je over praat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 15:44:02 ]
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:44:01
en wie moet dat zijn en wat heeft dat mee een (ufo) naar de wtc te maken
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:44:27
Quote:
Prog schreef op 05-12-2005 @ 15:43
Niet te nauwkeurig worden

Er zullen altijd hoge piefen komen en gaan die proberen de mensen uit elkaar te halen.
Zolang er religie´s, rassen en bewegingen blijven bestaan die elkaar van elkaar ondescheiden, zal er altijd oorlog blijven.
En van oorlog scheid je mensen nog meer van elkaar, en samen staan we sterk luidt het spreekwoord;
Dus de 'duivel' oftwel de geheime organisatie achter de regering in USA blijft voorlopig aan de regerende hand.



Jep, bij iets als dit moet je niet teveel in detail gaan treden. Leeftijden, afkomst, huidskleur etc is allemaal overbodig bij dit.
----------------------------------------
Christiangirl.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:45:16
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:44
en wie moet dat zijn en wat heeft dat mee een (ufo) naar de wtc te maken


Heb je weleens gehoord van de Egyptenaren die contact hadden met buitenaardse wezens, daarmee de pyramides bouwde, waar overigens nog steeds geen verklaring voor is, en toen een soort geheime bond hebben opgestart?
----------------------------------------
Christiangirl.
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:45:18
Dat is enkel een teken naar de mensen, om ze aan het denken te zetten...
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 05-12-2005 om 15:45:54
Wat heeft de antichrist te maken met spoken en geesten?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:46:22
Quote:
die ene kerel schreef op 05-12-2005 @ 15:45
Wat heeft de antichrist te maken met spoken en geesten?


Tak-discussie mag.
----------------------------------------
Christiangirl.
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 15:46:43
1 grote brainstorm.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:47:54
jonge ga jij ergens spelen je roept wel 4 keer schep
en dan nu met je brainstorm wacht je totdat iemand je mening komt bevredigen ofzo.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:47:56
Ja er was vorig jaar een gozer uit mijn klas

die las zown boek en daarin stonden dat soort dingen *(ben de naam van dat boek ff kwijt)

maar daar stonden duz dingen in zoals dat zelf de beste boren die we tegenwoordig hebben niet zo nauwkeurig kunnen boren als die gaten die de egyptenaren hadden:S:S dat soort theorien enz ik zou de naam van dat boek ff vragen

maar ik weet het niet dat soort dingen geloof ik niet
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-12-2005 om 15:48:41
ghost shit is erg interessant en fascinerend vind ik, alleen vind ik die foto wel erg nep eruitzien
----------------------------------------
beng!
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:49:01
ga maar een boek lezen over atlantic een eiland dat nooit bewezen is dat het heeft bestaan, kijk maar wat voor shit hun bouwden.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:49:33
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:47
maar ik weet het niet dat soort dingen geloof ik niet


Hoe denk je dan dat die Egyptenaren de pyramides bouwde?
----------------------------------------
Christiangirl.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:51:03
ja fuck ik vind die theorien heel interresant maar dat soort dingen worden ook weer tegen gesproken door andere geleerden enz maar als ik de naam van dat boek heb zou ik dat wel ff melden

stondne allemaal van dat soort theorien in wel interresant maar ik weet et niet hoor:S:S
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:51:19
king odin piramides zijn niet oorspronkelijk van de de egyptenaren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 15:51:40 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:52:11
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:51
ja fuck ik vind die theorien heel interresant maar dat soort dingen worden ook weer tegen gesproken door andere geleerden enz maar als ik de naam van dat boek heb zou ik dat wel ff melden

stondne allemaal van dat soort theorien in wel interresant maar ik weet et niet hoor:S:S


Het is altijd verstandig beiden kanten goed te bestuderen. Zo ook met de geesten waar deze topic in eerste instantie over ging. Daar valt vaker een wetenschappelijke verklaring tegenover te leggen.
----------------------------------------
Christiangirl.
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 15:52:13
ehm. waar de fuck heb jij het over man... tuurlijk komen de pyramides wel van de egyptenaren... alleen heten ze toen waarschijnlijk nog geen egyptenaren.

Edit: ik bedoel, ze staan in het land wat wij nu egypte noemen, de mensen die daar toen leefden, hebben die dingen gebouwd..

nou ja, je kan ook Stargate gaan kijken, dat is ook wel een leuke (maar vergezochte) theorie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 15:54:29 ]

----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:53:53
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 05-12-2005 @ 15:51
king odin piramides zijn niet oorspronkelijk van de de egyptenaren.


De Egyptenaren waren de eerste, hoor.
----------------------------------------
Christiangirl.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-12-2005 om 15:54:01
maar die paranormale mensen ook gek, die shit is wel allemaal echt hoor. Echt weird is dat dat bijna alles wat ze zeggen waar is
----------------------------------------
beng!
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:54:09
haha grappenmaker de egyptenaren hebben niet voor het eerst piramides gemaakt duizenden jaren daarvoor waren ze eral.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 05-12-2005 om 15:54:59
juist

ik vind dat ook je moet beiden bestuderen

maar wat dat met de aanslagen te maken hebben vat ik nog steeds niet

ik vind zoiets als met de egyptenaren wel raar

hun maken dingen die je met zandstralen tegenwoordig nog niet hetzelfde kan maken :S met de beste technieken en shit dat vind ik vaag

maarja ben er vanaaf weer moet nu ff weg leuke topic is dit
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 05-12-2005 om 15:54:59
fok dat. Robert en Uri gellar zijn gewoon baas
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:55:28
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 05-12-2005 @ 15:54
haha grappenmaker de egyptenaren hebben niet voor het eerst piramides gemaakt duizenden jaren daarvoor waren ze eral.


Bron?
----------------------------------------
Christiangirl.
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 15:57:04
Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:54
juist
maar wat dat met de aanslagen te maken hebben vat ik nog steeds niet


De theorie is dat buitenaardse wezens weten wat er hier op aarde gebeurt en wat er gaat gebeuren. Ze hebben duizenden jaren geleden Egyptenaren de wijsheid gegeven over wat er gaat gebeuren. Ze hebben dan ook grootste voorspellingen gedaan, net als de Maya's.
----------------------------------------
Christiangirl.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 15:57:11
ik zoek hem voor je.
ik ben hem ff kwijt wacht.

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 15:58:27
ze staan in het land wat wij nu egypte noemen, de mensen die daar toen leefden, hebben die dingen gebouwd..
en wij noemen die mensen nu egyptenaren


----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 05-12-2005 om 15:58:51
ach ik heb ook wel eens dromen.. en dat blijken beelden te zijn van de volgende dag of zo.. we gebruiken maar 15% van onze hersencapaciteit.. 15 maar.. dus stel dat we die andere 85% gebruiken.. misschien zouden we dan al veel verder in zulke shit zijn
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 16:00:05
maja, als dat onderzoek aangaf dat iedereen maar 15% gebruikt, dan doen die onderzoekers dan zelf ook, wie zegt mij dan dat dat onderzoek wel klopt
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:01:26
Quote:
Shin schreef op 05-12-2005 @ 16:00
maja, als dat onderzoek aangaf dat iedereen maar 15% gebruikt, dan doen die onderzoekers dan zelf ook, wie zegt mij dan dat dat onderzoek wel klopt


Eh, computersystemen die slimmer dan ons zijn?
----------------------------------------
Christiangirl.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:01:45
check dit.

De eerste mensch die schreef over Atlantis was de Grieksche wijsgeer Plato (427-347). Plato beweerde dat Atlantis wel degelijk bestaan heeft. Volgens Plato was de oude hoofdstad van Atlantis een uitgebouwd systeem van cirkels, met om beurten een ommuurd eiland en kanaal. Met een totale doorsnede van 22,5 kilometer.

Atlantis is omschreven als een paradijslijk eiland, dat zich in de oceaan bevond. De bewoners worden omschreven als een ''intelligente'' en ''vergevorderde'' beschaving.

In tal van geschriften zijn er vermeldingen gemaakt over de vernietiging van Atlantis, dat ten onder ging door de zonvloed, vuur & aardbevingen rond 10.500 voor Christus. De Egyptenaren spraken hier over, de Maya's, de Indiers en zelfs sommige Afrikaansche stammen kennen de legende. Dit kan toch geen toeval zijn. Als je al die geschriften naast elkaar legt, hebben ze het allemaal over een machtig mooi land dat zich in de oceaan bevond. De bewoners die daar leefden, de weinig overlevenden na de ramp, zijn gevlucht naar andere landen. Met andere woorden de Egyptenaren, Indiers, Maya's en de Afrikaansche stammen zijn allen waarschijnlijk afstammelingen van de Atlantiers. Dit zou natuurlijk heel juist zijn als Atlantis in de Atlantische oceaan lag want dan zijn Egypte, Afrika, en Zuid Amerika de naburige landen. Van daaruit trokken ze door naar Indie.

In al die landen schijnen er ook muurschilderingen en prehistorische bouwwerken te zijn ontdekt die verwijzen naar de Atlantiers. Zoals onder de Sfinx daar in Egypte, is een verborgen onderaardse gallerij, het zogeheten " zaal der archieven". Hierin zou de volledige wijsheid van de beschaving uit lang vervlogen tijden bewaard zijn gebleven (Atlantiers).

In 1991 begonnen Thomas Dobecki, geoloog Joseph Schoch en archeloog John West met hun onderzoek naar de Sfinx. Ze hebben toen in 1993 een rechthoekige kamer ontdekt van ongeveer 9 bij 12 meter, 5 meter onder de poot van de Sfinx. Hier is toen door de Amerikaansche zender NBC een documentaire over gemaakt genaamd " the Mystery of de Sfinx''. Direct werd door Zahi Hawass, de opzichter van oudheikundige werken van Gizeh, alle werkzaamheden betreft de Sfinx stilgelegd. Er werd verklaard dat John West te weinig wetenschappelijk te werk ging. Maar de echte reden was dat de Egyptische autoriteiten niet naar buiten wilden hebben dat de Sfinx en de piramiden waarschijnlijk niet door de Egyptenaren waren gebouwd maar door de overlevenden van Atlantis.


In de Keltische en Germaansche mythologie wemelt het van de verhalen over verzonken landen. Bij de Eskimo's, Hopi-Indianen, Boeddhistische, Hindoeistische en niet te vergeten de Bijbel, wie kent niet het verhaal van het hof van Eden, Adam en Eva en later de zonvloed. Allemaal beschrijven ze in grote lijnen precies dezelfde Geologische en klimatologische gebeurtenissen. Dit kan toch ook geen toeval zijn!! Mischien als ze inderdaad zo'n hoog beschaafde bevolking waren, hebben ze de ramp (zonvloed, aardbeving & vuur) voorzien. Dan zou het toch ook mogelijk zijn dat ze voor de ramp zijn geevacueerd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:03:16 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:02:27
De knapen zitten in het complot gek!
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 05-12-2005 om 16:02:49
Quote:
Shin schreef op 05-12-2005 @ 16:00
maja, als dat onderzoek aangaf dat iedereen maar 15% gebruikt, dan doen die onderzoekers dan zelf ook, wie zegt mij dan dat dat onderzoek wel klopt


duidelijke bite van theo maassen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:03:55
Theo Maasen = 50%
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:04:25
nou zie je dat de piramides niet van de egiptenaren waren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:04:42 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 16:04:43
idd, Theo Maassen was mijn bron, ik wist het ff niet meer.. thanks
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:05:57
Niet om lullig te doen,
maar je weet nooit of die tekst op waarheid gebasseerd is.
Dan zul je nog aantal jaren door moeten leren.
En aangezien ons leven gemiddeld niet langer meer duurt dan 80 jaar (wat vroeger hoger was) zal het je nooit lukken om de échte waarheid te achterhalen....
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 05-12-2005 om 16:06:44
stelletje ongelovigen

http://www.risallah.com/koran/wonderen.php?page_index=7
veel verklaringen over bijvoorbeeld het ontstaan van bergen, zeeen, de aarde, het heelal enz, enz. ga ff naar die site en lees. het is niet te ingewikkeld, saai of te ongelofelijk voor jullie gelooflozen. je zult zien dat zelfs de beste wetenschappers na zich te verdiepen in de koran, de koran volledig te ondersteunen/onderbouwen of hoe je zoiets maar wil noemen.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 05-12-2005 om 16:07:40
ja islam is mijn geloof
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 05-12-2005 om 16:08:14
broeder
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0177 sec.