Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 ]
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:25:19
Quote:
Prog schreef op 05-12-2005 @ 14:37
(...)
Ow jij bedoelt zeker die Ghost Audio?
Ik doelde eigenlijk op die enge geluidjes tussen de filmpjes en foto's door enzo. Is dat voor het vermaak van de kijker of voor de intimidatie

@ MX,
Eigenlijk wil ik het volgende filmpje voor me houden,
maar hier zit ook een interessant stuk in wat touristen
hebben vast gelegd, 13 maanden voor de 'aanslagen' in ny.
http://video.google.com/videoplay?docid=1457385699819054624&q=new+world+orde

Edit:
@ King_Odin
Dát is pas research, goed bezig!


Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:37
(...)

De Antichrist is volgens de Bijbel iemand die Duivelse daden verricht. De Antichrist is een oplichter, het kan dus best een Christen zijn die beweert Christenlijk te zijn terwijl dat helemaal niet zo is... Hoe verder je gaat lezen in de Bijbel, hoe ongeloofwaardiger het naar mijn mening begint te worden. Jezus wederkeert en vernietigt de Antichrist; Hij zal dan Aarde voor duizend jaar lang 'besturen'. Na deze duizend jaar staat er een inmens leger op die Jezus wilt doden. God straft die mensen: vernietigt de Aarde en het Heelal en creeërt een nieuwe Aarde en Heelal zonder pijn, leed, verdriet, oorlog etc voor de 'goede mensen'.


Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:41
(...)

Nee, de Antichrist is volgens de Bijbel al aan 'de gang'. Wanneer de Antichrist zijn Duivelse daden uitvoert gebeurt het volgende op Aarde, volgens de Bijbel:

- minder liefde in de samenleving
- meer druk op de mensen
- meer sekten en misleidende religies
- meer natuurrampen en oorlogen
- minder aandacht voor Gods geboden
- meer kennis en onderzoek
- meer evangelieverkondiging

Naar mijn mening is dat aan de gang; de Antichrist is er.


Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:44
en wie moet dat zijn en wat heeft dat mee een (ufo) naar de wtc te maken


Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:45
(...)

Heb je weleens gehoord van de Egyptenaren die contact hadden met buitenaardse wezens, daarmee de pyramides bouwde, waar overigens nog steeds geen verklaring voor is, en toen een soort geheime bond hebben opgestart?


Quote:
Kapowski schreef op 05-12-2005 @ 15:47
Ja er was vorig jaar een gozer uit mijn klas

die las zown boek en daarin stonden dat soort dingen *(ben de naam van dat boek ff kwijt)

maar daar stonden duz dingen in zoals dat zelf de beste boren die we tegenwoordig hebben niet zo nauwkeurig kunnen boren als die gaten die de egyptenaren hadden:S:S dat soort theorien enz ik zou de naam van dat boek ff vragen

maar ik weet het niet dat soort dingen geloof ik niet


Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 15:57
(...)

De theorie is dat buitenaardse wezens weten wat er hier op aarde gebeurt en wat er gaat gebeuren. Ze hebben duizenden jaren geleden Egyptenaren de wijsheid gegeven over wat er gaat gebeuren. Ze hebben dan ook grootste voorspellingen gedaan, net als de Maya's.


Quote:
Zwolle-zuid schreef op 05-12-2005 @ 16:01
check dit.

De eerste mensch die schreef over Atlantis was de Grieksche wijsgeer Plato (427-347). Plato beweerde dat Atlantis wel degelijk bestaan heeft. Volgens Plato was de oude hoofdstad van Atlantis een uitgebouwd systeem van cirkels, met om beurten een ommuurd eiland en kanaal. Met een totale doorsnede van 22,5 kilometer.

Atlantis is omschreven als een paradijslijk eiland, dat zich in de oceaan bevond. De bewoners worden omschreven als een ''intelligente'' en ''vergevorderde'' beschaving.

In tal van geschriften zijn er vermeldingen gemaakt over de vernietiging van Atlantis, dat ten onder ging door de zonvloed, vuur & aardbevingen rond 10.500 voor Christus. De Egyptenaren spraken hier over, de Maya's, de Indiers en zelfs sommige Afrikaansche stammen kennen de legende. Dit kan toch geen toeval zijn. Als je al die geschriften naast elkaar legt, hebben ze het allemaal over een machtig mooi land dat zich in de oceaan bevond. De bewoners die daar leefden, de weinig overlevenden na de ramp, zijn gevlucht naar andere landen. Met andere woorden de Egyptenaren, Indiers, Maya's en de Afrikaansche stammen zijn allen waarschijnlijk afstammelingen van de Atlantiers. Dit zou natuurlijk heel juist zijn als Atlantis in de Atlantische oceaan lag want dan zijn Egypte, Afrika, en Zuid Amerika de naburige landen. Van daaruit trokken ze door naar Indie.

In al die landen schijnen er ook muurschilderingen en prehistorische bouwwerken te zijn ontdekt die verwijzen naar de Atlantiers. Zoals onder de Sfinx daar in Egypte, is een verborgen onderaardse gallerij, het zogeheten " zaal der archieven". Hierin zou de volledige wijsheid van de beschaving uit lang vervlogen tijden bewaard zijn gebleven (Atlantiers).

In 1991 begonnen Thomas Dobecki, geoloog Joseph Schoch en archeloog John West met hun onderzoek naar de Sfinx. Ze hebben toen in 1993 een rechthoekige kamer ontdekt van ongeveer 9 bij 12 meter, 5 meter onder de poot van de Sfinx. Hier is toen door de Amerikaansche zender NBC een documentaire over gemaakt genaamd " the Mystery of de Sfinx''. Direct werd door Zahi Hawass, de opzichter van oudheikundige werken van Gizeh, alle werkzaamheden betreft de Sfinx stilgelegd. Er werd verklaard dat John West te weinig wetenschappelijk te werk ging. Maar de echte reden was dat de Egyptische autoriteiten niet naar buiten wilden hebben dat de Sfinx en de piramiden waarschijnlijk niet door de Egyptenaren waren gebouwd maar door de overlevenden van Atlantis.


In de Keltische en Germaansche mythologie wemelt het van de verhalen over verzonken landen. Bij de Eskimo's, Hopi-Indianen, Boeddhistische, Hindoeistische en niet te vergeten de Bijbel, wie kent niet het verhaal van het hof van Eden, Adam en Eva en later de zonvloed. Allemaal beschrijven ze in grote lijnen precies dezelfde Geologische en klimatologische gebeurtenissen. Dit kan toch ook geen toeval zijn!! Mischien als ze inderdaad zo'n hoog beschaafde bevolking waren, hebben ze de ramp (zonvloed, aardbeving & vuur) voorzien. Dan zou het toch ook mogelijk zijn dat ze voor de ramp zijn geevacueerd.


Etcetra; andere qoutes zijn te vinden in:
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11352&m=50&p=3

Nu kunnen we hier fijn verder gaan over buitenaardse intelligentie, de voorspellingen van de Egyptenaren, het bestaan of niet-bestaan van Atlantis, etc.

Atlantis:
http://www.iselinge.nl/scholenplein/pabolessen/00012anatuurwonderen/homepage/inhoud5.htm

Egyptenaren:
http://home.hetnet.nl/~amonre11/piramiden1.htm (tip)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:28:58 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:26:11
ik geloof in het bestaan van atlantis en de mensen die daar fuckt up slim waren.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:27:31
Je gelooft gewoon in ouder bestaan van de hogere orde?
Die de wereld van tegenwoordig hebben gecreerd?
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-12-2005 om 16:27:36
is er misschien een goeie site met informatie over Atlantis want ik weet niet echt wat het precies is, in grote lijnen wel maar niet genoeg
----------------------------------------
beng!
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:28:16
Quote:
Gaucho schreef op 05-12-2005 @ 16:27
is er misschien een goeie site met informatie over Atlantis want ik weet niet echt wat het precies is, in grote lijnen wel maar niet genoeg


http://www.iselinge.nl/scholenplein/pabolessen/00012anatuurwonderen/homepage/inhoud5.htm
----------------------------------------
Christiangirl.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 05-12-2005 om 16:28:21
wikipedia!
----------------------------------------
Days to come
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:29:50
een kaart van atlantis

Een enorme aarduitbarsting heeft ooit plaatsgevonden. De boel is ontploft en deze kleinere eilandjesgroep bleef over.


----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Leyla
Gepost door Leyla op maandag 05-12-2005 om 16:31:18
Oooow shit, weer dit gedoe? Ik heb hierover laatst nog een hele discussie over gevoerd, tis leuk geweest
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 05-12-2005 om 16:31:46
ik reageer later in dit topic.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:32:28
beter gaan we eerst ff die antichrist zoeken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:32:39 ]
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:32:59
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:32
beter gaan we eerst ff die antichrist zoeken


Hoeft niet! Jezus komt terug en vernietigt hem.
----------------------------------------
Christiangirl.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:33:42
maar dan hoeven we ook niet over atlantis te discusieren, ik neem aan dat Jezus dan alles wel uitlegt
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:34:11
jezus heeft daar niks mee te maken
is zelfs voor zn geboorte.
hahaha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:34:26 ]

----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:34:12
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:33
maar dan hoeven we ook niet over atlantis te discusieren, ik neem aan dat Jezus dan alles wel uitlegt


Nouja, áls de Antichrist bestaat natuurlijk.
----------------------------------------
Christiangirl.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:34:40
2 van de 3 zijn al geweest
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:34:53 ]
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:35:11
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:34
2 van de 3 zijn al geweest


Drie? Hm? Leg eens uit.
----------------------------------------
Christiangirl.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:35:49
ik heb gelezen dat de apocalypse plaats vind na de 3de antichrist(staat in de bijbel)
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 05-12-2005 om 16:35:58
zag laatst bij engels nog een film over het bestaan van atlantis, het schijnt dat daar super mensen woonden enzo, ik vind het wel koel en volgens mij zit er wel iets van werkelijkheid in, voorderest is ben ik gewoon gefacineerd door de bouwstijl van de egyptenaren..

er zijn over de gehele wereld wel piramides gebouwd: grieken, egyptenaren, maya's
er wordt ook wel verteld dat dat komt door de mensen die afkomstig zijn uit atlantis, dat zij ervoor hebben gezorgd dat dit soort bouw tafarelen (..) ik ben zelf nog mooit in egypte geweest maar wel in genoeg schitterende bouw werken..
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:37:28
ze zeggen dat er door een ongeluk de bewoners van atlantis verspreid zijn over de hele wereld.

sommige mensen geloven dat atlantis verwant is met het arische rijk.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 05-12-2005 om 16:37:34
hebben we ook nog wat te zegen over "Atlantis de verloren stad" ?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:37:42
Het zou me verbazen als Atlantis onzin is.
Waarom zouden zoveel mensen er dan nog mee bezig zijn.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-12-2005 om 16:38:05


zo zou Atlantis eruit hebben moeten zien
----------------------------------------
beng!
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:38:06
misschien waren die mensen uit Atlantis wel "echte mensen" en nadat er iets is gebeurd (adam en eva shit) zijn wij de mensen die moeten lijden?? 15% van je echte capaciteit... damn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:38:33 ]
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 05-12-2005 om 16:38:08
supermensen uit atlantis...
dit klinkt echt weer als een verklaring zoeken voor het onbekende..
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:38:15
prog volgens mij ben jij nep.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 05-12-2005 om 16:38:19
Theo maassen zei over buitenaardse intelligentie:

Er zijn maar twee mogelijkheden,
of ze zijn slimmer dan ons, of ze zijn dommer dan ons...

Zijn ze dommer dan ons, dan wil ik er niets mee te maken hebben, ..

zijn ze slimmer dan ons dan vinden zij ons veel eerder dan wij hen...


----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:39:01
haha gaucho is geen kaart maar een poort van atlantis.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-12-2005 om 16:39:35
dit is de stad Atlantis ja
----------------------------------------
beng!
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:39:41
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 05-12-2005 @ 16:39
haha gaucho is geen kaart maar een poort van atlantis.


Gebruik de qoute functie anders eens. Het rechtse knopje bij deze post.
----------------------------------------
Christiangirl.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 05-12-2005 om 16:41:21


ik ben ook wellis bezig met andere planeten enzo, het helal is zo inmens groot, daar moet je eigenlijk niet te lang bij stilstaan, maar dit is ook weer iets raars een vulkaan van 24 kilometer hoog, er is gewoon water enzo op de planeet geweest en er is levend organisme ontdekt.. ik hoop dat ik nog wel mee maak dat er mensen op mars aankomen!
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:41:28
In die tijd regeerde de positiviteit,
ze waren bezig met de basis te leggen voor een 'hemel op aarde'
Da's tegenwoordig wel anders.
Wie heeft er roet in het eten gegooit?
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op maandag 05-12-2005 om 16:42:12
gaucho zo zou atlantis er niet uitzien hoor op die foto van je dat was de beschrijving die plato had gegeven.


----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:42:55
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 05-12-2005 @ 16:38
prog volgens mij ben jij nep.


Verklaar je nader.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:43:03
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:38
misschien waren die mensen uit Atlantis wel "echte mensen" en nadat er iets is gebeurd (adam en eva shit) zijn wij de mensen die moeten lijden?? 15% van je echte capaciteit... damn


en zijn de grote mensen uit de geschiedenis (Jezus, Mohammed, grote kunstenaars etc..) reincarnaties van deze "echte mens" om te proberen ons te laten zien wat we verkeerd doen??

weet t niet................
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:44:51
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:43
(...)

en zijn de grote mensen uit de geschiedenis (Jezus, Mohammed, grote kunstenaars etc..) reincarnaties van deze "echte mens"


Je vergeet mij!

Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:43
(...)
om te proberen ons te laten zien wat we verkeerd doen??


https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11353
----------------------------------------
Christiangirl.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:46:16
maar als je kijkt, deze discussies over het leven enzo, zag je vroeger totaal niet, er is dus wat aan t veranderen in onze manier van denken?
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:46:32
King_Odin, je hebt tot nu toe maar een kleine groep mensen geraakt in tegenstelling tot Jezus, Mamhed etc.
Probeer harder, je kunt het!
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 05-12-2005 om 16:46:44
er wordt omzet gedraaid als Cemil in de stad is, de stad die vergeten lijkt te zijn als Atalntis
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:48:04
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:46
maar als je kijkt, deze discussies over het leven enzo, zag je vroeger totaal niet, er is dus wat aan t veranderen in onze manier van denken?


Hmmm? Griekse filosofen waren ook bezig met discussies over het leven, de manier van leven etc, maar dat was weggelegd aan die kleine groep 'elite'. Wellicht dat de mensheid steeds slimmer en zelfbewuster begint te worden?
----------------------------------------
Christiangirl.
Prog
Gepost door Prog op maandag 05-12-2005 om 16:48:39
Quote:
La-Z schreef op 05-12-2005 @ 16:46
maar als je kijkt, deze discussies over het leven enzo, zag je vroeger totaal niet, er is dus wat aan t veranderen in onze manier van denken?


Die shit is underground, we worden gedempt door de maatschappij. Denk aan chemtrails etc.
En ik weet niet hoe oud je bent, en wat je precies met 'vroeger' bedoelt, maar ik heb het vermoeden dat jij er toen ook nog niet echt midden in stond, correct me if i'm wrong.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 16:49:31 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 05-12-2005 om 16:48:46
Nah, redelijk zinloze discussie. Jullie speculeren er maar een beetje op los, er is helemaal geen sprake van echte, vaststaande feiten. Stel dat, als dit, zus en zo.. blabla. Atlantis was volgens mij helemaal geen echt bestaande stad, zouden het dan wel gevonden hebben denk ik. Het lijkt me veel logischer dat wat op die site staat over dat Plato een filosoof is en die nogal eens onzin uitkramen, waar is. Hij opperde gewoon dingen waarvan hij dacht dat het zo had moeten zijn, of zou kunnen zijn. Zie je het al voor je? De perfecte beschaving is een utopie, is het altijd al geweest en zal het altijd blijven.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:49:08
Quote:
Prog schreef op 05-12-2005 @ 16:46
King_Odin, je hebt tot nu toe maar een kleine groep mensen geraakt in tegenstelling tot Jezus, Mamhed etc.
Probeer harder, je kunt het!


Hallo zeg... Odin, de Koning der Goden heeft weinig mensen bereikt? Mijn hemel...(!) zeker nooit verdiept in de Griekse mythologie?
----------------------------------------
Christiangirl.
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:49:12
Quote:
King_Odin schreef op 05-12-2005 @ 16:48
(...)

Hmmm? Griekse filosofen waren ook bezig met discussies over het leven, de manier van leven etc, maar dat was weggelegd aan die kleine groep 'elite'. Wellicht dat de mensheid steeds slimmer en zelfbewuster begint te worden?


precies en als je dit in de middeleeuwen zei werd je verbrand of gestenigd... yep die wereld orde verliest kracht
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 16:49:35
Odin en griekse mythologie? ik hoop dat je een grapje maakt...
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:49:58
Quote:
Shin schreef op 05-12-2005 @ 16:49
Odin en griekse mythologie? ik hoop dat je een grapje maakt...


wat is t dan.,....
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op maandag 05-12-2005 om 16:50:18
Quote:
Shin schreef op 05-12-2005 @ 16:49
Odin en griekse mythologie? ik hoop dat je een grapje maakt...


Verpest het nou niet.. Laat hem nou zeggen dat het de Germaanse is!
----------------------------------------
Christiangirl.
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 16:50:21
heel erg duidelijk noorse mythologie...
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 05-12-2005 om 16:50:38
tis een naam uit de Noorse mythologie
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
La-Z
No frails, Raw hiphop!
Gepost door La-Z op maandag 05-12-2005 om 16:50:39
haha
Shin
de goeiste en de kwaaiste
Gepost door Shin op maandag 05-12-2005 om 16:51:07
Germaanse en Noorse mythologie zijn redelijk verwant, dus dat tel ik wel goed
----------------------------------------
"MC's are just segments of my imagination, they don't have to be dissed, I just stop thinking about them, and they cease to exist", - Immortal Technique
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0207 sec.