Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-12-2005 om 20:40:05
aangezien ik net aantal malen ge PM't ben op een dusdanige wijze dat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die zich er bedreigd door voelen of iets in die richting.. later na 6 PM's kwam het woord grapje eruit maar die teksten daarvoor konden echter niet door de beugel.. misschien dat deze jongeman is een keertje permanent geband wordt door de heren van nlhiphop? zoals ik al zei er zijn ook mensen die er veel gevoeliger voor zijn en er zich dus wel bedreigd door zullen voelen..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op maandag 05-12-2005 om 20:41:19
Nee.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-12-2005 om 20:41:20
zullen we dit soort zaken afhandelen op de wijze zoals het hoort? we controleren niet elke 15 minuten of we PM's hebben of wat dus doe anders ff geduldig ofzo.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.