Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 05-12-2005 om 21:19:43
Zijn hier mensen met een aquarium. Ik heb er zaterdag een gehad en ik vind het wel dope. Zitten nu alleen nog maar twee goudvissen en zwarte sluierstaart ofzo in, maar wil morgen beetje mooiere halen.
En je weet tog
Ik diss vissen niet, Een overstroming en vissen voelen zich de koningen in onze woning

Haha nee gewoon benieuwd misschien tips of shit

----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-12-2005 om 21:21:27
als je um niet meer wilt weet je me te vinden mitch ben stiekem jaloers op je dope aquarium
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
rame
Gepost door rame op maandag 05-12-2005 om 21:22:12
het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik er snel weer op uitgekeken was, sorry

livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 05-12-2005 om 21:22:44
hehe twee maten van me zijn echt helemaal into aquaria en shizz
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op maandag 05-12-2005 om 21:22:58
als je stoned bent dan is een aquarium heel interresant
----------------------------------------
overdedreven dang
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-12-2005 om 21:25:33
heeft misschien iemand nog een aquarium over die er niks mee doet ?
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 05-12-2005 om 21:28:02
Quote:
rame schreef op 05-12-2005 @ 21:22
het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik er snel weer op uitgekeken was, sorry



Haha zou ook kunne hoor alleen nu vind ik het ff de shit man, kan ook zo weer over zijn maar staat ook wel leuk beter als een lava lamp of shit
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
RockyJ
Gepost door RockyJ op maandag 05-12-2005 om 21:34:15
hier in huis staat al 7 jaar een aquarium ofzo.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 05-12-2005 om 22:06:16
ja ik heb wel een aquarium, maar al te lang niets meer aan gedaan

deze vakantie waarschijnlijk weer
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DJel
Wat?
Gepost door DJel op maandag 05-12-2005 om 23:25:40
Quote:
QaaZ schreef op 05-12-2005 @ 21:19
Zijn hier mensen met een aquarium. Ik heb er zaterdag een gehad en ik vind het wel dope. Zitten nu alleen nog maar twee goudvissen en zwarte sluierstaart ofzo in, maar wil morgen beetje mooiere halen.
En je weet tog
Ik diss vissen niet, Een overstroming en vissen voelen zich de koningen in onze woning

Haha nee gewoon benieuwd misschien tips of shit


Haha heb een maand geleden een aquarium gekocht. Had vroeger 'in me jeugd' ook een aquarium maar later weggedaan, maar ik begon het toch weer te missen.

Voordat je nieuwe vissen gaat kopen: gewone goudvissen kunnen erg groot worden en hebben, in tegenstelling wat iedereen denkt, een groot aquarium nodig om prettig te leven. (eigenlijk vanaf 80 cm lang). Als je aquarium niet langer is zou ik geen vissen meer halen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2005 @ 23:29:19 ]
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 05-12-2005 om 23:57:53
ja ik heb een aqarium! deze heb ik nu zo'n 1.5 jaar, en het is uitgegroeid tot een leuke hobby van me. Echt, voordat je er aan begint moet je daar rekening mee houden, wil je een tof aqarium hebben neem er dan echt de tijd voor qua onderhouden en shit, want het is een dure bezigheid. ook qua financiën, want het is vrij duur allemaal. maargoed, als je er wat werk in steekt, al is het maar zo'n 3 uur in de week kan je best een aardig aquarium onderhouden.

zelf heb ik maar een kleine staan thuis, vooral als beginner wilde ik niet zo'n groot ding aanschaffen, plus die shit neemt een hoop ruimte in. Mijne is 60*30*30, standaardmaatje. gewoon zoetwater, met op dit moment te weinig maar over een maandje weer zo'n 25 vissen erin.

Wanneer ik zin heb post ik er wel een foto van.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
__cLePtO__
Gepost door __cLePtO__ op dinsdag 06-12-2005 om 08:51:24
heb sinds een half jaar 2 aquariums 1 van 60 bij 30 bij 30 en 1 bij 60 bij 50 er meot nog een aquarium van 2 meter komen maar eerst even sparen
----------------------------------------
www.grasshopper-glanerbrug.com
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op dinsdag 06-12-2005 om 20:53:58
Shit man ik heb gare shit kunne alleen goudvissen en guppies in hoor ik net. Dan maar goeie kopen
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
NTE072 Gepost door NTE072 op vrijdag 16-12-2005 om 18:32:11

nou daarom is MYN VISSIE zeker dood gegaan,
omdat hy niet paste
LEKKERDAN, nikihartjemitch

OME BOBBBBBBB <
----------------------------------------
& ee begryp me niet verkeerd
maar als je kankerdom ben ja dan kyk ik op je neer.
Dirty6
The Asian One
Gepost door Dirty6 op maandag 19-12-2005 om 18:48:22
WOOT Aquarium daar weet ik wel heel veel van ja keb er zelf één en kweekt graag

ff kijke wat voor tips ik je kan geven........

Koop zand als bodem (vind ik het mooist, natuurlijk filter en verwarming als je tropische vissen wilt).

En uhh ik zou geen guppies halen, WHY???
Mannetjes maken elkaar af voor de chicks.
En als ze thuis voelen in je aqua dan ballen ze Zoveel!!!!!!! en leggen gewoon 25-50 Kleine guppies permaand!

Als je schol vissen kooopt zoals tetra's dan moet je minimaal 12 halen anders zijn ze geen gang en gaan ze dood van de eenzaamheid grapjuh ze raken gestress en gaan dood! ze voelen zich veiliger bij een groot groepje (hoe groter hoe beter)

Geen maanvissen kopen als je een kleine aqua hebt

als je meer wilt weten dan vraag je het maar aan de profesor Dirty6
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op maandag 19-12-2005 om 18:51:48
haha vandaar dat er gister een guppie dood was was wel een mannetjes maar moet grotere halen me goudvissen werden opgegeten door andere vis ken allleen naam niet
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
Patreez
Gepost door Patreez op maandag 19-12-2005 om 18:54:41
ik heb zelf jaren in een aquarium gewoont!

nee ff serieus, ik heb ooit geprobeerd een aquarium zonder aqua los te krijgen bij mijn moeder.. weet ff niet meer hoe dat heet. maar die zag dat niet zo zitten met raptielen in het huis, dus ben ik zelf maar gaan reppen
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.