Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Devill schreef op 11-12-2005 @ 10:32 regel; - niet 2 keer achter elkaar droppen.... spammen dat is ook 1 van de dingen wat niet mag pas maar op anders bannen ze je straks voor straf dus als er wat is zeg het dan met 4 lines en rijmend en niet van sorry ik wist het niet slijmerd!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 10:46:00 ] ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Devill | ![]() | ![]() |
JF project maakt zeker vette teksten, je kan alles zeggen maar hij is gewoon de beste, zoals kamer van sadisme, aan alles komt een einde, maar daar heb ik het niet over want devill is aan het rymen, ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: __cLePtO__ schreef op 11-12-2005 @ 10:44 (...) spammen dat is ook 1 van de dingen wat niet mag pas maar op anders bannen ze je straks voor straf dus als er wat is zeg het dan met 4 lines en rijmend en niet van sorry ik wist het niet slijmerd!!! niet meteen zo janken hij helpt alleen die gozer sla je met de planken en je trekt je af op je joling poster en je zegt dat hij moet rijmen maar check je 2 lijnen de praat niet meteen als je zelf niet eens kan rijmen [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 11:02:33 ] | ||
RoxsoliD HipHop 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Devill schreef op 11-12-2005 @ 10:50 JF project maakt zeker vette teksten, je kan alles zeggen maar hij is gewoon de beste, zoals kamer van sadisme, aan alles komt een einde, maar daar heb ik het niet over want devill is aan het rymen, Als we het over dickrijden hebben sta je in de top10 Als we het over bitch krijgen hebben sta je je mannetje niet Als ik zo'n fan zou hebben had ik me kapot geschaamd Als ik zo rapte had ik allang mijn eigen zelfmoord beraamd ---------------------------------------- Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje, Want die rappers zijn om te huilen. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hoi, ik ben hier simpelweg gewoon de dopeste maar fakkers vinden dit stom en lopen te showen met hun neppere skills, grappige negers veelgreep multi! dus fok jullie dozen, ze kletsen te veel al klopt t af en toe niet qua klemtonen ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
haha gast je hebt veel zelfvertouwen,maar niemand die wat om geeft je blijft wacke shit opbouwen zonder bij na te denken of het waarde heeft shit ga snel in therapie,want je moet blijkbaar een behandeling ondergaan slechte invloed bezorg je hier met je reactie,dus ga snel van deze baan vandaan | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Stop want je dropt alleen gebrabbel, die lines van jou zijn zelfs te standaart voor Algemeen Gebabbel ik gooi de boel opslot, ik ben geeneens een moderator met gevoel ontpop ik en ontplof ik al rijmend als een detanator ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Royal_A Ons belang eerst! ![]() |
![]() | ![]() |
Je bent best een grapjas, NoJoke Maar zit nog steeds in de kleuterklas, da weet je ook Je bent als een kraslotje, kriskras Maar zie je mij, wens je dat je weg was | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Royal-A, Ik over klas je, je bent de zwakste koter in dit klasje, beter verkas je en haast je je bent een van die angsthazen deze stijlen verbazen dwazen wie kan het langst razen ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ik barst van inspiratie om vele tjappies te breken tjappies kwamen stoer voordat hun matties bezweken met mijn vlijmscherpe mes snij ik gaten in hun buiken want mij leipere tekst doet ze achter rotsen duiken ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk maar uit, want Al-quada gaat naar je kont grijpen. Ze steken een stokje erin, dus ze gingen met de mond pijpen, Sssst stil, ik weet al jullie geheimpjes over jullie indentiteiten. Mijn wet is wil en bij verklappen klap je dicht en ga je in je broekie scheiten. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
na paar misverstanden blijf ik tog weer wederkeren zonder schaamte drop ik op en neer wat gasten deren ik zit vol met haat nu ik weet dat het leven geen betekenis heeft word geleid door wazige verschijningen dat rond in m'n gedachten zweeft | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dit is gewooon vet en alsof ik het een pisnicht beloof gek schrikt ie op en zegt: dek, ik wist wel dat het weer dope werd nu rijm ik weer fijntjes, drop die zandloper shit tijd ver vooruit, dus altijd geldt: dek kwam doper, bitch! po! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
laat maar, was te wack voor woorden [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 14:45:41 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
JOngen, druk je tekst uit in woorden zonder enig gevoel, Verveel je gozer? maak punten met je doel en ik weet wat je bedoel, Zonder enig gezeik krijg je altijd props van mij gozer, je flowt en je lijnen zijn nog uitplukbaar als rode rozen ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
justakilla | ![]() | ![]() |
je lines zijn geplayt net als je vader dopoloog dus niet alleen schijn bedriegt..maar je moeder ook je rijms wat losjes het heeft iets weg van de schroophoop fuck dopoloog fok met mij en het wordt dopodood ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 13:46:24 ] ---------------------------------------- ik hak je poten deraf, en ik zet me beste beentje voor | ||
Galaxy | ![]() | ![]() |
Bij mij is 't al zomer 2006, jullie zitten nog in december Ik drop zomaar deze tekst als illste nlhiphop member Met korte harde klappen slachten, welkom in m�n abattoir Je had �t kunnen verwachten, wederom mc van het jaar [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 16:11:53 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: justakilla schreef op 14-12-2005 @ 13:29 je lines zijn geplayt net als je vader dopoloog dus niet alleen schijn bedriegt..maar je moeder ook je rijms wat losjes het heeft iets weg van de schroophoop fuck dopoloog fok met mij en het wordt dopodood ![]() Hou je bek dicht want zet je terecht naast sadam hussein. Ram je tanden eruit en verkoop ze aan de fee, hoe het moet zijn, Ik steek je neus in zaken van je moeder, waar de zon niet verschijnt. Ik breek je botje en steek hem in je pik, zodat die nog meer verkleindt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 14:26:13 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SlaapFeest Tekst Manipulator ![]() |
![]() | ![]() |
even keystyle in vier regels dus eigenlijk een vierstyle maar ik kick 't als een freestijl die vier miles in één seconde lopend en dopend dit topic als een blikje bonen opent. ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
Flexibel Who ? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe het alleen op de micro maar nu vooruit dan maar oke , Op die mic gevaarlijker dan Micheal Jackson op een kinderfeest , Ook al waren het 4 zinnen , ik hoop dat je het dope hebt gehad , Draag geen cap maar toch zeggen mensen Yo gast , Petje af ! ----------------------------------------------------------------------------------- Laters, ohwja Battle of twente na de voorrondes 17 dec de finale battles sta er zelf ook in bij de MC's shit wordt wederom dope dus kom het checken als je tijd hebt =) voor meer info www.074hiphop.com ---------------------------------------- Teachers , niet voor die meiden , wel voor die biertjes. | ||
reMCo ik smoke problematisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ok Yo Vier Lines, Die Op Elkaar Rijmen// Ik Maak Ryhms, Ik Blijf Voor Altijd Schrijven// R-E-MC tot de O, Ik Zet Mijn Teksten Zo// Standaart Flow Ik Dope, Ben Relaxt en Smoke// zoiets? ![]() ---------------------------------------- battles: won: 0 lose: 1 | ||
Dirty6 The Asian One |
![]() | ![]() |
Ayo stoned is de status van deze Vietnamees// Ik wil wel nuchter zijn maar mijn ogen zeggen Nee// Smoke een blunt krijg een trip en noem het 'drop kick'// Zet ik 4 lines goed geplaats voor de 32ste drop topic// | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Ik kom vaak dope maar gebruik geen doping ik zuig m�n joint en ik doe een poging voor het eerst op de site dus de kop is er af Job is te maf ja hij pist op je graf ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ark hou je bek, je kan hier niet blijven, Op deze fakking sloot zul je niet blijven drijven, Dus ga nu maar zwijgen, en kijken, Want bij imiteren zal het de rest van je leven blijven | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Ik word hier gedist door een fokking sloothaak maar alles wat ik lees is fokking grootspraak Hij claimt het zuiden maar blijft een flikker Als Helderheid is hij een dooie nikker ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Ff voelde ik me kut en wilde je op je bek raggen, maar toen ik die wacke tekst las moest ik zwaar lachen, Doe niet zo stoer, want niemand zal je begrijpen, Met zo'n grote bek kan je alleen olifanten pijpen, Bitch | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
gast het is woensdag wat doe je dan hierzo? achterhaald en bezopen als Hans van Mierlo Sloothaak/grootspraak, je blijft een fake-ass pass je msn zodat ik je elke week pest ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
de anussen zijn groot in het bos van de mannen janus en zijn oom gaan eroplos met strakken plannen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Het is de S L dubbel oo t h dubbel a tot de k. fleksibel als een slang, Ik kruip ongemerkt in je chickies ingang En van dat MSN lijkt me niet zo goed idee, Want je geloofd nog in kinderlokkers, spreek met je af en je wordt gereept | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
We komen sneller dan snelle Jelle, we bellen nie, maar tellen tot drie, oh jawel, we komen rellen, Ellenlange verhalen werken slaap verwekkend, We gaan nekkend over straat van alle flessen die we trekken. | ||
SlaapFeest Tekst Manipulator ![]() |
![]() | ![]() |
jongen, ik spreek hier met wrede preken die onwetende leken zwaar doen verbleken bij het daglicht dat er nu ligt en ons opricht omdat zwaar geschift het gelichte dicht ligt. ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Oprah says your pain makes you downright stronger Talkhoes think you gone break down on their sofa But this ain't no real life show, but fo sho real life Shit drops in loads to make you weak till you die ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
als ik je lees denk ik.............: �die man die tript� je bent als Murth, maar je hebt geen manuscript sloothaak/je mist de boot vaak 13 jaar/je moet naar bed, dat is de hoofdzaak ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Heho die Ark je praat tegen afwezigen Als die Mubarak tegen een menigte Stijf als een hark, toch ben ik de lenigste (Ik praat over flow en niet over penissen) ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Stolichnouja, je naam is lastig je lijf is vadzig maar je wijf is prachtig ik raak opgewonden, die chick is lekker ik drop de bom als Londen en ik zal 'r dubbel-dekken [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 21:40:40 ] ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Je hebt zeker gelijk t blijft echt n prachtmeid Maar rot in de hoek jij, want jij krijgt straftijd Jij iets met mn chick, ze moet lachen om je pik en om je dikke mik, terwijl ze je afzeikt ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
Gangsta_Spitter![]() |
![]() | ![]() |
joow ARK je komt nog al simpel op t hoofd van Erica Terpstra ben jij de grootste rimpel je fucked maar wat en hebt geen enkele flow als ik je tegen kom zit je in de WAO * * Wet Arbeids Ongeschiktheid ![]() | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
whahaha .... check die gimmick-bitch met z'n limmerick je date een indo chick met blanke ouders die import bitches blijven kankervrouwen die looks zijn cool niet dat het daar van afhangt zonder visum-verlenging blijft het een afgang ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Je zag de overwinning al, verguld met zijden randen Stolli eist excuses als van spijt-optanten Je denkt ik ben tha bomb hoor ik daar generaal pardon? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 22:04:32 ] ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
Gangsta_Spitter![]() |
![]() | ![]() |
weer zo'n wacke gast die met kanker spot jaja die indo bitch kwam hierheen op een zelfgemaakt vlot nog 1 keer spotten met kanker en dan zal je het leren want je gaat kapot, ik zal je traumatiseren | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
ik ga wel even zitten omdat je zwaar kleiner bent een gangsta_Spitter met een plaatje van vijftig cent je wist zelf ook dat je hier niet meekwam cheap-ass-homo ga terug naar de zeeman ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
dubbelop [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 22:11:33 ] ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Pal, ik ga verder niet zwaar op je persoon in maar dit is voor het eerst dat je betaalt voor een woning je voelt je een bitch als je betaalt voor een huis maar verder zeg ik niks, m'n kaak is als een kluis ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Swa je moet niet zo bezopen doen Ik kan ook wat boekjes open doen IK vind dat dat gezeik niet bij je past je hebt zelf nogal wat lijken in de kast ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Doe je boekjes maar open ik pak m�n register Ik noem geen namen maar ik weet je mist �r Maar lul niet slap dat ik beschik over lijken Maak die kast maar leeg pik, dat moet eerst nog blijken ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Moet je horen schat, ik ben dus Stolichnouja met een woordenschat van heb-ik-jou-daar Die lijken van jou staan voor me in de kou klaar Je flatert echt zo vaak, je dossier is niet opvouwbaar ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
1 geslaagde kledingdeal dus nu krijg je de klere o.k. gejat van spitt want van die shit kan je nog leren Tot nu toe kom je goed weg, want nu pak ik je echt pas Iedereen weet nu dat die deal ruilhandel met je ex was ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
ookal blijf je verdiepen je flowt strak als een oma op de vijfde verdieping krijg jij straks je stoma en dan heb ik het vast over Leyenburg das die plaats waar niemand kassie wijlen durft ... ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Stolichnouja![]() |
![]() | ![]() |
Beste Ark je bent niet sick, ga spelen met je pielemuis Je blijft een flikkernicht, al werk je in t zelfde ziekenhuis Ik een stoma? Ik schijt recht in je bek Vecht t uit bij de rijdende rechter jij slet ---------------------------------------- "Zoals 't trickje thuis cockt, cockt ze nergens" | ||
ARK![]() |
![]() | ![]() |
Ze kan nog steeds je lelijke face niet anzien Daarom faket je moeder steeds die vakanties Ze is niet echt weg, ze laat jou denken Zo hoeft ze geen aandacht aan jou te schenken ---------------------------------------- deal met me .... we komen er wel uit.... | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |