Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 31-08-2002 om 10:54:57
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 31-08-2002 om 11:40:50
In Casa is een fouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute tent!
----------------------------------------
Code #404: User not found
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 01-09-2002 om 11:20:08
Hiphop/R&B??? yikes... wat een kut combo! Dan moet je de hele avond naar Mary J Blige-achtige muziek luisteren...
Wanneer hebben mensen nou eens door dat R&B wack is?

Sorry dapje, lieve schat... maar ik ga echt niet naar een R&B party!

Hmmm...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2002 @ 11:20:50 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op zondag 01-09-2002 om 12:06:12
goeie reacties
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 03-09-2002 om 14:14:28
RnB? <--- WHahahahahhdjahsjahahahahahhahahshahjsahjhahahahahha ajhaahhahahahahahuehauhaahahhahahajshjahsahahahahahaa,ma,mahahahahahahahahahahahahhahs hahahaha haahahahhahhah hahhahhahahhah hahhaahhahwuhwauhaahahhahahahahahh hahahah ahhah ahhhauhuwhuahwuhhahahahahh haahhahah haaah hah aa hahahah haaahh ahhh hahahaaah aha.... hmmm.... ahahahhahahahahhaa ahahahhaa ahahahahahaha ahahahhahaha hahah haha hahah hah a hahwuhuahhahahahah hhahah ahah hahahhahah aha aah a h hwqiuwqhsahah hahah hhahh hah hahhahh haahh aopoao hagagagagag agaagahahahhah hahh ahahah ahhh haaah haaahahh ahhahhahhahaahahwhwhahahahh a hhah ahah hah ahaah haah hahhah hahaah hhaa haaahhwaahh hahhah HA!

Ik dacht, ik doe het op zun n8's
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 03-09-2002 om 15:57:11
spam schreef:
> Ik dacht, ik doe het op zun n8's

Niet meer denken.

Maar, waarom weet ik dat In Casa een foute tent is? Ben ik er ooit geweest? Had ik toen teveel gezopen? Zo ja, dan zullen het vast BReEZaHS zijn geweest of hoe je het ook spelt, volgens mij is dat het enige wat ze daar schenken.
----------------------------------------
Code #404: User not found
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 03-09-2002 om 18:34:58
coup de villz, dj special o en dbs zijn dope.. maar jah als je dan ook die andere shit voor je kiezen krijgt blijf je toch liever thuis... en ook dat publiek dat bezeten is van het feit hoe ze eruit zien blah..

en leiden, wie woont er nu n leiden.. ik bedoel maar..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
veter Gepost door veter op dinsdag 03-09-2002 om 19:10:05
teigetje schreef:

Maar, waarom weet ik dat In Casa een foute tent is? Ben ik er ooit geweest? Had ik toen teveel gezopen? Zo ja, dan zullen het vast BReEZaHS zijn geweest of hoe je het ook spelt, volgens mij is dat het enige wat ze daar schenken.

Ehm het zit aan de LAMMERmarkt dus is het nog lammer dan lam
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2002 @ 19:11:00 ]

----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.